VW не би рискувал 1.4 милиарда само за гол терен и административни и данъчни облаги. 5000 високо квалифицирани работници са му нужни за да произвежда. Това е много високо признание за наличие и достатъчно много квалифицирана работна ръка и специалисти които са му необходими. Само това не се вижда и отчита единствено от правителството и от българските работодатели. Това че сме финала пред много други признати нации с традиции и опит е ФАКТ че нашите работници са на европейско ниво.
Произвежда ли Турция електроинструменти на нивото на Sparky или хладилници и фризери на нивото на Liebherr?Може да произвежда повече като бройка,но всичкото им производство е менте!Този който хвали турското производство дано до края на живота си само турски електроуреди и инструменти да има!Аз такива не смея да купувам!В Турция с добро качество се правят само дънки,баклава и локум. Всичко друго е менте!
До ЦРУ"БГ не е била по-богата и бг не е живял по-добре ...ФАКТ ...НЕОСПОРИМ."Кой живей по дибре бряяяя! Ай сиктир вечииии
И сега произвеждаме части и за фолксваген....и за мерцедес...и за бмв ...а в автомоб. сектор заплатите са най-високи ! Както искат да ни плюят русофилите - БЪЛГАРОМРАЗЦИ ..никога до сега / от 681-ва година / БГ не е била по-богата и бг не е живял по-добре ...ФАКТ ...НЕОСПОРИМ..затова винаги над 1 000 000 бг гласуват за Б.Б. ! А тази година по БВП на глава минаваме североазиатската *** !
Бойко, *** да уважиш баба Меркел поне един път. За благото на народа ти е тоя завод. После тя ще си отиде като канцлер,никой няма да разбере.
Много убаво, че имаме 5000 инженери за VW. А сега помислете за кой пазар всички тези коли.Помощ за бавно мислещи - в бедна Русия, къде хора умират от глад всеки ден, всяка година ръст на подажби VW до 30%. Внос от Турция за Русия с много ниски мита.
Със сегашните политици и партийни членове тази компания ще съжалява след време, ако реши да развива бизнес тук. Иска ми се да се развиваме, но с тази корупция не ставаме.
Заплатите на работниците в централния завод на VW край Волфсбург варират между 4500 - 5000 евра. При успешна година тези работници взимат и около 10 000 евра премия.!Ама и 8 ч. на ден не си вдигат главата от работа!
Немците в Бг-то трудно ще намерят 5000 кадърна работна ръка.Хората които инвестират първо проучват държавата,терена и работниците.Немеца не е куха лейка да инвестира в чалгарска страна.
В Пловдив завод до завода. Отляво - Фолксваген, отдясно - Хюндай, отгоре - Форд, отдолу Мерцедес!
Пълни глупости, колкото и да ми е болно, България по никакъв начин не превъзхожда Турция от към работна ръка, най-вече в автомобилната индустрия, в Турция има десетки университети които пряко са свързани с автомобилните заводи и продукцията, хората които излизат от тези университети имат знания и практика които липсват в България.
Бойко, отиди на срещата им на директорите да ги поразубедиш малко. Използвай малко немски " Komm schon, Leute. Baue es in Bulgarien" .Mоже и Меркел да поканиш.
Германия произвежда ли самолети освен перални и прахосмукачки, нали уж са много високо технологични, нямат ли някои стари самолети от 60те да им купим за няколко милиарда, така и така им купувама 20 годишните фолксвагени, може и няколко самолета да купим, да ни поздравят после.
В България или Турция ще плащат средно 800 евро заплати, а в Германия биха плащали по 4 хил еврл. Около 3 хил евро спестяват от работно място, 5 хил работници това са 15 милиона евро месечно, 180 милиона годишно си спестяват. А тази "инвестиция" за 1.4 милиарда ако трябваще да отварят завод в Германия да купуват там терен, и да строят щеше да им излезе 7 милиарда. И *** се радват на "инвестицията", и даже се борят кой да бъде "инвестиран" - България или Турция.
С тия пари да бяха построили завода на VW, хем щяха ни пазят, хем щяха и пари да докарват... сега ние ще изнасяме за САЩ.... на гол тумбак чифте пищови
""Страната ни превъзхожда Турция по много показатели""След като превъзхождаме Турция по толкова много показатели ,няма ли как да се изброят 7-8,че да се посмея в горещият следобед.Само мантрата ,че сме член на ЕС не я споменавайте,защото се оказа,че това членство до момента не е помогнало особено
5 000 работни места, инвестиция за 1,4 млрд. евро: Борбата за VW