Реклама на Турция - преди всичко с квалифицирана работна ръка. Да се чудиш как има толкова много безработни супер кадърни специалисти които не могат да си намерят работа даже. Но да видим и България - у нас е точно обратното тръби се по цял ден по медиите, че няма никакви кадри. А тези които работят са неквалифицирани , необразовани и се сипят всякакви квалификации от този род. Да също няма никаква логика, хем са некадърни хем работят във високо технологични фирми. Та въпроса е искаме ли VW не?
Който може да чете!...следващите ...40 години.. ниски заплати!Това се подготвя!Терминал 1 или 2!
Плющите плюсове на разни мал.оумници, които пишат пълни измислици, но пъл звучат драматично.Бягали инвеститори, произвеждали сме само потници и т. н мало. умия! Къде развиват SAP, HP, JONSON CONTROL, UBER и т. н. Къде произвежда SENSATA?!Истината е, че сме прекалено малки, като пазар и капацитет за завод на VW с 5000 работника. Можем да покриваме заводи до 2000 човека, но за такъв мащаб не можем да предложим решение. Това не ви е Кремиковци с 12000 шопи без образование....
Дори и да дойдат със завода у нас, по споменатите в статията политически причини, ще е ужасно жалко да спечелим само и единствено заради международното положение. Но в крайна сметка, и да не дойдат, ще дойде някой друг скоро. Доста производители ще избягат от Англия след Брекзита и нищо чудно някой да дойде насам.
Колкото за VW пари ще отделя,няма да купувам Бентли,я.Виж за Бентли не си и помислям,но VW може,но не и турско.
Жалка история! Пускат си слухове и си ги коментират, че и какво мислят българите пишат! Глобиха я тази компания 5 милиарда в Америка за измами- какво да коментираме- тези хора си продължават с корупцията и са се разбрали за едни яки пари със султана!
БМВе ще правят завод в Банкя ;) Ама не за автомобили ,а за пожарогасители .Там имало ,,кадри,,
За да внесат тези части от Турция, те пак биха попаднали в кръга санкции от ФАЩ. Тогава ОТКЪДЕ ДА ГИ ВНАСЯТ ВСЕКИ ДЕН И КЪДЕ ЩЕ ИМ ИЗЛЕЗЕ СМЕТКАТА? Раб. ръка могат и от КИТАЙ да си докарат, ще ги обучат, ще им работят. Дори да са ск***пани българи, пак могат да ги обучат, те имат пари. НО 5000 работни места, както и редовни подкупи от Фолксваген, НЕ могат да покрият щетите от мутрите НАБИЙТЕ СИ ГО В ГЛАВИТЕ. 25млн на ден се харчат за вили, джипове, хеликоптери и любовници. Пак не ви излиза сметкат
До 8. Само го давам като пример, не да се засяга нещо. Ето колко е зле българина. Българина му представяш 2 възможности и за него има 2 възможности, 3та няма, толкова му е капацитета. Фолксваген могат да направят завод НАВСЯКЪДЕ по света, не са само Турция или България. Завода ако не е в Турция НЯМА ДА Е В Б-Я. ПОВТАРЯМ ЗА НЕРАЗБИРАЩИТЕ НЯМА ДА Е В Б-Я. Един автомобил има 10на осн. компонента и около 20-30 000 отделни части по него. ОТКЪДЕ? Завода не е място където от въздух се произвежда продук
В тази ситуация, при която Ердо си купува ракети от Русия, а ние хвърчила от големия господар, шансовете клонят към нас, колкото и да не ставаме за нищо - Фолксваген няма да рсикува да поадне в режим на санкции и този завод никога да не заработи
Е,нека не забравяме и активното участие на "нашите" родни "политици" и "бизнесмени", във всички провали,които първо гледат своите персонални интереси,след това на родата си,на ЕС и ако случайно интереса на някоя група граждани съвпадне,с някой от техните интереси,започват да го размахват като прани *** и да крещят с пълно гърло,колко много правят за народа,а той е просто средство за постигане на целта.Май греша първо интересите на ЕС,а след това своите интереси,все пак трябва да си постел
Стига с тия кадри .Тва с ,,кадрите,, го измисли мафията герб за да си търси извинение за поредните неуспехи. Там си има отработена система за обучение .При подизпълнителите машините са със сходен софтуер и някой от тях софтуера е на български и руски отдавна заради наще гастербайтери ;)Слушайте Тръмп ,а не мафията герб. Човека си каза че за Америка са важни младите емигранти ,а не кадрите ,,мозъците,, и вишите пожарникаристи .Нито един виш пожарникарист не е избягал вСАЩ и не се е реализирал там
Ще правят автомобили с конвенционални ДВГ.за това отиват извън ЕС.в ЕС ще бъдат спрени от производство до 2030 година.
Оказа се,че повтаряна мантра-вопъл,към инвеститорите,за безкрайно евтината и високо квалифицирана работна ръка,готова да се труди от зори до мрак при робски условия нещо не сработи.Инвеститорите не се редяха на опашка,за да инвестират у нас,но пък от друга страна успя да робско ниските заплати/тази мечта на работодателите/ да прогони много работливи и квалифицирани работници в чужбина.Та сега къде ще намерят 5000 квалифицирани работници.Едва ли търсят такива.
До Waffen SSЗначи, ти искаш, те да си хвърлят парите на вятъра, да им ги отнемат от прокуратурата, да им назначат един ЧСИ-та, дека ше разпродадът всичко за 2 часа? ТИ СИ ЛОШИЯТ ПАРТНЬОР! Ти искаш хроата да си трошат парите, без да си им дал добра среда, за инвестиция ....
Толкова сервилност,толкова предателство на националните интереси пред господарите от ЕС,а те такъв европейски шамар да ни извъртят.Толкова за европейското единство.А има и един въпрос,с какви кадри ще произвеждаме автомобилите.До сега "инвеститорите" основно търсеха шивачки на *** и потници,но с чужди суровини,и когато жените поработят достатъчно като робини,в една тъмна нощ "инвеститорите" изчезваха с неизпратените заплати на робините
Ще се обърне ли изборът на VW от Турция към България?