21

Иво

преди 4 години

Аз само да ви питам, колко % от БВП губим заради пътна полиция и любимият й въпрос - И ся ко прайм - ше почерпиш ли или да пишем? Айде сметнете си това, уволнете си 90% от персонала и да видим, какво остава като теглим калема. Рушвет-милиционера май взема превес, а? И друго - като искате симулатори, купете ги с парите от глобите, не с пари от бюджета, да видим колко сте на ти с математиката тогава.Не излиза нещо май, а? Аре ся ходете да правите кат вятъра.

20

Анонимен

преди 4 години

Преди да коментирате, прочетете визитките на "експертите" в неправителствената организация "Институт по пътна безопасност" и ще си отговорите на много въпроси.

19

Анонимен

преди 4 години

а от некачествени ремонти колко са загубите?!

18

SS

преди 4 години

в програмата на симулатора има ли ги ония в храстите с камерата? че ми е любопитно дали е като реалното все пак? сигурно на по старита версия те спират и те питат и ко прайм ся?

17

Видял

преди 4 години

Пак ще гушнат милиони от тези симулатори. Нали вкарваха камери по изпитите, пак се купуват книжки, нали всичко се прави на таблет и пак няма резултат. Но за тези придобивки някои хора от МТИТС и пътна полиция и политици взеха доста кинти. Сега ще стане същото и с тези симулатори. Полигон да се върне е добра идея, но полигоните са застроени и/или не са пипани от 20 години или няма достатъчно.

16

Доктор Сър Пичук

преди 4 години

Това е пълна лъжа. Ние не губим и 0.000000000000000000002% от БВП на пътя, а губим 5% от БВП на година от *** регулации за безопасно движение на пътя.

15

Анонимен

преди 4 години

Когато ,бат Бойко въведе задължително светлините през деня каза,че катастрофите ще спаднат. с около 20%.

14

анонимен

преди 4 години

Вместо симулатори и изкуствен интелект, моля включете в някои от рекламните блокове неща като: на нерегулирано кръстовище десностоящият е с предимство или на кръстовищата, пешеходни пътеки са продълженията на тротоарите или паркирането на пешеходна пътека е забранено и т.н.

13

Факт

преди 4 години

Катастрофите са много, когато нарушенията са много и пътищата са калпави.Нарушенията са много, когато няма контрол.Това е.

12

Анонимен

преди 4 години

този институт от колко човека е, аз знам само трима....Бившия полицай, една кака и един младеж с фотоапарат ..Търсят и те своето място на държавната хранилка

11

Анонимен

преди 4 години

По-добре да се върнат полигоните и повече практическа подготовка. Ето ви работни места от които има полза.

10

Анонимен

преди 4 години

Простите българи само немски полицай ги оправят.

9

Анонимен

преди 4 години

Такова нещо като 2% БПВ - НЯМА

8

Я Я

преди 4 години

пак налагате цензураама така е в бг това е

7

Анонимен

преди 4 години

Айде сега и симулатори ще се купуват. Няма симулатор, който да свърши работата на КАТ. Като знаеш, че можеш да правиш глупости безнаказано, ги правиш. Проблемът е в КАТ, и в липсата на контрол. Колкото и да си ***, ако има адекватен и достатъчно всеобхватен и некорумпиран контрол, ще внимаваш какво правиш.

6

Анонимен

преди 4 години

Я пак1 800 000 000 лв на година ?!?!средно по 600 загинали на година в бг имасложи още 1200 инвалидамакс 2000 човекакоето е много за нашата държавано дори по 2000 човека на година да губим то пак това не се равнява на 2%да не говорим че най-вероятно по 2000 на месец емигрират от държавата

5

Анонимен

преди 4 години

я, почнаха да го гледат като загуба на пари, щом е така може да започнат превантивни мерки някой ден.До сега мислеха само как да взимат пари от хората с измислени глоби, явно ще се сетят че трябва и другите да спасяват, не само да ги скубят.

4

Анонимен

преди 4 години

Да подпишат обаче, че ако след тия симулатори катастрофите продължат или станат още повече тия от ИПБ ще покрият щетите. Щом гарантират да внесат 1,8 млрд лв гаранция в бюджета първо.

3

Анонимен

преди 4 години

Оооо, с това оправия няма.Българина е тоталлно некадърен шофьор с огромно его и самочувствие.Никой не може да пребори простотията българска.

2

Анонимен

преди 4 години

Много катастрофира туй БВП бе.