Е, каква е трагедията - една модификация на програмата ще изчисти непредвидените последствия, който има и бегла представа от сферата е на ясно, че винаги възникват проблеми. Така или иначе хората са си зарязали кучето в колата, хората не наглеждат колата в автоматичен режим, а лягат да спят да речем. Автономията на автомобилите е прохождащо направление на технологията, проблеми неминуемо ще възникват. Така или иначе доста бързо се променят нещата към добро. Зъбещите се да карат москвичи.
Пак ли...Той кога ще направи автомобил на батерии, който да измести традиционният?Аз знам, ще му помогна с отговора.Никога.
До До 17Емчи виш сяяяя .. ас искам кула да карам не тилифон ко кат са софтуерна компания ...Не ти си за каруца както ти приляга.
Аз се опитвам да им налея на някои британски тикВи че Тесла е номер едно и сами го виждат. А причините поради които ти казвам че не могат да настигнат Tesla Motors е че Тесла имат и изграждат мрежа за зареждане, имат фабрика за собствено производство на батерии и от 2020 Panasonic е вън от играта. И другото най-важно нещо е че Tesla Motors са софтуерна компания с най-добрите инжинери в света. Тези комбинации са много важни и факта че не ти трябва посредник за закупуване на Тесла е по добре.
А добър ден. Негативизми се бълват денонощно във всички западни телевизии. А също така ни показват как Тесла Моторс все е на загуба но ми показват разходите а не приходите. В Китай има над милион заявки и за 6 месеца Гигафакторито е готово. От миналата седмица са започнали инсталация на линиите и роботите. Tesla Motors не може да ги стигне никой ама никои никога.
А тоз защо си оставя кучето в колата, да му пази елекрическия таралястник или да го видят всички в гетото, че има куче...
До Анонимен 17Ем баце, ако стане всичко електричка, държавицата ше губи шп 4-5 милиарда от акцизите само ...
Да бее, толкова пък да не е изпробване не вервам. Най-малкото щеше да пише в упътването "работи само в ауто режим". Спиред мене мзъра не е чел и затова.
Само разбирачи тука! Интересно как медиите отразяват само негативните новини свързани с Тесла. Явно на петролната мафия не и е лесно, понеже бизнеса с горивата в бъдеще ще залезе. Ако се пишеха статии за инцидентите свързани с коли с горива на петролна основа, статиите щяха да са по 10 в секунда сигурно.
Аз пък нарочно ги газим бездомните торби с бълхи. Таралежи обаче никога те са добри животинки и много ме е яд като видя някой на пътя.
"Dog Mode измислен от самият Илон Мъск, не работи точно така, както трябва."Да го преименува на Шаран Мод, защото много балъци се хващат на кукичката.
До иванДа, като навлезе с GPS навигация в някой "второкласен" път в Родопите или Северна България, и ще започне да цикли непрекъснато: "Това не е път.... това не е път .... това не е път ... И до там.
При нас няма да тестват пълноценно тесла, защото още няма програма за заобикаляне на дупките по пътищата.
До шматкаЖивотът си остава еднакво сложен - това е константа, докато човекът остава човек. Колкото повече технически "улеснения" има, толкова повече усилия ти трябват, за да се приспособиш. А ако пуснеш всичко на автопилот, рано или късно техниката ще те прецака.
тази кола е по опасна отколкото да карам без ръце на магистралата, сиреч рано или късно ще се блъсна а тесла ще убие. за едни фалшиви тестове сащ почти фалираха дизеловия бизнес, а за супер опасната тесла няма никакви дела забрани или санкции в европа, има СУБСИДИИИИИИ! н в колониите е така ще ни мачкат като опитни животни
Потвърждават се прогнозиге на писателите фантасти.Колкото по модерен става живота толкова е и по сложен.Мисля че трябва да е обратно.С навлизането на все по нови технологии би трябвало да се улеснява живота на човека а не обратното.
Tesla едва не уби куче – Dog Mode не работи както се очаква