15

Б.Б.

преди 4 години

Като се блъсне човек на жп линията по закон се чакат следователи от полицията, колкото и кристален да е случаят. Щом е бил труднопроходим районът на инцидента какви удобства се търсят. Няма вода и плюскане и няма как да има. Не сервитьор си е изкълчил крак, а ВЛАК е сгазил някой. А 1 км е твърде малко разстояние, за да се търси евтина сензацийка

14

Анонимен

преди 4 години

След като пътувах с всички възможни транспорти в Англия разбрах ,че всъщност нашия транспорт и обслужване съвсем не са лоши , а метрото ни ..е на светлинни години напред. А ако добавиме и съотношениено цена /качество + факта че ние свободно си оплюваме тука ,а там просто не смеят ..Еееех, Живот!ОК, не ме е еня за там изобщо . Тук обаче просто трябва да се инвестира умно в подновяване и да се ползват ЕС фондовете.

13

да ти писне

преди 4 години

До СтаматНа автобусите слагат допълнителни седалки от лакомия. Пътниците са с десетина повече от отколкото е в одобрения тип за съответното ППС. Кошмарно - пътуваш във фетална поза но 6-7 часа, ако няма ПТП някъде. Шофьорите - уморени и кисели.БДЖ-то - друга бира, смрад и ужас, ежедневни инциденти.БДЖ-то умишлено са го за е бали, защото е много силно лобито на автобусните превозвачи.Мрънкат за опазване на природата, за задръствания по пътищата, а зорлем те карат да се качиш на личната кола.

12

Az

преди 4 години

Аз пък си ползвам бдж редовно и ми харесва цената спрямо качеството. Смятам, че всеки е длъжен да си предвиди вода и храна за пътя и да съобрази, че аварии се случват. Ами човек е починал, проявете малко разбиране.

11

Стамат

преди 4 години

Крайно време е за европойска директива за сухопътен превоз на пътници. Автобусите и влаковете (в едната си част) са в окаяно състояние и фирми правят сериозни пари, без никаква инвестиция. Разписанията са само пожелатални, условията за пътуване - средновековни. Да имат право пътниците на компенсация, както при самолетния транспорт, и ще видите как всичко ще се оправи.

10

А бе ей!

преди 4 години

БДЖ да не е хотел! Ало-у!

9

Анонимен

преди 4 години

Аз ли нещо не разбирам??? Създали са организация за превозването, която не се е реализирала. Това оправдание ли е? Какво точно са създали?

8

шматка

преди 4 години

Тук е редно да се зададе въпроса:Нужно ли е да се задържа влак при такъв инцидент и какво точно са разследвали.

7

Анонимен

преди 4 години

До Бойчето И като я дочакахме, изпуснахме влака ..... най-ефикасния сухоземен транспорт.

6

Анонимен

преди 4 години

Така ще е докато има мафия на автобусните превозвачи. В много държави в Европа не се издават лицензии за автобусни превози между две населени места, в които има ЖП гари . Така автобусът от София до Китен, например, няма да има възможност да качва пътници в градовете по трасето, където има гари и спират влакове. Който иска да пътува между с обществен транспорт между две населени места, в които има гари, задължително ще ползва ЖП. Така ще има пари и за железниците и пътуването ще е бързо и приятно

5

Момо

преди 4 години

За последно ползвах БДЖ в събота от Горна Оряховица до София. Първа класа със запазено място.- Без климатик- Без вентилация- Без вода в тоалетните, но пък имаше сложен хотелски *** в целофанче.- Прозорците се държат отворени само, ако ги заклиниш с нещоЗа последните 3 месеца имам 4 пътувания с БДЖ в първа класа и е все едно и също.Имаше само един плюс, но на пътуването ми в събота и него го нямаше. Имам предвид контактите на 220волта.Трагедията е голяма!

4

House M.D.

преди 4 години

Сега е редно роднините на овчаря да заплатят щетите на БДЖ и пътниците.

3

Анонимен

преди 4 години

БДЖ не е средство за транспорт, а място за романтика и приключения.

2

Ф.С.В.

преди 4 години

Мда! Нашият влак е влакът СТРЕАЛ - Досущ като Японският!!- Скороста му е 605 км/ч - та затова овчаря не е успял да скочи от релсите

1

Бойчето

преди 4 години

Ще чакат ! Ние 45 години чакахме демокрацията !!!