До Анонимен - Което е вярно! Приемам поправката ви. Но дали сами слагаме край, не съм особено съгласен. Част от самолетите са дадени на сърбите като репарация. Вярно е, че после Лазаров създава и за тях тренировъчни самолети по тяхна поръчка. Колкото за "чешкия" сценарии, ами да, иска ми се да вярвам че изчезналите чертежи на прототипа са в основата на Л 29, но това никога няма да разберем, нали?
До Анонимен 7 - тцъ, ама не съвсем. След като се връща в България през 1926 година, Цветан Лазаров - дипломиран в Германия и започнал кариерата си в Турция, където Юнкерс за кратко е имал фабрика, постъпва в ДАР Държавна аеропланна работилница - в Божурище. Там прави ред пробни модели биплани, и ДАР 6. После постъпва във "Валтер Капрони" в Казанлък. Чак след това -Ловеч. Дар 9 е първия сериен. Първите шест са правени в Божурище, следващите - в Ловеч. Общо 42. Така че, и не си съвсем прав.
Може да стане и боен може да носи противотанкови ракети.Сърбия винаги заедно с Румъния е била с Франция.И са имали съвместни проекти.Ние с германия две национални катастрофи.
До Анонимен - авиостроителната промишленост на България както и работилниците на Божурище, където се произвеждаха сносни модели Лаз някои от които са били готови за серийно производство бе унищожена и отмъкната от "Братския Съветски Съюз" веднага след Втората Световна. Както знаеш, братската "обич" може направо да е задушаваща.
Това не е боен хеликоптер.Но да, Югославия го е произвеждала по лиценз, както и разни малки самолети. На прага са били да започнат производството на модерен изтребител - всичко с френска помощ. Ние с руска помощ сглобявахме АЗЛК в Ловеч. Имаше един особено хубав цвят тъмна боза.
По асоциация с антилопата газела, която е най-малката сред роднините си, хеликоптерът "Газела" също трябва да е маломерен. За какво ли служи на ВВС? Ако това на снимката е той виждам, че има окачване вероятно за няколко неуправляеми реактивни снаряди въздух-земя или управляеми противотанкови.
Военен хеликоптер се разби в Сърбия