Шофьора също може да продава билети и без контрола - живях в Англия, там автобусите са с една врата и всички се качват и слизат от там. (Не говоря за Лондон). Купуват си билети от шофьора или му показват картата си за пътуване и минават на вътре. Това нещо може да стане тук вечерно време и рано сутрин, когато няма контрола в автобуса
Според мен драстично увеличаване на ползването на услугата "градски транспорт" е драстично намаление на цената на билета - примерно на 0.50лв. Тук важно е условието събираемостта да се увеличи близка до 100%. Това ще доведе до същия приход със сегашния, но на по ниска цена. Има градове със ~100%събираемост. По един контрольор. Ще кажете - скъпо ще е. Но ще сте спести от хайките на екипи, проверяващи и коли, ще се повиши заетостта на хората. Шофьора също може да продава билети и без контрола.
последното ми пътуване бе точно с глоба затова че ползвахме двама души талон от 10 билета. Не било можело двама, вече може и да може, но пак няма да ползвам.
Павелеее, научи се как се ползва bold бе, човек... Все едно с краката си си форматирал текста.
Кога най-после изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност Христиан Петров,ще каже, докога тези които само медиите наричат"роми" ще пътуват безплатно в София.
Това за талона е ок, но какво виждаме на сайта им:Карта с талони за десет еднократни пътувания на един пътник, всеки от тях важи съответно в комплект с талон 10Картата се състои от десет талона за еднократно пътуване с един и същи номер и може да се ползва само от един пътник. Съответния талон от картата се перфорира в превозното средство веднага след качване на най-близко разположения перфоратор.
Направете така, че в рамките на 1 час да може да се пътува с 1 билет... както е в ЛОндон например.
Не е достатъчно, за да ме накарате да оставя колата трябва да направите още неща. Започнете с намалянето на цената...
Талонът с 10 билета може да се ползва от няколко пътници