Никой не го е карал да минава,през допуснатата бариера жалко млад човек ама сам си е виновен.
До Анонимен 21КОГАТО ВЛАКЪТ е на 1500 метра от автоматичната прелезна инсталация, започва да се чува звуков сигнал- звънец и светват червени светлини. При 70 км/ч остават 78 секунди.Когато влакът е на 1000 метра от прелеза, започват да се спускат бариерите. При 70 км/ч остават 50 секунди.Когато влакът е на 400 метра от прелеза, машинистът подава звуков.Бариерите са спуснати за повече време, ако ЖП прелеза е в района на гара и се прави маневра
Може бариерата да се прецакала.Затуй аз се ослушвам ,после слагам ухо и на релсата . Пра пра Дядо ми оцеола правеше тъй.
Някой селски пръч не е искал чака 5 мин за влака ... резултата е на лице.Стига сте оправдавали глупаците ...
Повечето прелези в България се задействат 20 минути преди преминаването на влака. А трябва да се задейства 2 или 3 минути преди влака.
На всеки прелез,кръстовище,училище,път,магистрала,тунел,надлез,подлез на 100 метра полицай до всяка дупка на пътя полицай .ГЕРБ за винаги!!@
В крайна сметка пак става дума за нарушаване на правилата, защото няма контрол за спазването им. Просто е, но за онези 80% е неразбираемо.
Винаги трябва да се огледаш преди да пресечеш прелез и на вдигнати бариери, какво остава за спуснати
Единственото по-тъпо от това да те блъсне влак,е да те блъсне валяк.Трябва да си доста загубен
Какво закъснение на пътници! Влака още е там и не могат да извадят колата, влачена е поне 500м, двигателя на колата беше на линията 200м след удара а части има навсякъде.Явно и локомотива е повреден, защото не смеят да го закачат за тока с пантографа. На този прелез масово се минава на спуснати бариери, всеки ден ги виждам какви мазохисти има. Живея на 100м от прелеза и всеки път като свирне влака се ослушвам за (ДЪММММ)Ужас е.
Шофьор загина, преминавайки неправомерно през жп прелез