В цялото обяснение на ситуацията има нещо недоизказано докрай. сигурен съм, че момата нещо смотва. Хем се чекирала онлайн, хем 35евро на гише?! Ако го е правила през телефона - бордна карта от мобилното- за испанските летища пише в сайта, че не приемат...ако си беше взела място- 12-15 лева е, има 30 дни онлайн чек и кахър с местата да няма... А българия аир, сина ги обръсна 650 кинта за закъснение, като първо се опъваха, но 15 дни преди делото му ги платиха. опъваха се 6 месеца.
Драма ала Булгаристана ... такива неща стават постоянно, хайде стига сте занимавали народа с глупости
Плащаш предварително за место и застраховка отмяна и закъснение на полет.Па после нека пробват да те свалят!Ама.пусти тарикатлък,що да плащам.Ще изчакам последният момент.После хленчене че ме свалиха от самолета.Ефтиното излиза скъпо по някога!
1. Какво е "место"?2. Как така умираща от глад българка има пари да отиде до Испания и дори да учи там?
С нискотарифни е така./ Други досега не съм чул да дублират билети, но при нискотарофните се случва често някой да изпищи.
Боикот....се нарича. Аз лично се старая максимално да нямам работа с райан и уиз. Последно време и България ер се излагат яко...да видим дали и тях няма да вкарам в карантина.
Това с "overbooking"-а си е чисто бизнес инициатива и важи за абсолютно всички авиокомпании, подчертавам. Стандартна практика , базирана на статистика и математика.
Това е една много некоректна фирмичка. Не веднъж се е случвало това с дублираните билети. Веднъж обаче, аз излетях с билет от двеста евро и всички екстри, от Будапеща за София, но вместо в София, кацнах в Скопие. Защото Уиз бяха решили да си прекарват резервни части с пътническия самолет. След това полетяхме до София, но срещу 500 лева за 800 км. такива мизерии и простотии могат да ти причинят само тези юдеи.
А пък "националния" превозвач вози с 30 годишни машини и не смогва да си изпълни лятната програма. Един поглед във FR24.cоm и виждане рвдовно закъснения по 6 до 10 часа.
Българското образование вече десетелетия ражда предимно зубрачи, а не мислещи хора. И това лесно може да се види при бърз поглед на коментарите - в 80-90% от тях логика в изказването - нула!Да била отишла по-рано, за да си хване място! Да си била платила седалка....Що била непълнолетна, не била с предимство.....Вие сте ***! Нали все някой ше увисне - дали тя, дали някой друг ?
Бях на интервю за работа при тях. След това интервю, направо ми паднаха в очите. Огромно закъснение от страна на интервюиращите, и доста непрофесионално отношение. Така, че не се учудвам.
Един човек е оставен в Мадрид (и това не е редно), но веднага новина. А това,че Bulgaria Air си оставиха целия полет пътници в Прага преди един-два дни, никой не пише! Медиите...бъдете обективни.
Бре тука гледам разни "разбирачи" пътувала за 20евро до испания! Добре де дайте ми вие на мене по 100 евро аз ше ви обещая да пътувате с тия пари до северния полюс и после елате да ме чакате на летището да ви закарам до некъде! Ше го направите ли!? Мамини "умници" такива! Не е работата в цената работата е, че са казали нещо и не са го направили! Т.е. казано със съдебни термини ИЗМАМИЛИ СА И/ИЛИ са ИЗЛЪГАЛИ! Та това е проблемацията да ви го обясня мамини "умничета" такива!
Това да не би да е единичен случай? Случва се всеки ден на почти всеки пълен полет. Това си е институциализиран грабеж.
До sante_dogДублажа става много лесно. Тези не фигурират в системата Амадеус. За да са евтини.Продават се сами през уебсайта, и чрез разни агенти ( за хора които не работят с компютър ) Никой няма връзка с другия.... един продал билет и не отбелязал, друг си купил онлайн и ето ти дублиране.Авио компании които багажът и мястото се плащат за нищо не стават.Все едно да се качиш на градски транспорт
Самолетите ми и на отиване и връщане от Братислава закъсняха с около час. Поне да бяха дали по 1 сандвич безплатно. И стюардесите на Уиз често са сопнати, избират *** с връзки.
С билет, но дублиран: Момиче остана на летището в Мадрид