24

Анонимен

преди 4 години

Стоманобетонът не гори. Този как е успял- не знам.

23

Анонимен

преди 4 години

Но предвид това, че АМ Струма вече беше ремонтирана за произволни дефекти, как да повярваме, че тия колони са построени качествено? В никакъв случай не казвам, че собственикът няма вина, естествено че има. Обаче ми звучи несериозно да си искат парите за ремонта от него, при положение, че всички по веригата сигурно са взимали подкупи, за да го оставят да си прави каквото поиска.Не може институциите и "експертите" винаги да са невинни,накрая ще стане някаква голяма трагедия и кой ще върне животите

22

@25

преди 4 години

Дървото гори при 300С и стига 1100С, магистралите обикновено пресичат полета и гористи местности. Ако бетонът не може да издържи тия температури, това би значело че всеки виадукт трябва да е със 100м около него постоянно чисти. В който случай, всички по веригата наистина са за затвор, защото това е чудовищна безотговорност. И АПИ, дето сега се правят на ощипани, са най-отговорни, защото те са длъжни да знаят и изискват условията за безопастност на магистралите си.

21

Анонимен

преди 4 години

Може би някой специалист трябва да ни обясни как точно се проектират тия колони, защото ми се вижда логично топлинното разширение да е предвидено в конструкцията. Чета в един сайт, че за промяна в 38С, 30см цимент се разширяват с около 2см. Т.е. дори при съвсем нормална експлоатация, тая колона ще се разширява и свива с по 3-4-5см (не знам точно колко е дебела). Т.е. това трябва да е предвидено. Т.е. тия отчупени парчета бетон не би трябвало изобщо да ги има.

20

Зозо

преди 4 години

бате бойко е велик и че живее винаги и много магистрали че построй

19

СТРАНДЖАТА

преди 4 години

БОЙКО СТРОИ МАГИСТРАЛИТЕ НЕ ГИ ОХРАНЯВА МРЪСНИ КОМУНИСТИ

18

@19

преди 4 години

Може и да стигнат 1200 градуса, в затворено помещение. В случая говорим за отворено пространство, не би трябвало изобщо да се стига до такова горене, защото газовете би трябвало да се разпръскват, а не да се струпват. А и според новините, става въпрос за чували с лекарства. Които не би трябвало изобщо да се палят лесно, освен ако не са умишлено запалени с нещо, за да се вдигне температурата достатъчно. Много е странна тая история. Но при всички случаи, бетона не би трябвало да прави така.

17

Кметът на Дупница

преди 4 години

Е от ГЕРБ. За два мандата съсипа града. Интересува го единствено личната му далавера.

16

Анонимен

преди 4 години

С нищо не сме се разминали. Рано или късно с това безхаберие ще се случи страшна трагедия, но пак няма да има виновни.

15

Анонимен

преди 4 години

И забележете, тая магистрала е строена с европейски пари. 1) някой е откраднал парите и не е вложил необходимото качество материали (защото магистралите пресичат полета, те трябва да могат да издържат пожари, както и амплитуди от по +70С/--50С). 2) някой е позволил да се използва пространството под моста, което е ОТЧУЖДЕНО, т.е. държавна собственост 3) някое е позволил да се складират лесно-запалими и лошо-горящи материали под критична инфраструктура.Давате ли си сметка колко хора са за затвора?

14

Анонимен

преди 4 години

Хартиени магистрали..

13

Анонимен

преди 4 години

Пораженията, които видяхме по колоните и гредите са много сериозни. Бетонът не гори, дори и да си промени свойствата заради температурата, това няма да стане за 1 час. Това което видяхме е паднал бетон, оголени железа и т.н. Това е съвсем определено некачествено строителство, защото дори за Близнаците, не всички експерти са убедени, че е възможно стоманата да се стопи, а там в конструкцията се излюска цял самолет пълен с керосин, гърмящ като бомба. Определено тая магистрала не е построена добре.

12

до 11

преди 4 години

Бетона не е бомбандиран, а е бил подложен на високи температури. Четеш ли внимателно какво пишат хората?

11

Гост

преди 4 години

Какъв ковачки те гони бе бунак завода от който са *** е на домусчиев

10

а

преди 4 години

Някой гледа ли" Мегаструктури от ВСВ", там има бетон от преди 80 години издържал на бомбардировки и обстрел .......а този Бойковия?!

9

Анонимен

преди 4 години

Щом няма загинали значи пожарите са добро нещо ? Eто такивa хора се изживяват като ментори нa нацията и експерти.

8

Анонимен

преди 4 години

Малко мазилка отгоре и моста ще стане като нов!Нали така "ремонтират" изгнилите вече бай Тошови виадукти!

7

стига бе

преди 4 години

Докога подобни експерти ще излизат СЛЕД като нещо се случи?Къде са всички чиновници от общини, области, агенции, агенциики и др. подобен офисен планктон, които си седят на Д-то и не правят нищо освен да вземат заплати.КОЙ е позволил на онзи да прави сметище под магистралата? КОЙ след като сметището е направено си е затварял очите и срещу КОЛКО?Има много въпроси, но отговори няма. Всяко чудо за три дни и до следващият инцидент.Казвате нали няма загинали, а тия днес на Е 79?

6

Ха-ха

преди 4 години

Шумкарите са драснали клечката да съборят магистралата. Може и някой псевдо еколог да е замесен

5

Анонимен

преди 4 години

Ако гербераските крадци бяха направили колоните от як цимент а не от варовиков трошляк както правят по традиция,нямаше да мръднат!