24

Иван

преди 4 години

До АнонименИзобщо не си вдянал. Карам с колкото е разрешено в лявата лента, хоп и слизаш до 90 и колона, предпоставки за верижен удар безброй.

23

Анонимен

преди 4 години

А иначе каква е работата на дебелогъзата стрина от репортажа?За какво взима сигурната си държавна заплата?3 години след построяването на магистралата да каже, че знаците не са поставени правилно ли?А де е бляла през тези 3 години?И аз искам такава сладка и безотговорна държавна институтска службица.

22

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен17Когато нямаше магистрали най-богатите ли бяхме в ЕС?

21

Авторът на статията

преди 4 години

Прави резюме на друг репортаж с препратка към него? Това във втори клас ее наричаше преразкас. Това ли е представата за журналистика днес?

20

Анонимен

преди 4 години

Абе нали гробарите усвоиха милионите.Останалото са подробности

19

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен19Качеството на лотовете магистрала от последните 4-5 години е доста по-добро от това, което се строеше при Станишев.

18

Анонимен

преди 4 години

Търтеите от въпросния институт къде са били по времето когато са слагани знаците?Не им ли е това работата - да казват къде, какви знаци да има?

17

Анонимен

преди 4 години

Най-ново построени магистрали с Евросредства са Българските благодарение на Б.Борисов. Но и най-лошо построени след констатации от Еврокомисията не отговарят на средноевропейските..А парите липсват,липсват и предназначените за целта местата за отдих,тоалетни,,вода,паркоместа,.

16

Анонимен

преди 4 години

магистралите са калпави, но за сметка на това някои хора окрадоха милиони и милиарди в офшорни сметки. после що сме най-бедни в ЕС... сега и прасетата ще ви евтанизират и лапайте мухите!

15

Анонимен

преди 4 години

Колкото и да са опасни, не са опасни като Кресненското дефиле, където още не е магистрала. Да, магистралите са калпави, но е по-добре отколкото без тях.

14

Анонимен

преди 4 години

Абе някои да земат да покажат какво е магистрала Радослав Радев време не съм те виждал от три години на богров

13

Анонимен

преди 4 години

Сега стигам от София до Бургас за 3 часа и 15 минути. А си спомням само преди 7-8години как се чудех през кое забутано село ще трябва да мина, та да стигна за 6часа.Много бързо забравихте. Преди 2седмици се къпах в Бяло море 2часа 30мин след края на работния ден.Пък вие дъртаци си разправяйте колкови било хобаео при бай тошо с режим на тока и нарязано работническо дело във външния ***.

12

Анонимен

преди 4 години

Скапани, скапани, ама поне отваря.А някои освен 3000лв за $ друго не направиха. Иначе на думи по форумите е лесно.

11

Анонимен

преди 4 години

До ИванА ти защо караш пи магистралата със скорост по-малка от максималната за ТИР?Искаш да караш с 60 и да не те иьпреварват ли?

10

Анонимен

преди 4 години

Здравейте колеги, ние сме от Института по Рязане на Ленти. Според направената от нас проверка в качеството ни на компетентен орган можем да заявим, че не са установени нередности във връзка с подадения от Вас сигнал.С Уважение: Б.Б. - главен Ленторез на Републиката, приятно ми е. Мерси.

9

истина е

преди 4 години

Тиквата прави нарочно скапани магистрали ,за да се ремонтират на 6 месеца ,за да взема милиони !!

8

Иван

преди 4 години

Още няколко жокера ще дам:1. Абсолютно недопустимо е тирове да се изпреварват когато са само 2 платна в посока - нужни са знаци за забрана.2. Някакви неясно какви коли са паркирани по средата между платната при тунелите - абсолютно недопустимо.3. Явно toll колите работят по двойки - първата засича нарушител, втората го спира - многократно седят през 2-3 километра.4. Т.н. "Дефиле" задължително се нуждае от двойна непрекъсната - пътната маркировка тотално не отговаря на натоварването на пътя.

7

Хм!

преди 4 години

Кои финансира тази НПО?

6

Анонимен

преди 4 години

Псевдоинститутът по пътна безппаснпст ДГД! Тия разборат от пътна безопасност, колкото аз от квантова физика.

5

ЖороПърви

преди 4 години

Фалшива новина! Лентата беше прерязана лично от Бойко Борисов, така, че лошо качество не може да има!