До Анонимен 22Вече три десетилетия общината "стимулира"обществения транспорт-променяха трасета,премахваха такива,които уж дублирали метрото,а на тяхно място пуснаха нови,неудобни,нищо че и те дублираха прехваленото метро.Вместо да развиват електротранспорта,внесоха метанови бомби със закъснител,за разписанията да не говорим.
Гледам всякакви акъли се раздават от куцо и сакато.Истината е проста!!Всички провинциалисти обратно на село!!!Точка!!Жителство.Лагери.Гърбене!Това е решението.
Какво още трябва да стане, за да започне общината да стимулира развитието на градския транспорт и да демотивира използването на личен автомобил - просто не знам. Орлов мост-Горубляне -- представяте ли си колко автомобили има в този изстрадал град?! Колко много ***, сглобен със суровини, донесени от на майната си, и транспортиран в готов вид до София, за да свърши на някой тротоар?! И това положение им се струва изключително "ефективно" на сънародниците ни, които явно са умствено обременени
Не са виновни буслентите, а че водачите не спазват правилата.Още ограничаване на автомобилите трябва и допълнителен градски транспорт.
Освен, че бус лентите вече си стоят неизползвани, те станаха и пречка на много места, когато трябва да се включиш в движението, а няма достатъчно разстояние да го направиш - пред теб изниква бус лента преди са си успял да се включиш в другите ленти. Най-верочтно така е станала и тази катастрофа.
Надземният градски транспорт в София е пред закриване, защото поредица от кметове работиха усилено за унищожаването му чрез "оптимизране" на линните, което на практика беше закриване на линии, удължаване на маршрути заради закритите линии, няколко пъти разреждане на интервала между две превозни средстава на градския транспорт и т.н. все оптимизации, които отказват хората да ползват градския транспорт. Съответно бус лентите масово загубиха смисъла си. За какво са, когато автобус минава 20 минути?
Освен в бус лентата имаше коли и в аварийната лента още от Интер експо. Само полиция не видях. От такива *** стават огромните тапи. Иначе друг им е виновен.
Няма такива бус ленти в Европа, а България е цивилизована държава, много преди държавите от Западна Европа. Съществуващите в Европа бус ленти са премислени и не затрудняват така движението,както бус лентите в София, а и в България, където ги има.
Боядишаната БУС лента *** маата на екологията - хиляди коли часове наред работят на място. Дръж тая екология, Фандък! :)
Много е възможно катастрофаата да е станала заради бус лентата и неуспешен опит да се спазват правилата и да не се шофира в бус лентата, когато тя изведнъж се появи пред теб.
Да ви кажа ли защо са се ударили, заради БУС лентата.Точно там трябва да шофираш на оверлог заради умниците нарисували БУС лентичката.
Километрична опашка и празна бус лента имаме изключително умни организатори на движението добре , че София е 1.5 мил а не е 5
До2. Точно когато блеснат фаровете се вижда. И какво е лошото , че са запалени. Не ти върти на електромера. Или търсиш некой с изключени да те удари, защото няма да си го видял.Доказано е , че с пуснати фарове ПТП са по малко.
Километрична тапа на "Цариградско" заради катастрофа