гледаш как ТИР се обръща, караш мощното ферари и натискаш спирачката на автомобила който спира моментално на място и нито милимитър в повече и си пак под камиона?как е карано ферарито?1. шофьора е спал, вижда сянката от камиона, чува звук на пукане на предният фар, отваря лявото око, за времето в което осъзнава че влиза под камион е вече до предният капак, натиска спирачката и спира моментално.2. карал е прекалено бързо и все пак не спира моментално.
Дори на мокра настилка спирачния път от 50км/ч не е 100м, а е 88м. За здрав и трезвен човек внимаващ в пътя. Ако си пиян или блеещ е друг въпрос. Но не е 100м. Именно затова скоростта на движение в градовете е ограничена на 50км/ч, защото от 50 се спира за 26-88м, от 70км/ч - за 45-127м. Освен това, дори и да не успееш да спреш, от 50км/ч имаш много по-голям шанс да удариш нещото със скорост, която да не причини сериозни щети или смърт. Това е идеята. Жалко, че никой не я спазва.
Тук се пишат някакви много странни неща 1) няма моментно спиране в природата 2) при скорост от 50 км/ч, реакция 1 секунда и смотана кола, спирачния път е 30м 3) ферарито едва ли се е движело със 144км/ч, при всички случаи спирачката е била натисната поне 2 секунди, достатъчно да намали скоростта в момента на удряне с тира до около 50-60км/ч 4) след като е влязло под тира, ферарито е спирало спирачка + ламарина в ламарина, т.е. много бързо. И е факт ,че не са обезглавени, т.е. спряли са.
Реално колите на пътя са на около 2-3-5 години, някой на по 20-30 г. Минават технически преглед веднъж годишно, гумите и те имат някакво нормално износване, настилка без влага и/или прах реално няма никъде. И най-важното, водачът не знае предварително, че на платното ще изскочи пешеходец или някой ще го засече, за да знае предварително в коя точка да започне спирането.30 м спирачен път просто си го избийте от главите че е възможен реално. Това е резултат на състезател на писта.
През 2016 година има една класация за най-бързо спиране от 100 км/ч до покой. Значи, решава едно списание да прави класация и праща покани до производителите на коли. Всеки производител наема професионален състезател, взема чисто нова кола от конвейра и я проверяват всичките техници и инженери на фирмата. Да предположим, че производителите играят честно и не слагат допълнително оборудване на колите за теста. После всеки пилот прави няколко захода към ясно очертана стоп лента.
До Анонимен 9Не бих казал че Ферари е по-евтино от МакЛарън.Гледай сравними модели!!А иначе МакЛарън определено е по-добрата кола като скорост-ускорение-спиране-поведение на пътя.Ако се качиш в Макларън 720S ще разбереш за какво говоря.Ама едва ли ще ти се случи.
Т.нар. "спирачен път" при скорости над 100 км/ч е най-малко 170 метра, при изправна кола, суха настилка и 1 сек за реакция и 1 сек за натискането на пидала. Реално 2-3 секунди колебание или уплаха, 2 секунди за натискане и докато спирачките спрат цялата кола, особено при прашна или мокра настилка отиват 400-700 метра.Много хора го разбират по трудния начин, ако изобщо оцелеят.При скорости около 50-70 км/ч спирачният път е около 100 метра при внезапно спиране.
Т.нар. "спирачен път" при скорости над 100 км/ч е най-малко 170 метра, при изправна кола, суха настилка и 1 сек за реакция и 1 сек за натискането на пидала. Реално 2-3 секунди колебание или уплаха, 2 секунди за натискане и докато спирачките спрат цялата кола, особено при прашна или мокра настилка отиват 400-700 метра.Много хора го разбират по трудния начин, ако изобщо оцелеят.При скорости около 50-70 км/ч спирачният път е около 100 метра при внезапно спиране.
егати лаишката статия ... звучи почти като реклама.За внезапното спиране препоръчвам физика за първи клас (или там, когато почва да се учи). Пълни глупости.
До Анонимен 5Тази класация за спирането нито е от 20016 нито пък Порше е някакъв фактор там.Има я постоянно от години и това Ферари спира по-добре от всички Поршета.Естествено в провинцията тези неща не ви ги казват....
През 2016 година има една класация за най-бързо спиране от 100 км/ч до покой. При спортните модел води Порше с два модела със спирачен път 31,3 и 32,1 метра и на пето място има модел с 33,1 метра спирачен път. Класираният на 10-то място модел на Нисан има 34,7 метра спирачен път. Ферари няма в класацията.30 метра и нещо не е спира веднага.
"има невероятното качество да спира веднага след натискане на спирачките, независимо от скоростта, с която се движи"Брей, брей... Що за чудо е това?
Това е на входа от СловенияТам е пълно със всякаква източно-европейска ***.Рисковете за каране са особено големи.Като добавим че доста италианци също са недисциплинирани шофьори с малки пишкии гоУеми дизели нещата стават доста неприятни.А тоя с Ферарито просто се е оказал на погрешното място в погрешното време.
В Италия "Ферари" спря под ТИР, хората оцеляха по чудо