Тесла съществува от 10 години и е на загуба през цялото време. Ще фалира със сигурност. Това е балон, все още се надува, да видим кога ще се спука. Също и Юбер и подобните му спадат към същия балон. Оперират на огромна загуба, продават безумни обещания на инвеститори, които инвестират с виртуални пари взети назаем при нилеви лихви. Точно както дотком балона, ако някой все още го помни.
Амазон винаги е бил на печалба...чети..никоя фирма не може с години да е на загуба и да оцелее...освен ако не получава субсидии...Амазон е офшорна компания и голяма част от печалбите се крият и не се плащат данъци...намерил кого да два за пример
Всичко върви добре. Загубите в сравнение с първото тримесечие са намалели почти наполовина. Само у нас хората си мислят, че може да се забогатее от раз, с един голям удар. Истината е, че трябва яко бачкане. Резултатите ще дойдат рано или късно.
Загубите намалят, продажбите се увеличават, цената на прозводството намаля, скоро се отваря НОВА фабрика, която ще смъкне разходите ДРАСТИЧНО и се отваря към пазар с огромен потенциал (Китай). Ако Тесла, беше решила, че ще се бори за момента печалба, поставяйки бъдещото развитие под риск, щеше да продава още Roadster-а отпреди 10 години и да струва стотици милиони, а не милиарди ... Amazon, колко години не беше на печалба? Къде са днес?
Постоянно се дават за пример успешни западни бизнесмени, които успяват бързо да създадат нещо, което държавите не успяват с години. Да но с чии пари? В началото с публични - т.е. инвеститорни, а в последствие с вашите при фалит. Интересно, че при фалит те все още си подържат стандарт на живот поне колкото на човек от средната класа. И в България все се дават за пример разни бизнесмени, които ако държавата не им опростява дългове ще са фалирали отдавна, но те са все "по-иновативни".
Доколкото съм чувал, проблемите на Тесла идват от хаотичния мениджмънт и от трудностите в производство на батериите.Това е ранен индикатор за проблемиъе, които макат и останалите ороизводители на електрички след другата година, когато се канят да пуснат много ел. модели.Ресурсите, необходими за производството на батерии са много ограничени и редки, и това ше доведе до невъзможност да се намаляват цените на тези коли.
Всички модели на Тесла са премиум защото към момента нямат никаква реална конкуренция. Нито един един друг производител не предлага електрически модел който дори да се доближава като параметри и екстри. Единствено Порше се очаква да пуснат модел през 2020 който се очаква да има параметри като на Тесла от 2012г.
до. българия. от гл. шеф на тайно разузнаване. сто години нашият румен крумов йорданов . гр. кюстендил. ул. гърлянски черешарник10 сто години да пускате румен по враждата той няма дасе уплаши. защото румен го сменяме където и дае. също полицията дане вярва на съседите на румен и свойте. и полицията искала да вземе румен. по каква причина ще вземете румен. румен нищо нее направил.
До Анонимен1Че какво му е премиума на модел 3 освен цената?Не трябваше ли точно модел 3 да е евтин и достъпен? Пък сега изведнъж го позиционират в премиум сегмента.Това ми звучи като руската хвалба, че в германия били продадени повече лади отколкото ферарита.
Хаха губи, те строят огромна фабрика в Китай, първата в Китай изцяло собственост на чужда компания. Модел 3 е най-продаваната кола в премиум сегмента в Америка, разбирачите всичко го броят за загуби а то това са инвестиции. Амазон 10 години работи без печалба защото влагаше всичко в разрастване, сега вече парите валят и поглъща всичко.
Tesla пак губи: 408 млн. долара за последните три месеца