130

R

преди 4 години

До АнонименАвтобусите били на 2-3 минути. Вие явно сте извънземен или си мислите, че вече няма хора, пътували с градския транспорт преди 89 та година. Не пишете глупости. Понякога се е чакало и по 30 минути, винаги препълнени, дори вратите не се затваряха. Вярно, не се движеха с 5км в час като сега, но си беше истинска еуфория. Единственото хубаво нещо тогава, беше, че бях млад. Или както беше писал един форумец - ДА, ама при Живков ми ставаше, а сега - не :)

129

Pv

преди 4 години

Цената на билетите и картите не е висока.Доходите са ниски.В цената на билета също така влиза и загубата от тези които не си плащат билетче.Т.е. ако всички си плащат ще има повече приходи ,по добри условия и стабилизация на цената(въпреки че в БГ по скоро някои ще открадне и прецака всичко)

128

Анонимен

преди 4 години

добре де, ама това как ще реши проблема с по-*** нови българи, които са винаги на тумби и за тях правилата не важат? Или те всъщност не са проблем за нашите управляващи?

127

Да допълня...

преди 4 години

Как има пари за всякакви глупости а за заплати и пенсии няма ? Споделеното билетче е рядко явление и не заслужава такива инвестиции.

126

факт

преди 4 години

такава система действа от 20-на години в автобусите в Солун. Перфорирането" е отпечатване на дата, час и номер кола,т.е. чекиране във всеки автобус. Имат половин билет,билет за 1 курс, 2 курса с прекачване и време между 2 чекирания до 70 минути, ако не греша. Един двоен билет е достатъчен за пътуване от западния край на града до летището на източния край. Около 20 км са и в натоварените часове е почти час и половина с чакането по спирки и прекачване. Ако Солун беше български, нямаше да е така!

125

Анонимен

преди 4 години

До 1989 година почти всички пътуваха с карти и нямаше нужда от специални устройства, валидации и т.н. След 1989 година народа обедня и започнахме да изоставаме от другите държави в Европа. Затова сега сме 25-30 години след тях - благодарение на последните 30 години.

124

Анонимен

преди 4 години

Как край на перфораторите? Аз какво да ги правя тези 10 талона, които си купих вчера? С градски транспорт пътувам два пъти в годината ...

123

Анонимен

преди 4 години

Преди 1989 година градския транспорт беше в пъти по-редовен от сега, но и тогава смятахме, че не е редовен. Де я тази нередовност сега... Тогава автобуси на 2-3 минути, а сега на 15-20 минути...

122

Анонимен

преди 4 години

Защо трябва с моите пари да се поддържа обществен транспорт, който не ползвам? Мръсно, нарядко са, бавно се движи и за капак на всичко и много скъпо. Защо има хора, които го ползват?

121

3M

преди 4 години

До АнонименКогато хората "на запад" развиваха своите общества, ние гонехме класовия враг и следвахме петилетни планове. Не забравяйте че Родината ни е 45 години в страни от нормалното развитие и много трудно ще ги навакса!

120

Анонимен

преди 4 години

На Запад това стана преди 35 години. Тия от Масовия Градски Транспорт вечно с технологиите изостават.

119

До 124 Пламен

преди 4 години

Алогично е пътуването с билет да е в пъти по-скъпо от пътуването с абонаментна карта. Така се принуждават хората, които не пътуват редовно (това не са туристи) с градския транспорт, да не го използват,а да ползват личната си кола или такси. Нормалната практика е месечната карта за цялата градска мрежа за един месец да струва колкото 50 до 80 пътувания с билет. При цена на месечната карта от 60 лева, нормалното е билета да струва между 75 ст. и 1,20 лева. Ненормално картата да е колкото 37,5 биле

118

До 124 Пламен

преди 4 години

Май не вярваш, че си зле със сметките.Защо някой, който ходи на работа без да сменя няколко превозни средства (500 пътувания), да купува годишна карта за цялата градска мрежа? Ще си купува месечни карти по 23 лева за 1 месец и ще плати най-много 276 лева. Ако успее да комбинира купването на картите с отпуските си, и по-малко ще плати. Годишна карта има смисъл за тези, които сменят поне две превозни средства, т.е. за около 230 работни дни по 4 пътувания, т.е. правят 920 пътувания най-малко.

117

Пламен

преди 4 години

До 119Пич, годишна карта се взима, когато работиш и я ползваш всеки ден/ без уикенди да кажем / !!! Така че, да - пътуваш поне 500 пъти ;)По целия свят еднократните пътувания са супер скъпи, това е много логично - като си турист, ще плашаш ;)

116

Exec

преди 4 години

До Пари кат' вестнОбикновения СМС отиват сигурно 20%, ако не и повече в мобилния оператор. Предпочитам, всичките да отиват в ГЕРП, от колкото това да се използва за извинение за 20% по-скъпи билети.

115

Пари кат' вестн

преди 4 години

72 милиона в джоба на крадливата ГЕРП. Същевременно няма никаква пречка да се купуват тези билети както се плаща и синята зона - с обикновен смс.

114

пътник

преди 4 години

поредните кинти, които ще се "усвояват" от правилните хора, а резултатът ще е никакъв и дори още по-лошо и от сегашното положение: бавни, нередовни, чакаш ги по половин час все едно не сме в столицата, а чакаме междуселския! Идват всичките накуп, та народа да търчи като откачен от единия край до другия и да забавлява шофьорите, като им хлопнат вратите под носа! А пропо и спират на 2 метра от спирката , та ако си с количка да ти е възможно най-гот да я катериш насам натам!

113

До 117 !!!

преди 4 години

Казваш, че като зависне автобуса в задръстване примерно 20 минути между 2 спирки, трябва да плащам за 20 минути пътуване ли? Съесем друго трябва - трябва един билет да може да се ползва многократно в рамките примерно на 1 час след първото му използване. В мопмента билета в София е най-скъпият в Европа, точно защото се изпозлва само един път.

112

До 116 Пламен

преди 4 години

Зле си с сметките с годишната картаПътуваш 1 път в годината с градски транспорт - пътуването ти излиза 365 лева.Пътуваш 10 пъти в годината - 1 пътуване 36,50 леваПътуваш 100 пъти в годината - 1 пътуване 3,65 леваЕ, ако пътуваш 1000 пъти в година си на сметка - само по 36,5 стотинки

111

ежедневно пътуващ

преди 4 години

Каквото и да измислят няма да е за улеснение и в полза на гражданите, а само в техен ущърб! В белите страни билетът е скъп, но услугата е висококачествена и можеш да разчиташ на нея 100%. При това закупения билет е валиден поне 1- 1.5 - 2 часа през които можеш да се прекачваш с него навсякъде! СКГТ иска само да получава кинти от хората без да им предлага нищо друго освен нерви, бутане, друсане и миризливи превозни средства.