16

user

преди 4 години

До Анонимен колега тука малко бъркаш литиева батерия се самозапалва от силен разряден ток надхърлящ няколко пъти капацитета на батерията например батерията е 20ah а ти теглиш 200+ ампера еквивалент на късо съединение, понякога зареждане след като е паднала под3v на клетка, презареждане над 4.20v за някои батерии 4,35v висока температура и много рядко от фабричен дефект.за пробив смачкване е ясно

15

Анонимен

преди 4 години

До 15Ти ко искаш купувай си много добре изпитана лада.

14

АнонимеН

преди 4 години

Тесла модел S се запали, заключи шофьора и го изпепелиУжасяващият инцидент се е разиграл във Флорида Флорида, САЩ 06 Апр. 2019Тесла модел S се запали и уби своя шофьор, затваряйки всички врати, когато колата се възпламени при катастрофа.

13

Анонимен

преди 4 години

мани , тия коли са вредни, всичко от Америка е вредно, трябва си возила на руска газ.

12

Анонимен

преди 4 години

Не знам ... Имам от 2013 и не се е палила...

11

Анонимен

преди 4 години

Всяко ново нещо трябва да се изпитва с години в най различни условия. Но капиталиста няма време за изпитания щото губи пари.. Ще изгуби милионите. А потърпевшите са Умниците дето им купуват бричките.

10

Анонимен

преди 4 години

А колко бензинови коли се самозапалиха в гаража от късо съединение последната година? Или това не е новина защото никой няма да заинтересува.

9

Анонимен

преди 4 години

Същото се случи и на руската подводница Лошарик на 1 юли този месец.

8

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 4Да разбираме ли, че всеки горд собственик на електричка ще трябва е по на ти с четенето, иначе колата я пиши бегала, докато той все още срича из съдържанието.А и нещо не го разбрах това как точно ще се откачат кабелите при вече запалила се и горяща кола, ама нейсе ще да му го мислят ... пожарникарите.

7

Глас от тоалетната

преди 4 години

Сарам си старата бензинка и нямам грижи.

6

Тефлон Мъск

преди 4 години

това са долни инсинуации защото аз съм псевдо ефреин. това са само фейк нюз и дизелови пръдннички от автолобито. добре че почнах десетина нови проекта и немам време да им разкатая майките на бе ем фетата. най вероятно катарците собственици на фолксвагината са ми запалили тостера.

5

пенчо

преди 4 години

Явно не е ползвал оригинални кабели за зареждане.От apple обикновено така се оправдават.

4

избирател

преди 4 години

Благодарим за обяснението 1-ви,но има ли значение, кога и защо ТРЕЩИ?!Те и ръчните гранати са така, трябва първо да извадиш щифта...

3

Анонимен

преди 4 години

Тоя па как ще гаси електричка с градински маркуч ... много ясно, че нищо няма да стане. Това се гаси с прах/пяна/гел. Като си купува такава кола, да си вземе и подходящ пожарогасител.Надявам се и нашите пожарникари да го съобразяват. Теслите имат специална инструкция как да се откачат високоволтовите кабели от под задния калник преди да се поливат с вода.

2

Анонимен

преди 4 години

"Още по-странния факт е твърдението на шофьора на електрическата кола, че той не я е бил включил да се зарежда."Същото се случи и с една Тесла на паркинг в Китай преди няколко месеца. Има я на видео как докато стои паркирана от нищото се самозапалва и избухва. Или да си решат проблемите или да спират от производство електричките си, щото когато плъзнат масово ще стават грозни инциденти в големи мащаби.

1

Анонимен

преди 4 години

литиевите батерии се замозапалват когато са напълно празни или когато са пробити,когато са пълни опасност няма,освен при много силен удар предизвикващ пробив,най вероятно нещо е изтощило батерията докрай и след няколко дена се е взривила