Споко, всичко ще стане, но трябват две неща-да бързат нашите/а те не са по бързането/, че 2021 кпират всички евро проекти и оставаме да се пържим сами в собствен сос.А както знаем, Баце може само да "усвоява" чужди пари, но не и да генерира. И второто-трябва да се разберат на високо ниво, за процентите комисионна. Без тези две неща-проекта-пиши го бегал, както Роувър от България, едно време.....
ако става въпрос за автомобилната част от моста, то проблема е по скоро с мудните Русенски митничари и граничен контрол, а сега с тая чума е просто трагедия. Колкото китайци ще правят АМ Черно море толкова и малайзийци втори(трети) мост.
До 11Не аз ,а ти хич не си умен!Тази частна инвестиция ще трябва да има разрешение от държавата да взема такси от моста и автомагистралата ,за да покрие разходи, и да е на печалба.Колко големи ще са таксите и периода на стопанисване ,зависи от разходите които са направили инвеститорите.Така е поне в белите държави ,а и не само там.
До 10Ти явно хич не си умен. Не прочете ли?Това е частна инвестиция. Държавата няма да се бръкне и 1ст. Какви кражби те гонят?
2млрда лева за един мост и 60-70км.автомагистрала!!!Ето тука ще има голем грабеж.Моста при Видин-Калафат струваше 320млн.лева,и още 200млн.за прилежащата инфраструктура от 4-6 лентови пътища ,надлези и ж.п.линии!И то в тези пари влиза откраднатото и платено от държавата!
Дано само не вземат български подизпълнители, че още на следващата година асфалта ще е на бабуни.
Ще изградят логистичен център край бъдещ мост, до който води несъществуващ път, близо до неработещо летище.
Малайзийска компания иска да строи втори мост при Русе