Цена 95$/кгЗа батерии на една кола 10кг.Световни запаси 53млн. тона.Електроавтомобилите не са скъпи заради батериите.
До Анонимен 6Тесла никога не са имали масово производство и никога няма да настигнат големите компании. А за електрическите автомобили е ясно и на луната, че още им е рано да пробият. Цената им не е конкурентна заради цената за развитието. Но пък виж Тойота отдавна са на пазара на хибриди и надали да на загуба. Въпроса не е дали някога ще минем от хибрид към електричка, а кога точно. Нефта не е вечен, ясно е че трябва да има алтернатива, а защо не тя да е и горивната клетка.
Електрическите автомобили НИКОГА НЯМА ДА ПОЕВТИНЕЯТ и никога няма да станат масови.Тесла която към момента е "най успешната" фирма в тази сфера продава електрически коли за 100 000 долара на загуба. Нито един производител не може да спечели от продажбата на ел. автомобил. И това няма да се промени защото като се увеличат продажбите ще поскъпнат и редките метали необходими за батериите. А батериите са 50% от цената на колата имат живот само 6-7 години. А рециклирането е скъпо и мръсно...
Елекрическите автомобили отново ще претърпят глобален провал! Съвсем скоро ще лъсне истината че двигателите с вътрешно горене все още нямат адекватна алтернатива. Дори при сегашните смешни нива на продажби производителите на електромобили вече изпитват сериозни дефицити за батерии поради недостиг на редки метали.А представятели си какво ще стане ако всички автомобили трябва да се заменят? То Изобщо няма толкова литий на Земята! Отделно ще имаме и проблем със консумацията на енергия.
До До 1Yogo-то и то е жалка работа... И не ми трябва, да съм производител на автомобили, за да го кажа/
С новите подобрения в батериите и двигателите, сигурно ще може да напомпят едни 220-250 километра. Което, за такава градкса въшка е супер, но се съмнявам, че може да се повишат продажбите с много.
FCA налива 700 млн. евро в електрически Fiat 500