До АнонименИзобщо не си вдянал. Карам с колкото е разрешено в лявата лента, хоп и слизаш до 90 и колона, предпоставки за верижен удар безброй.
А иначе каква е работата на дебелогъзата стрина от репортажа?За какво взима сигурната си държавна заплата?3 години след построяването на магистралата да каже, че знаците не са поставени правилно ли?А де е бляла през тези 3 години?И аз искам такава сладка и безотговорна държавна институтска службица.
Прави резюме на друг репортаж с препратка към него? Това във втори клас ее наричаше преразкас. Това ли е представата за журналистика днес?
До Анонимен19Качеството на лотовете магистрала от последните 4-5 години е доста по-добро от това, което се строеше при Станишев.
Търтеите от въпросния институт къде са били по времето когато са слагани знаците?Не им ли е това работата - да казват къде, какви знаци да има?
Най-ново построени магистрали с Евросредства са Българските благодарение на Б.Борисов. Но и най-лошо построени след констатации от Еврокомисията не отговарят на средноевропейските..А парите липсват,липсват и предназначените за целта местата за отдих,тоалетни,,вода,паркоместа,.
магистралите са калпави, но за сметка на това някои хора окрадоха милиони и милиарди в офшорни сметки. после що сме най-бедни в ЕС... сега и прасетата ще ви евтанизират и лапайте мухите!
Колкото и да са опасни, не са опасни като Кресненското дефиле, където още не е магистрала. Да, магистралите са калпави, но е по-добре отколкото без тях.
Абе някои да земат да покажат какво е магистрала Радослав Радев време не съм те виждал от три години на богров
Сега стигам от София до Бургас за 3 часа и 15 минути. А си спомням само преди 7-8години как се чудех през кое забутано село ще трябва да мина, та да стигна за 6часа.Много бързо забравихте. Преди 2седмици се къпах в Бяло море 2часа 30мин след края на работния ден.Пък вие дъртаци си разправяйте колкови било хобаео при бай тошо с режим на тока и нарязано работническо дело във външния ***.
Скапани, скапани, ама поне отваря.А някои освен 3000лв за $ друго не направиха. Иначе на думи по форумите е лесно.
До ИванА ти защо караш пи магистралата със скорост по-малка от максималната за ТИР?Искаш да караш с 60 и да не те иьпреварват ли?
Здравейте колеги, ние сме от Института по Рязане на Ленти. Според направената от нас проверка в качеството ни на компетентен орган можем да заявим, че не са установени нередности във връзка с подадения от Вас сигнал.С Уважение: Б.Б. - главен Ленторез на Републиката, приятно ми е. Мерси.
Тиквата прави нарочно скапани магистрали ,за да се ремонтират на 6 месеца ,за да взема милиони !!
Още няколко жокера ще дам:1. Абсолютно недопустимо е тирове да се изпреварват когато са само 2 платна в посока - нужни са знаци за забрана.2. Някакви неясно какви коли са паркирани по средата между платната при тунелите - абсолютно недопустимо.3. Явно toll колите работят по двойки - първата засича нарушител, втората го спира - многократно седят през 2-3 километра.4. Т.н. "Дефиле" задължително се нуждае от двойна непрекъсната - пътната маркировка тотално не отговаря на натоварването на пътя.
Псевдоинститутът по пътна безппаснпст ДГД! Тия разборат от пътна безопасност, колкото аз от квантова физика.
Фалшива новина! Лентата беше прерязана лично от Бойко Борисов, така, че лошо качество не може да има!
Института по пътна безопасност: Десетки проблеми по "Струма"