6

До гост

преди 4 години

Сигурно е по-евтино и по качествено,ако не беше така със сигурност щяха да зареждат от България.

5

Пижо без Пенда

преди 4 години

Когато има повече кораби спират по два и три кораба на понтон.

4

Георги

преди 4 години

Най големият български дунавски град има 2 понтона. На ден максимум по два кораба. Смях.

3

гост

преди 4 години

И във Видин ги разхождат из града и до Белоградчик. А зареждането на корабите с продукти не се прави от България, а на кея чака хладилен камион с Австрийска регистрация и всичко се доставя от там. На нашите пристанища само си изхвърлят чувалите със смет /по няколко камиона пълнят/. Това е положението.

2

:D:D

преди 4 години

До Анонимен 2Как какво? Например, че "усвояваме" еврофондове като за последно. Копаем яко днес, а заравяме "някой път", когато му дойде времето. Между другото, целият град е строителна площадка. А кога ще възстановяваме...кой знае.

1

Анонимен

преди 4 години

Интересно ми е, като видят разфасования кей на Русе с изсечените дървета, благодарение на джуджето кмет, какво ли ще си помислят за града ни...