До Дани 15АМИ ТЯ линията в момента на практика е само една, с разклонение на станция Младост .Новата линия, която в момента се строи, ще бъда оборудвана с такива прегради. Там ще се движат съвсем различни влакове, които са с пантограф на покрива, като трамваите.
Виждал съм го това. Идеята е добра за превенция на нещастни случай, но не и ако някои реши сам да се метне. Това обаче означава че всички влакове трябва да са с еднакво разположение на вратите, което вероятно ще доведе до това, че по една линия ще се движат само един модел влакове.
Супер ... сега ги направете автоматични и денонощни, както е на мест и грешка няма да имате ;)
Всичко хубаво, но както се каза в долните коментари, трябва да се поддържа в изправност. За разлика от ескалаторите, които могат да се изпозлват и статични, то ако системата за автом. врати откаже, е твърде възможно да се стигне до ситуация до която мотрисата спира на станцията, предпазните врати не се отварят и пътниците не могат да слязат или качат. Или пък ако датчика за позициониране не сработи, вратите на мотрисата да се окажат между две предпазни. Съответно става блъсканица и неразбурия.
Идеята е добра,но как ще се реализира не знам.Метрополитена не може да си поддържа ескалаторите и пътеките ефективно а тези нови съоръжения ще искат ресурс за поддръжка и обслужване.
До 9Кви наши пари бе, ***? Тези пари са и мои и с кеф искам да сложат прегради. Всички съвременни метростанции имат такива. Даже се чудя, че ще сложат. В Лондон имат само няколко станции. Ама бай *** пак недоволен
Ако правилно съм разбрала, заради 3 инцидента за 21 години ще се похарчат един бол пари. 2 самоубиеца (а те и под влаковете на БДЖ скачат) и някоя заблеяла, която може и обикновено МПС да я блъсне. Ми по тази логика да се махнат мостовете, щото скачат и от там, да се забранят лекарства, ножове, всички МПС и ... абе всичко. Мирише ми на пране на пари, което е на на наш гръб, отново!
Направо сложете и пoрноскенери, хем да ни гледате на аванта, хем да изперете още 50-60 милиона от нашите пари.
До До ongobongoНе, просто вярва, че Бойко Борисов го е построил, даже може би лично е копал с багера!
МЕТРОВЛАКОВЕТЕ по старите линии са различни модели и няма да съвпадат вратите на перона с тези на влака.
За 21 години в столичното метро - три фатални случая