Ми аз в 7-ми клас изкарах 4 по математика, а в 12-ти 6 по математика. В 7-ми клас им е все едно.
До Култура НМУБраво бе! Що не го написа по-рано в работното време на министрите, та поне оттук да им светне нещо? Адвокат с 3.50 по Правораздаване, Доктор - по анатомия, Инж.- по математика, Музикант - по солфеж - плюй си на петите и бягай от тях!
В НМУ незнанието явно е приоритет. След като вчера на страницата им беше публикуван резултат на приет с двойка по солфеж, при условие, че под чертите чакат деца с шестици - какъв е изводът??? И това е училище към Министерство на културата!!! Какво да очакваме от музиканти с двойки или тройки по солфеж? Това ли ще бъде нивото БЪЛГАРСКАТА КУЛТУРА? Защо ли господата министри на отговорните за това министерства (MK и МОН) най-упорито си затварят очите? *** ще ръкопляскат на некадърници!
За да напреднем като държава, изпитът по математика трябва да е задължителен за всяка степен на образование и , второ, да е съизмерим с изпитите в азиатските страни като Виетнам, Сингапур, Китай, Япония.При нас училището има за първа цел обхват и задържане на децата. Обучението е на второ място. И писането на слаба оценка не се позволява на практика. Който е в списъка на класа, има поне тройка, който присъства и пише - поне четворка. Колко знае, няма значение.
Против съм това съкращение БЕЛ. Точно езика ни ще представяме с просташка терминология. Казвайте си го Български език и Литература. Стига куци езикови "иновации".
Прегледах задачите.Тези задачи са трудни двусмислени и объркващи.Трудно ще ги решат децата.Проверих учебниците преди 20 години.Ако депутатите се явят на матури вместо ученици съм убеден че няма да са по добре.Вземете и опитайте вие и ще разберете.
До 60Опитвай се да бъдеш прав за себе си :) Твърде неуспешно за мен. Широк специалист = на катастрофа. Няма футболист да може да играе и баскетбол и тенис и билярд. Ти изобщо не схващаш, какво говоря. Толкова си елементарен, че виждаш пред носа си. Баш по соц.
Както многократно е казвал учителят по физика г-н Теодосий Теодосиев - прекалено много лъжа се е натрупала в българското образование и затова има инфлация. Българската диплома не означава нищо. Само като погледнем статистиката и на университети и положението става трагично. Само СУ влиза в класацията на най-добрите 1000 и то в дъното на нея. :) Така, че не мога да обвиня мозъците, които изтичат навън всяка година, защото хората търся реализацията, която тук не им я осигуряват.
55. що за примери давате! Първо, има стотици хиляди лекоатлети, които тренират усилено, но никога не стават шампиони или рекордьори. Второ, по времето на Стефка Костадинова допингите са били други и проверките са били други. По същото време плувкините на ГДР обираха всички медали, сега - са рядкост. Затова наскоро от международната федерация по лека атлетика искаха да отменят старите рекорди. Трето, Роналдо, Меси и подобни не завоюват титли с отборите на държавите откъдето са, а само с клубните
Добър ден, г-н Министре !!! Чак сега ли го разбрахте!!!Има едно просто решение ,и то е по -малко материал, и по- вече повтаряне!! Децата не могат да успеят да затвърдят даденият материал!
До интересноПреди години,когато не бяха започнали експериментите в образованието,а към учителите все още имаше почит и уважение,на частни уроци се надяваха и ходеха предимно изоставащи ученици! Мои приятели бяха приети без частни уроци медицина,като си учеха единствено по учебниците от училище-нещо което сега е абсурд!
До Анонимен 44Разсъжденията ти са глупави като за глупав индивид.Такива сте 90% от българите и за това 2009та си избрахте Кратун лика-прилика с мнозинството."НаслаждавайтИ сИ !" или на един друг език "Enjoy, бастуни!"
ДругарЕ, искам да ви кажа че ако аз ви управлявах (под нивото ми е да ставам овчар на стадо бугаре) и чуя за такива резултати на едно цяло поколение щях да ЗАКРИЯ ДЪРЖАВАТА и кой от къде е.Няма как да знаете щото сте прости но от това поколение след среден (3) на изпит по математика няма как да има ЗАКОНЕН и правоспособен висшист !!!Което ЗНАЧИ че след 15-20 години няма да има в държавата читав инженер, доктор, мениджър, програмист и т.н.Това е КАТАСТРОФА сътворена от кривоглавия банкянски Т
Аз още чакам да ми кажеш, какво си постогнал с твоите знания по всичкология? :) Срам те да кажеш, че нищо не си псптогнал ли? Ами няма да постогнеш, защото не си професионалист в нищо. По твоята логика Роналдо не трябва да рита по цял ден, Стефка Костадинова не трябва да скача по цял ден, създателите на Google не е трябвало цял ден да учат програмиране или там нещо си... Трябвало е да са като тебе "успешни" хора :) Смешен ставаш
Аз не ти развивам нищо. Виждам, какво развихте вие 50 год. Едно НИЩО.Пълна боза. Знаел бил да прави 10 неща и нито едното качествено :) Такива ги гледам цял живот..... Продължавайте с всичкологята и нищото. Не се чудетее защо младите отиват да учат на вън и после да работят там. Защото просто НЕСТАВТЕ.
Кой човек на възраст над 30 години може да счита, че тесен специалист е нещо добро? За 10 години в коя област ситуацията не се променя драстично, в коя област предишният подход ти е достатъчен да се задържиш на повърхността? Не се позволява и крава да гледаш както преди, ако не е за себе си. Основното е човек да се научи да учи, да се самообучава. Ако не бягаш, не можеш да останеш на същото място.
Навремето програмата беше всеки ден математика. Един ден - нови знания, на следващия - упражнение, след няколко часа ново знания- обобщение. След това намалиха учебните дни, промениха вида учебни предмети и броя часове , като увеличиха хорариума по физическо, чужди английски, информатика.
Добре му го каза на 38-ми. За това му трябват тесни специалисти за да може да ги манипулира и тесният специалист друго да не може да прави. Високо интелигентният човек, който е получил комплекни знания може бързо да се адаптира в такава ситуация и да се преквалифицира според нуждите на пазара.
Това са измислени точки. Реалните точки са само ако си по-добър от другите както е в спорта а така те всички вземат по 100 точки и им пишат 6. Също и най-слабите 60-70 % трябва да отпадат а не само с под 60 точки са със слаб 2. Първите най-добри 10 ученици са с 6, после още 20 ученици с 5, 30 ученици с 4 и следващите 40 са с 3. Всичко останало 2.
На матурите след 7 клас: Математиката куца - 33,62 т., БЕЛ - 53,06 т.