69

Az

преди 4 години

Щото бяга мъжа и да не ви види...

68

aibou

преди 4 години

Любовницата ми,кара по-добре от тебе сигурно.:) Аз лично с мойте 141 коня не мога да я стигна,когато се гоним из града

67

aibou до 64

преди 4 години

Двойка естествено...

66

Американ

преди 4 години

На крив шофьор пътят му пречи...А пътищата не са лоши( не става дума за улиците )

65

Анонимен

преди 4 години

Определено причината е в човешкия фактор. Човеците, които нарушават правилата и човеците, които (не) поддържат пътищата. Също и човеците, които (не) мислят как да оптимизират движението и качеството на пътищата.

64

Анонимен

преди 4 години

След като смъртността на пътя не намалява, а дори се увеличава, ОЧЕВАДНО КАТ с техните специални средства, и всякакви акции нищо не правят, освен да взимат едни пари. Благодаря

63

бай Иван

преди 4 години

Пътищата ни са прекрасни,за разлика по Станишево време.Причината за катастрофите са много и най вече човешкият фактор.Първо висока скорост от неопитни водачи.Второ,неправилно изпреварване.Трето разсейване от телефона.Преди години мой познат се блъсна в мантинелата,защото гонел една оса,но....забравил,че е зад волана.За щастие тенекиена катастрофа.Не е за пренебрегване умората,недоспиването,кръвното,настроението,проблемите т.е.разсейване!

62

до аibou

преди 4 години

Русе,Пловдив,София,Русе...с камион-Тия ги разправяй на любовницата си.Макс 10 часа ти е позволено да управляваш по тахограф.Тия 750км със самолет ли ги прелетя или на магнитче?

61

аibou

преди 4 години

Тоя дето ми пише,че ТИР-овете движат икономиката.... Аз нямам нищо против тях,напротив много ги уважавам,винаги когато има как им давам път или помагам ,казвам,че примерно Кулата - Дунав мост....е това ако е международен път..... А ти имаш ли книжка и колко караш на месец? За пример аз днес от четири сутринта съм тръгнал Русе,Пловдив,София,Русе...с камион

60

Водач

преди 4 години

До Ти да видиш 0% - при технически причини е ЗАЩОТО всичко е несъобразена скорост Защото ако напише , че е техническа причина в следствие на неравен асфалт , или скъсан шарнири Имаш възможност да съдиш община , държава или частен предприемач който ти е направил ремонта. А за това че срещу теб се движи камион , който е 40 тона с и от неравност му хвръкне колелото и буквално те смажи а ти си с 10 с колан и спазваш дистанция какво правим ???? Дали камерата за ограничение ще те спаси ?

59

Аналлизатор

преди 4 години

Има пряка зависимост между културата на гражданското общество и смъртността на пътя!Кубтурата на гражданското общество пък се влияе от спазването на законите и ограничаването на корупцията! Следователно отвоюването на държавата от мафията в нъпжавното управление ще намали смъртността по пътищата а не дебненето зад храсти, слагането на колан в града или светенето с фарове пред август. Такива ми ти работи - неясни за *** Балкански!

58

Ти да видиш..

преди 4 години

До Водач 53 Така е ... На нас все някой друг ни е виновен. А ние сме съвестни и стриктно спазваме правилата за движение.

57

Съвет

преди 4 години

До ЗАБРАНЕТЕ ТИРОВЕТЕ 57 Аз предлагам строежа на пътища да се даде на американци. Трошен валиран камък , 10 см. железобетонна плоча и 4 слоя асфалт , всеки с определени свойства. Издържат между 50 и 90 г. в зависимост от натоварването.Гледах го по Дискавъри.

56

Я па ти..

преди 4 години

До Анонимен 56 Глупости си написал. Ако човек има мозък в главата си и кара по плавилата , няма значение дали кара по дупки или по магистрала. Човешкия фактор е най важен.И ПТП по технически причини са 0 .

55

ЗАБРАНЕТЕ ТИРОВЕТЕ

преди 4 години

Забранете тировете - да си карат товарните превози по ЖП , така ще освободят пътищата от ненужните и опасни камиони, разбиващи асфалта. Особено транзита трябва да мине на релси - на границата натоварват контейнера на ЖП платформа и няма да се пречкат по пътищата. И второ - дайте строежа на пътища на германци , българите не могат да строят пътища. Без пари - толкоз, промоцията свърши !

54

Анонимен

преди 4 години

направете всички първокласни пътища еднопосчни и ще намалите смъртността с едно 80%, защото челните удари са в ТОП причините за смъртността на пътя. Ама това не ви изнася, защото струва пари, а вие не искате да давате, а само да лапате. Магистралата от Чирпан до Сз вече 1 година е с ограничение 90, защото е на вълни. А кажете, като се изсипе пороя и пътя на вълни, как малоумното ви ограничение, ще спаси хората от аквапланинг и излитане от пътя. *** сте вие, не хора. Алчни ***.

53

Анонимен

преди 4 години

Проблема е в самите нас,пълно с *** които си мислят,че само той на пътя и всички му пречат.Българина трябва да си промени мисленето,от там идват проблемите,не от пътищата ,знаците,маркировките.Тябва да се кара РАЗУМНО

52

Анонимен

преди 4 години

Главният виновник за всичко са корумпираните и ненаказуеми чиновници и МИЛИЦИОНЕРИ!!!!! Когато караш по нашите пътища напрежението е голямо! Ти нямаш възможността да отделиш внимание за движението срещу теб и хората около платното. Очите ти шарят по пътя, осеян с дупки и бабуни, отделно изкуствено поставени спящи милиционери на междуградски пътища / Томсън по дефилето- ужас, на новия асфалт/. Така мозъка ти не може да обработи всички потенциални пречки за автомобила и често стават бели.

51

Водач

преди 4 години

Каква безопасност 99 % т пътищата в България са все едно си на офроуд Мантинели ,няма,пътна маркировка, няма, международни пътища представящи Бг са еднопосочни. Тирове , коли , трактори , каруци . Какво направихте със събраните средства от глоби,винетки,данъци - НИЩО !!!! И с 10 да караш като се удариш - несъобразена скорост , а че е имало кратер НИЩО ВИНОВЕН така , заврете си скапаните кампании в гъ...за

50

Ами

преди 4 години

До АнонименТа казваш, като видя ТИР на пътя на спирам и да му ръкопляскам. Дай да им осигурим и специален режим на движение, щото били важни за икономиката.