153

Ей 163

преди 4 години

Като си в лада-та и нямаю еърбек ако ще и титаниева да е все тая.Глупаво е да се мисли че една кола като са и стоманени вратите и броните е по-здрава.Здравината е в скелето зад ламарината, гредите във вратите и тавана и т.н.Другата простотия - карам джип и ми е сугурно - ами карай като ***, пък после тира дето те влачи ще те пита дали си "сигурен".

152

до 161

преди 4 години

Пораженията по Ладата беше един счупен фар и леко огъната броня!Дори и престижните марки днес се произвеждат с ниско качество в заводи със съмнителна репутация!Някой от новите коли наистина се произвеждат не от стомана,а от стари вестници!Електрониката е друга болна тема.В компютрите ни процесорът се прави или от Intel или от АМD.Автомобилната електроника е дело на знайни и незнайни производители и качеството е отвратително!

151

до 161

преди 4 години

Повечето катастрофи стават заради висока скорост и от неопитност като катсттрофиралите коли са нови.Който е отделял с мъка пари за кола с която да си върши работа той си я пази.А на който са му паднали даром,въобще и не мисли да я пази-сяда пийнал и след безумно каране понякога катастрофира,а понякога и не оцелява!На такива случаи съм се нагледал вече 30 години!А и нова не значи здрава.Имаше случай Лада 40 годишна бе ударила Мерцедес на 1 година и беше огънато всичко до задните седалки!

150

Анонимен

преди 4 години

Катастрофите са правопропорционални на броя на таратайките.Цървула си купува една и дали му пука колко е изправна, като няма средства за да я поддръжка...!? С *** вместо нови гуми и прочие...

149

Веско

преди 4 години

Не мога да разбера като какъв му давате думата на този човечец, дето хабер си няма от данъчната система. Първо, тези 30 лева не са пътен данък и не са за държавата, а местен за движение в общината. Второ той е имуществен, т.е. който има скъпо имущество плаща повече. Трето 30 лева е за малолитражка 60-70 к.с., което е добре за околната среда и паркирането. Масово колите са над 100 коня и данъка е 150-200 лв. А един джип с размери на камион е най-малкото екологичен.

148

РУССКИЙ ОККУПАНТ

преди 4 години

Това днешното ако можеш да го наречеш автомобил..... *** от вксякъде, бъкани с нико му ненужна електроника и с програмирано ускорено износване.След 1994 г. никой не произвежда истински и качествени автомобили.

147

Анонимен

преди 4 години

А какви да купуваме с тези смешни заплати и пенсии.Естествено стари издухани таралясници.

146

Анонимен

преди 4 години

155, не си ме разбрал. Мисълта ми беше, че купувате коли, които преди 20 години са били лъскави, т.е. ОТ ЛУКСОЗНИ МАРКИ, но отдавна сдали багажа. Вместо ЗА СЪЩИТЕ ПАРИ да си купите 5-10 годишни НОРМАЛНИ коли от марки като Форд, Фиат, Пежо, Хюндай, Тойота, Шкода, Субару, Хонда, Опел, Шевролет, Нисан и пр. Да ама за вас фасонът е важен, или по-скоро бившият фасон. Та не ми ги разправяй тия "купуваме каквото можем". Да, има една част от вас, които искат за 1000 лева коли, но това го няма по света.

145

Мимоходом

преди 4 години

Караш ли 70 хиляди км на година - изборът е ясен: на всеки 3 години сменяш с колата с нова.Гадно е, че в следващата кола не се променя нищо, освен че с 15-20% става по скъпа. Разни екстри, половината от които ги изключваш след няколко дено

144

Реалист

преди 4 години

Ами купуваме каквото ни е по джоба бе! Има ли нормален човек който да не иска новичко и лъскаво! Как да стане?! Ще караме стари коли по кошмарни пътища, ще плащаме скъпи винетки и тол такси и тва е!

143

Анонимен

преди 4 години

Какви коли купувате - ами таралясници купувате. На по 20, че и 30 години, ама да са Мерцедес, Ауди или БМВ. Щото били здрави, а не щото сте шебеци. За парите, които давате за тях можете да си купите сносна 5-10 годишна кола средна класа, но не - гъзарията иска жертви. После пък таралясниците не ги поддържате, щото частите за БМВ скъпи, пък и къде да намерите части за 20-годишна каруца? Затова са и катастрофите.

142

Анонимен

преди 4 години

Много нов го изкарахте автопарка в България Аз като изляза на улицата друго виждам.А пък за разходите за кола и стандарта на живот-там нещата са много трагични!!!

141

Заможен

преди 4 години

За какво ми е нова кола. Имам си кола за 6000,японска.Толкова е и месечната ми заплата.. Колата ме вози, всеки месец 1200км минавам.

140

Анонимен

преди 4 години

Чоко, поне от 10 години никой не слага найлон по седалките на новите коли. Това с найлона беше доста отдавна.

139

Анонимен

преди 4 години

Имал съм и скъпи и евтини коли. Добре поддържана по-стара и евтина кола върши същата работа като по-нова и скъпа, с разликата, че с евтината кола хабиш по-малко нерви и животът е по-лесен. Със скъпата може да ти побелее косата от притеснения дали няма да я откраднат, надраскат и т.н.

138

гражданин

преди 4 години

Нова кола, нова жена. Новото винаги е най-приятно.

137

Чоко

преди 4 години

Никога през живота си не съм карал стара кола а съм вече на 57 години. Да, вярно е че не съм си купувал германски коли но тези които съм могъл да си позволя са били НОВИ.Няма по-голям кеф от това да им свалиш найлона от седалките и да ти мирише на ново.Никой да не ме убеждава в преимуществата на НОВИЯ ВНОС, тъй като това са коли чиято душа е била взета от някой карал ги преди вас-

136

гражданин

преди 4 години

Естествено, че нова кола е най-добре. Но ние тук си повтаряме, че "не си заслужава" просто, защото нямаме пари, за да си я позволим.

135

Американ

преди 4 години

До Ала_Бала 139:Само маняк дава 6 заплати за кола..

134

Американ

преди 4 години

Че какво от това като са стари? Колите с добра поддръжка изкарват 20 години и остават в добро състояние. Колата не е долни *** и няма защo да се сменя като такива.