Сивите сервизи с в пъти по-качествени и коректни от грандоманите , особено оторизираните. С нетърпение очаквах да ми свърши гаранцията за да се откача от фирмения сервиз на една известна марка...
Кажете ми защо никои не коментира причините за увеличение на Гражданската отговорност?Менда Стоянова от ГЕРБ каза 15 братовчеди са искали обезщетение за това се вдигаКаруците в лицензиран сервиз ли ги поправят
Напротив в някой гараж по ще ти обърнат внимание и ще ти я направят като хората от колко в голямите сервизи а относно специалистите те вече не са в българия
На улицата, на която живеех преди години, има точно 4 сервиза тип гараж в задния двор, като два са един срещу друг. По цял ден хлопат, форсират двигатели и тормозят живеещите наоколо. Крайно време е това нещо да се забрани и сервизите да бъдат изнасяни към индустриалните зони. И е крайно време да се спират от движение замърсяващире трошляци. Който няма пари, няма да кара кола - не може всичко да ви е евтино.
А бе я като си правим колата, ко!? Вече 25 години основно я си я правим и не съм се утепал. Рядко ходим у сервиз, че след тия мърльовци после требва да оправям пак. Ангренаж сменям за 3-4 часа (2 пъти по дълго от сервиза) ама си четем точно за моята каручка и си пазим капаците, винтовете и разглобените части, а мърляка у сервиза ти набие рапидката и агрегата отива на улица "Последен път" аку мъ разбирате! Оторизираните пак са мърляци ама скъпо платени.
До Анонимен 89Добре, съгласен съм.Колко граждани на БГ биха си позволили нови коли?Тука говорим за стандарт, сега че Бай *** се изхвърля е ясно на всички.
Кви тампони на 30 хил????!!!!! Веднага им връщай тapaлясника! На 30 хил трее да си сменил само веднъж масло, и абсолютно нищо друго! Да не си глътнал некой байбек с превъртян километраж?
Те оторизираните сервизи ама едни специалисти имат, ама и с какви оригинални части работят. В WV сервиз за едни тампони ми поискаха 250лв със смяната. Същите ги смених сам за 72лв. 30к колата не е мръднала. С в ,оторизираният' сервиз като попитах за гаранция отговориха, че няма гаранция, но частите били оригинални. *** лобизъм е всичко. А частите всички знаем от къде идват.
Оставете сервизите, като вземат да обвържат този измислен паспорт с Гражданската отговорност, е тогава ще ни се приреве на всички, че ще е яко .екс, ама без вазелин. Няма да има ПТП без проверка за редовност на паспорта, че и автотехнически експертизи, с надеждата да открият пропуски и да ни го набият. Така де, пътят към ада е постлан с добри намерения, тя държавата натам ни кара...
Колата ми излезе от гаранция. До тогава бях задължен да обслужвам само в оторизиран сервиз. Там смяната на масло е над 400 лева. При кварталния майстор - незнам, отдавна не карам стари коли (нов внос), но вероятно е поне два пъти по-евтино. Разбира се че ще продължа да обслужвам колата в оторизирания сериз! Живота и здравето на мен и семейството ми са важни! Най-важни! Не харесвам клошарското мислене!
Да избереш сервиза на бай Х*й пред оторизиран, е като да избереш домашна шльокaвоца пред хубаво уиски. Ама тук 90% от населението, къде от беднотия, къде от скодоумие избира шльокавицата! Кво да прайш, толкова ни е капацитета. Липса на финикийски знаци! Ама да обясняваш после че шльокавицата е по-добра от хубавото уиски, си е чиста глyпocт! Гарантирано!
Българския гяволук води до беднотия и дъно! Справка - мястото на Бг в ЕС. Гявола дето ще си купи части от оторизирания сервиз, пропуска факта, че като му направят ремонта с тях в сервиза на бай X*й, няма да има гаранция! Верно, че на нашенеца не му дреме, щот не е свикнал на обслужване за бели хора, ама пак казвам, затова рием дъното!
Изхвърляш се! Напредваме но напредваме с скороста на костенурка.Това че някакви лапета са са отрасли с Бързи и Яростни нищо не значи.Препоръчвам ти да гледаш филма Идиокраси.Много пророчески филм!
До нашияТи в кой век живееш? Светът отдавна е малък и поръчка от другия край на света не е никаква трудност.Иначе, отиваш в официалния сервиз и си купуваш частите които те биха ти сложили. Ако ти ги монтират там, правят 35% за цената на частите, но въпреки това е много по-скъпо от труда в малък сервиз.Много често същите работници в официалния сервиз, си имат и частен малък сервиз. И като те видят, че си частно лице, ти казват докарай колата у нас.
ммм аз съм за малко-а зъболекарите кога -90 процента са в сивия сектор-някой да си е правил кариес и да са му чукали касова бележка аххаха циркаджиййй
До АнонименНяма желаещи защото не е престижно вече да си ченге(говоря за редовия полицай)Системата ни е скапана и това го казвам като човек който е наястно с нещата.
Кви 50% бе много повече са. Минавам тех преглед иот 1989г когато тех. преглед бе в КАТ квитанция не съм получил пък си плащам 40 лв. всеко година вече 30. Сервизите също не дават касова бележка. Монтьорите без некакво образование поне по двигатели. Взел 5 - 6 ключа майстор кой ги проверява?
Няма да има '' какво правим сега '' на пътя защото катаджиите са накичени с камери и микрофони Затова и няма вече желаещи за катаджии В момента се поставят камери на всички патрулни коли , не само катаджийските / и ще видите как масово ще напускат полицаите от страх да се снима всичло което вършат
Пречи защото сме българи! То е ястно че можем да поръчаме, но трябва да имаш предвид кой ще се занимава с това....а и защо по дяволите трябва да си поръчва части от други държави.Явно тука е много ниско нивото според някой.
Над 50% от сервизите в сивия сектор, колите ни стари. Къде ще ги ремонтираме?