Тук в Швейцария си караме постоянно Нисан - 15 годишен. Върви пущината. Волвото го карат само прошляци и житани. Нали ги гледам всеки ден.
" Според информацията, изпускателният колектор е направен от пластмаса, която при висока температура може да се запали."Не ми било изпускателен, най ми било всмукателен...Не ми било пластмаса, най ми било бакелит ( вид специална "маса" но не и пластична ) :)
До До японските феновеКупуваш Нисан - получаваш Рено. Иначе да, колите в днешно време ги правят за консуматорско общество. Купуваш, караш няколко години и изхвърляш. С всичко е така вече, не само с колите.
След 20 г. всички известни и любими марки ще са китайски. Така че ще трябва да свикваме със самозапалващи се и тотален брак за чистак нови коли. Тона е положението.
между другото тук в Англия съм виждал за 10г поне 10 БМВ изгорели на магистралата, но нито едно Волво. Не съм против немските коли, защото както споменах карам VW Golf. Да ви кажа чесно обаче като тръгна на път без значение с самолет, кола, влак, автобус та дори и пеша благодаря на Господ и предавам пътя си на Него. С други думи аз да правя каквото се изискава от мен, но разчитам на Неговата свръхестествена защита
Живея в англия и сега карам голф дизел 2.0 последно издание. Супер е, но съм тествал и Волво XC60, S60, V40 автоматици и много ми харесаха. Много са стабилни и безопасни. Волво са лидери в това отношение. Един англичанин, който ми сменяше гумите на голфа ми разказваше за негов приятел, който е карал Волво XC60 и бил спрял на магистралата в авариината лента и както си човъркал нещо по телефона друга кола го удря отзад с 150км/ч. Волвото за отпадъци, но на човека нищо му няма.
Много ме кефи като правят ревюта на Волво, как винаги номера на колата с шведска регистрация, все едно там е правена колата. Иначе незнам дали са добри, но според мен е абсурдно да се продава кола за 100+ хиляди на която екрана на таблото е досущ китайски таблет за 100 лв., незнам защо ама дори и на мерцедес слагат такива грозотии със 5 см. безели.
Стига сте лъгали за японските коли. Не са нищо повече от другите. Оня ден един съсед ми мнаду главата с един Нисан 5-10год макс. Дрънчи, трака, той форсира 10-15мин и после гледа умно под капака. После пак пали, още като пали се чува прескачащ цилиндър. Към следобеда кандиса и със зверски пушеци замина към сервиз. Вчера му казали да приготви 1500-2000лв за ремонт евентуално. Не се били чупели? Всичко се чупи, само глупостта е вечна...
Аз пък не мога да разбера кому е нужно да се влага много ресурс в кола която на запад карат 10 години и хвърлят. Тва че сме бедни искаме една кола да е 30 годишна и без проблеми щото не може да си позволим нова е друг въпрос.
Още когато прочетох, че са ги купили китайци и ми стана ясно, че шведското качество е умряло безвъзвратно и завинаги.Не е лесно да превърнеш най-безопасните Европейски автомобили в азиатски ***, но китайците се справиха.
Остава да напишете статия - с какво масло да си караме колите - маслиново или слънчогледово. Ще е любопитно.
Имам 3000 лв мога ли да си закупя една волдо 2015 изгоряла ше си я ремонтирам и откаде благодаря предварително!
да знаете от бате ви Жоре, че проблеми от тоя сорт има всеки един авт производител. Обаче не всеки си признава...аз не съм фен на Волво в момента, защото са супер скъпи, обаче въпреки това признават грешка и изтеглят колите. Да не ви давам примери с БМВ или Ауди колко неща прикриха през годините
Всеки който се е докоснал до Волво, особено P2 платформата и по-нови, знае за колко добре проектиран, конструиран и здраво направен автомобил става въпрос. Почти неповреждаем. А тая статия е превеждана от английски, от някой който само конграчулейшън е чувал, досущ като един виден български полиглот.
Леко усилие и веднага се разбира, че :According to the company its internal "investigations by Volvo Cars have identified that in very rare cases, the plastic engine intake manifold may melt and deform" causing a risk of fire.Или това е "всмукателният" колектор. Направихме "новината", почти всички лапнаха и айдееее колко зле били Volvo...
Пуу аз реното не мога да го запаля ни на бенз, ни на газ. Тези пък ги връщат, защото се палели по-лесно от необходимото.
Volvo изтегля половин милион коли, двигателите им могат да се запалят