Ей тука само разбирачи, дето не са виждали автомобил на картинка, ама иначе знаят, че франсетата коли не могат да правят. Аз много се радвам, на такива разбирачи, защото на пазара на употребявани а-ли, френските държат ниска цена, точно заради такива разбирачи. Ами карайте си гоУфовете и бЪварките. Да сте живи и здрави!
Статия за френски коли, приказваме за БОШ, а то не било БОШ, най-ми било индийско-китайски бошлаф. Въобще, пийте си хапчетете и си лягайте навреме.
Всеки път някой се изцепва, че френските коли не стават. Явно са чували колеги, които пък чули от комшията, на когото баща му имал Пежо 404 през 81г и нямало части в Мототехника тогава. Всички европейски коли, някой японски и даже корейски се правят с части на БОШ. Спирачки, ел оборудване, запалителни с-ми,.. всичко, всичко дето се движи ...Другото е тенекия от Турция, Русия, Украйна.. и с-*** от сервизи, магазини и логистика. Да сглобиш колата е малък % от целия бизнес. Има лизинг, консумативи..
Френцът ,исторически е доказан мазенподлец.На америка взе златото,на насжитото и после ни го препродаде в пъти.Телефоните ,които ни дадоха,бяха велика мъка,добре,че технологиите напреднаха.И днес стенат и неказват как и кои ще са по бели ***.С негообщувай но нетъргувай- израсли отподлост.
като хонда 1.6 двигател на джип 170 коня вярно малко гори ама живота му колко е после като го вземе някой българин втора ръка вече ще е издъхнал
Toва стана вече извинение, за да могат по-големите да си разчистят конкуренцията. Близо 100 години се налагаха всякакви машини, а сега всеки стана "еко". Проблемът е, че еко технологиите са сумарно много по-замърсяващи, но мръсната част остава в бедните държави, които вършат черната работа.
Шефът на Peugeot: Който не покрие новите стандарти - загазва