23

ПорЦелан

преди 4 години

Купих си сгъваемо колело от Декатлон. Алуминиева рамка, скорости. Седи ми в багажника на колата. Паркирам където мога и отивам където трябва. Примерно в Герман, покрай Панчарево до ВЕЦ Кокаляне, после обратно. В София има много стръмни места, шивани тротоари дупки и паркирани коли. В Париж съм виждал сутрин майки да си карат децата с тротинетки на детска градина, също така тротинетки заключени с катинари на оградите на шосето. Ама там е равно.

22

kreti

преди 4 години

С тия *** карат където им падне без да спазват правила и си мислят че навсякъде са с предимство , даже и пред пешеходците , всеки втори *** турист е с тротинетка във Виена. Просто съм ги приравнил с ***.те тези с тротинетките .

21

kreti

преди 4 години

За да се произведът батериите на една кола се хабят 18 000л вода която се смесва с химикали в южна америка , е...... ви и екологията и глупостите. Заради малоумието си ще направите половината земя пустиня. А колкото до тия тротинетки , се радвам че полицаите във виена ги глобяват за превишена скорост, Една *** украинка ми се удари вече в гумата на колата и падна , реши да ме псува на руски , докато не чу *** :) :) :)

20

redordead

преди 4 години

Не е удачно сравнение с колело, защото колелото си е твое, хубаво е над 1000 лева, като няма горна граница и не познавам разумен човек, който да кажем ще отиде на кино или клуб и ще го заключи някъде си и да рискува да му го откраднат.Тротинетката я взимаш, стигаш докъдето си тръгнал и я зарязваш и не я мислиш дали някой ще открадне или не.ГОре долу като това да си със собствена кола и да се чудиш дали да пише или не или да си с такси и да не ти дреме...Ама Бай *** знае всичко...

19

Анонимен

преди 4 години

Знае ли някой колко е "екологично" производството на батериите им? А колко са екологични остатъците от амортизираните батерии? А, колко е екологично да спечелиш парите за едно такова возилце (те не са никак малко)? Нали трябва да правиш нещо неекологично, за да ги изкараш. И не само това де.Ама е МОДЕРНО, а щом е такова, то оправдания бол.Сега очаквам да ми наскочат разните му панелни IT-спецчета с минуси и нелепости.Не им се сърдя! Те не мислят.

18

Анонимен

преди 4 години

До хаха 7А и още нещо - кога и колко си карал такава, защото в Евопа масовонямаше, допреди 4-5 месеца?

17

Анонимен

преди 4 години

До хахаИмам такава от 2 години и мога да кажа, че са супер, особено, ако навън е станало 30+ по Целзии. Ако и падне батерията ... Амиии имам реални 34 километра пробег (но съм с по-скъп модел, повечето са с около 21-2 реално.) Говоря, да си карам на макс с 25 км в час и да минавам нагорнища, да спирам и да тръгвам постоянно. Ако ми се е налагло, да пътувам повече, често я зареждам на мясотот, до което съм карал, ама истината е, че в града, повече от 15 километра не са ми нужни, поне на мен.

16

шматка

преди 4 години

Някой пишат че с колело е по добре.След 3-4км каране в жегата в офиса ще миришеш на опосум бе.

15

Найлон Мъск

преди 4 години

Разбипа се че не са екологични.Все пак не струват 50хил зелени банкноти

14

Boto

преди 4 години

В момента съм в Италия. С тези тротинетки (тук Lime) е супер. Сваляш си апп показва ти къде са и колко са заредени. Отиваш, отключваш взимаш и си вършиш задачите после я оставяш и снимаш, че е правилно паркирана. Какви колела, какви 5 лева това е тротинетка под наем. Па не можело да се бута па някакъв щял да я усе*e. Еми затова ива 500+ ако тая не става подаваш съобщение - предишния получава наказание после и блокиране. Те тея инвеститори са по прости от бай *** он всичко знае.

13

Анонимен

преди 4 години

Някой тук изобщо наясно ли е, че не става дума за тротинетка от магазина, а за такава под наем? Наследник на колелата под наем Ofo, Mobike и т.н., които оставяш където решиш, без дори да заключваш, наследници на вече остарелите колела под наем Santander, които имаха специални паркинги?

12

до 11

преди 4 години

не писах го на Китайски Еко-Зелен Умен-Телефон и понеже пръстите ми са бързи, правя разбираеми и нормални грешки! Имаш ли реален аргумент или само с това може да ме атакуваш - няма да е ефективно!!

11

Бау

преди 4 години

Имам 7 килограмова. Супер е, но ако пътя не е перфектен оставам без бъбреци ... Това силно ограничава къде да се кара.

10

Анонимен

преди 4 години

До 9"прешзролзваема"Това на руска клавиатура ли е писано?Как е погодата в Петербург?

9

Анонимен

преди 4 години

Даа, наистина лошо е, че тежат твърде много, а и с тези гуми просто няма как човек да се придвижва на тях с бутане, ако свърши батерията. Колелото остава по-ефективно в този случай.

8

до 8

преди 4 години

на прав път си, наскоро гледах, зелените вегани и жедърчета за рекламират прешзролзваема паста за зъби или паста за зъби за многократна употреба. представи си собствените си зъби да миеш с това, дето си изплюл при предишното миене, а сега си представи друго лице да си мие зъбите с това. Изобщо, ако някой отново сложи ясна линие между психично болни и политическата им идеология и здравият разум, ни чака Ад на Земята!!

7

хаха

преди 4 години

Тия калпави тротинетки се скапват за нула време, бавни са, обсега им е много малък и като ти свърши батерията не може да направиш нищо. Като падне капацитета на батерията и или като се прецака нещо по електрониката хвърляш цялата тротинетка на ***. Един качествен велосипед е супер надежден, може да се изминават големи разстояния с него, не си зависим от ел. мрежа, спокойно може да изкара 10-15г. като е достатъчно само да му се сменят консумативите щом се износят. Гуми, верига, касета...

6

Харесвам

преди 4 години

Аз ги харесвам, ако не работех от единия край на София до другия, щях да си купя такава, но се налага да ходя с кола. В предишната ми работа, работех в съседен квартал и щеше да ми е идеална. Само зимата не могат да се ползват.

5

хаха

преди 4 години

Тия тротинетки са абсолютна пародия. Няма НИЩО екологично или практично в тях.Един качествен съвременен велосипед е 100 пъти по екологичен и по ефективен.

4

Joko

преди 4 години

Хайде сега и тротинетките ви криви.... Някои хора се чудят какво да пишат !