16

Анонимен

преди 4 години

гледаш как ТИР се обръща, караш мощното ферари и натискаш спирачката на автомобила който спира моментално на място и нито милимитър в повече и си пак под камиона?как е карано ферарито?1. шофьора е спал, вижда сянката от камиона, чува звук на пукане на предният фар, отваря лявото око, за времето в което осъзнава че влиза под камион е вече до предният капак, натиска спирачката и спира моментално.2. карал е прекалено бързо и все пак не спира моментално.

15

Анонимен

преди 4 години

Дори на мокра настилка спирачния път от 50км/ч не е 100м, а е 88м. За здрав и трезвен човек внимаващ в пътя. Ако си пиян или блеещ е друг въпрос. Но не е 100м. Именно затова скоростта на движение в градовете е ограничена на 50км/ч, защото от 50 се спира за 26-88м, от 70км/ч - за 45-127м. Освен това, дори и да не успееш да спреш, от 50км/ч имаш много по-голям шанс да удариш нещото със скорост, която да не причини сериозни щети или смърт. Това е идеята. Жалко, че никой не я спазва.

14

Анонимен

преди 4 години

Тук се пишат някакви много странни неща 1) няма моментно спиране в природата 2) при скорост от 50 км/ч, реакция 1 секунда и смотана кола, спирачния път е 30м 3) ферарито едва ли се е движело със 144км/ч, при всички случаи спирачката е била натисната поне 2 секунди, достатъчно да намали скоростта в момента на удряне с тира до около 50-60км/ч 4) след като е влязло под тира, ферарито е спирало спирачка + ламарина в ламарина, т.е. много бързо. И е факт ,че не са обезглавени, т.е. спряли са.

13

Анонимен

преди 4 години

Реално колите на пътя са на около 2-3-5 години, някой на по 20-30 г. Минават технически преглед веднъж годишно, гумите и те имат някакво нормално износване, настилка без влага и/или прах реално няма никъде. И най-важното, водачът не знае предварително, че на платното ще изскочи пешеходец или някой ще го засече, за да знае предварително в коя точка да започне спирането.30 м спирачен път просто си го избийте от главите че е възможен реално. Това е резултат на състезател на писта.

12

Анонимен

преди 4 години

През 2016 година има една класация за най-бързо спиране от 100 км/ч до покой. Значи, решава едно списание да прави класация и праща покани до производителите на коли. Всеки производител наема професионален състезател, взема чисто нова кола от конвейра и я проверяват всичките техници и инженери на фирмата. Да предположим, че производителите играят честно и не слагат допълнително оборудване на колите за теста. После всеки пилот прави няколко захода към ясно очертана стоп лента.

11

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 9Не бих казал че Ферари е по-евтино от МакЛарън.Гледай сравними модели!!А иначе МакЛарън определено е по-добрата кола като скорост-ускорение-спиране-поведение на пътя.Ако се качиш в Макларън 720S ще разбереш за какво говоря.Ама едва ли ще ти се случи.

10

Анонимен

преди 4 години

Т.нар. "спирачен път" при скорости над 100 км/ч е най-малко 170 метра, при изправна кола, суха настилка и 1 сек за реакция и 1 сек за натискането на пидала. Реално 2-3 секунди колебание или уплаха, 2 секунди за натискане и докато спирачките спрат цялата кола, особено при прашна или мокра настилка отиват 400-700 метра.Много хора го разбират по трудния начин, ако изобщо оцелеят.При скорости около 50-70 км/ч спирачният път е около 100 метра при внезапно спиране.

9

Анонимен

преди 4 години

Т.нар. "спирачен път" при скорости над 100 км/ч е най-малко 170 метра, при изправна кола, суха настилка и 1 сек за реакция и 1 сек за натискането на пидала. Реално 2-3 секунди колебание или уплаха, 2 секунди за натискане и докато спирачките спрат цялата кола, особено при прашна или мокра настилка отиват 400-700 метра.Много хора го разбират по трудния начин, ако изобщо оцелеят.При скорости около 50-70 км/ч спирачният път е около 100 метра при внезапно спиране.

8

Анонимен

преди 4 години

Защо Ферари е по евтино от МакЛарън?

7

Анонимен

преди 4 години

егати лаишката статия ... звучи почти като реклама.За внезапното спиране препоръчвам физика за първи клас (или там, когато почва да се учи). Пълни глупости.

6

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 5Тази класация за спирането нито е от 20016 нито пък Порше е някакъв фактор там.Има я постоянно от години и това Ферари спира по-добре от всички Поршета.Естествено в провинцията тези неща не ви ги казват....

5

Анонимен

преди 4 години

През 2016 година има една класация за най-бързо спиране от 100 км/ч до покой. При спортните модел води Порше с два модела със спирачен път 31,3 и 32,1 метра и на пето място има модел с 33,1 метра спирачен път. Класираният на 10-то място модел на Нисан има 34,7 метра спирачен път. Ферари няма в класацията.30 метра и нещо не е спира веднага.

4

Момо

преди 4 години

"има невероятното качество да спира веднага след натискане на спирачките, независимо от скоростта, с която се движи"Брей, брей... Що за чудо е това?

3

Анонимен

преди 4 години

И Москвича спираше така.

2

Анонимен

преди 4 години

Това е на входа от СловенияТам е пълно със всякаква източно-европейска ***.Рисковете за каране са особено големи.Като добавим че доста италианци също са недисциплинирани шофьори с малки пишкии гоУеми дизели нещата стават доста неприятни.А тоя с Ферарито просто се е оказал на погрешното място в погрешното време.

1

Българин

преди 4 години

В новите Бързи и яростни се беше получило това под ТИРа