До kuklaНе знам дали сте гледали, но такива лизинги има у нас отдавна. Просто българина не е свикнал с това и си мисли, че за да си купиш нова кола трябва да платиш на цяло. Това никъде го няма.
Като върви, какво значение има на колко години е? То по тая логика дай да си подменим и жените с по младички, с екологична цел де...
Доколкото виждам на Балканите, барабар с Унгария, само в Гърция имат повече коли от нас на 1000 човека. Освен това изглежда, че в Полша и Естония карат повече стари коли от нас. Ама важното е да се плюе България и да се самоубеждаваме колко сме зле.
До Наско гейчетоНе *** за това вие сами сте си виновни. Интересно защо в другите страни от ЕС нещата се случват, а пък все при нас не... много интересно.
То е ясно, че данъци и забрани са стари коли няма да видим. Надеждата ни е да скочи тройно бензина, та белким гаралясниците понамалеят да се движат по пътищата
Изобщо не ми пука за класации от този род. Не е важно на колко години е колата, а как се грижиш за нея. Що няма такива класации във фащ? Защо задокеанските ни партньори карат пет литрови автомобили на по сто години? Защо бензина им е 76 остана? И ред въпрос в тази посока.
Тия цифри са безспорна истинна, но трябва да се доуточнят някои положения. В зап. Европа много купуват ново, но на лизинг. Там заемът за какво ли не е нещо много нормално. Ние още искаме сигурното пред заробване с лизинг. Много нашенци в чужбина се подлъгват и доста лесно вземат лизинг. Много от нашенските роми там карат Мерцедеси, по 2-3 години, после опищяват че няма как да си плащат лизинга. И вземат нов лизинг и така. Та ето как се получават тия цифри
Приорите на членството в ЕС и демокрацията е пенсионерите да роват в кофите за огризки от храна защото като си платят сметките и лекарствата от пенсията не остава за храна.
След Втората световна, лошите САЩ взеха Западна Европа а добрите православни братушки взеха Източна и сега се вижда за какво иде реч...
При демокрацията умбните и кадърните успяват в живота и с високите си доходи си купуват нови коли и се ползват от висок стандарт на живот. При демокрацията само неудачниците и некадърниците стават в 6 да блъскат за надника с който едвам си плащат сметките за тока, парното и за храната и карат някакви 15 годишни стари таратайки. Затова трябва да се забранят колите по стари от 5 години, като си беден и неудачник ще ходиш пеша, а няма да замърсяваш околната среда на успелите хора.
Приоритет на БКП е Масовия Градски Транспорт. С държавен транспорт ние возим евтино работническите колективи до заводите и до ТКЗС- то. Няма по евтино от това. На Запад е друго. Те са изостанали нямат ТКЗС - та. Нямат колективи.. От реч на тато.Тридесет години след най големия артист в политиката. Колективите стоят.
Аз искам да си купя нова кола, но нямам гараж. Ако я оставя на улицата ще я откраднат на втората седмица. Получава се, че в България покупката на автомобил по-млад от пет години е само за късметлии с гаражи. Аз и гараж бих си купил ама там където живея няма.
До Do аман от глупостиА вие защо чакате на политиците ами не си вземете живота в ръце? Свят голям и не свършва на държавната граница. (Шокиращо знам).
До БауМи така е свикнал 45 години селски манталитет без да мисли и да чака партията отгоре да му спусне какво да прави. То за това и по време на соца нещата се случваха защото им казваха какво да правят. Сега като няма такъв орган нямат идея какво правят с жалките си животи и само мрънкат.
"Не е важно къде си,а на къде вървиш!!!!"Проблемът е, че вървим в грешна посока. Все надолу. С тази политика няма как да има възход.
Евростат класация: България е на дъното по възраст на автопарка