20

Да допълня...

преди 4 години

До dedo 8 Някой да е виждал ново строяща кооперация с гаражи от долу ?Аз не съм виждал.

19

Отговор

преди 4 години

До Док 4 Ще плащаме по 1.60 билетчето, докато го вдигнат на 2.00 лв. Имай още малко търпение.

18

До 17 Край

преди 4 години

Разходи се по света, примерно из Европа и гледай. Тротоарите са ги направили по 50-60 см широки, за да се паркира до тях, а не върху тях, както е в България. Местата по зелените площи, където в България се паркира, там отдавна са ги асфалтирали и затова там не паркират по градинки и тротоари. Ако нямаш възможност сам да отидеш и видиш, разходи се с гугъл. Колкото до колите, в западна Европа почти всяко домакиснтво има кола, а в България само половината. Проблем е в нихилизма на доста хора.

17

Край

преди 4 години

До 12. по света били правили паркинги за сметка на зелените площи и тротоарите.Маани бегай бе. Баровец не е който има кола, племе закъсняло - коли бол. Градинки няма. Баровец в бетонната джунгла е този дето има тревички и цветенца.Българчето живее 30г. след други хора.

16

Анонимен

преди 4 години

Стратегическият документ ,защо се насочва към таксите,а не към намаля-ване на билета,автобуси на метан и ссъобразени климатици,спрямо вън-шният свят.Как когато взимате парихората били доволни.А Вие питате лихората, преди да поискате да гиизнудвате.Вие ни питате,когато няманужда.Съдът каза,че билета е скъп,защосте над закона??????????????

15

Анонимен

преди 4 години

"Тя обясни, че зоните не се създават самоцелно, за да се събират пари от гражданите"Ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха...Вярваме ви напълно, грабливи птици!

14

Анонимен

преди 4 години

Никъде в белите държави центровете на градовете не с затворени за автомобили. Може да има някаква пешеходна улица, но толкоз.

13

Анонимен

преди 4 години

Подобни планове изготявани от мафията винаги целят едно и също нещо - как да ни накарат да плащаме повече и как да затруднят живота ни, за да нямаме време за по-важните неща, като това да махнем продажните политици от власт.

12

Анонимен

преди 4 години

По света първо строят паркинги и усвояват всяко възможно място за паркиране за сметка на тротоари и зелени площи, а в София се въвеждат платени зони за паркиране. Къде са многоетажните закрити паркинги, които ги има в другите гилеми градове по света? Защо фандъкова и останалите мафиоти не построиха поне 1000 големи паркинга в София? В подобните на София градове по света имат не 1000, а 10000 и повече големи закрити паркинги.

11

Анонимен

преди 4 години

Платените зони за паркиране са вид рекет. Никъде по света тези платени зони не се въвеждат, преди да са изчерпани другите възможности за осигуряване на паркираме. в София започнаха директно с платени зони и застрояване на съществуващите паркинги и без строеж на паркинги. Имаше толкова много общинска земя в София, на която можеха да се изградят паркинги, но огромната корупция и алчност сред кметове и общинари доведе до подаряването им за по 1 лева на мафията.

10

Анонимен

преди 4 години

Цитат: Тя (Фандъкова)обясни, че ... и в момента гражданите са благодарни, защото има ред в "зелената" и "синята" зона*По закон Фандъкова трябва да осигури ред в паркирането на цялата територия на общината, а пак по закон платените и неплатените зони нямат никаква връзка с реда в паркирането. Връзката я създава изкуствено мафията, за да макара живеещите там да поизкат да бъдат облагани с данък паркиране, за да имало ред. Сега баламите плащат 100-150 лева на година, но скоро ще е 100-150 месечно

9

Анонимен

преди 4 години

Така е защото Бае ти *** е свикнал и до WC да ходи с таралясника си.За него терминът Градски транспорт е нещо тотално неразбираемо.

8

dedo

преди 4 години

Не е въпросът да се забрани достъпът на автомобили до даден район на града (център да речем) или да се налагат безумно скъпи такси за паркиране по тротоари, защото няма нито един паркинг в столицата. Някой по долу се беше изказал, че на запад централните части са затворени за автомобили....не са, просто има сгради на по 5-10 етажа, които са само паркинг и побират стотици автомобили. В тъпанаристан гледат единствено как да цоцат....

7

трайчо

преди 4 години

това е рекет над хората.Кога ще започнат да изискват от предприемачите да строят сгради с паркинги съобразен с общата площ на офисите вътре и работниците;кога от общината ще построят на стратегически места подземни и наземни паркинги, така че да се освбодят улиците.Проблема идва от безотговорната политика на общината, за която единственото решение е увеличаване на таксите за паркиране и нищо друго. Това няма да намали спрените коли по улиците просто защото хората искат не искат трябва да парк

6

Така е ..

преди 4 години

Ако се направи червена зона , Корнелия е взела властта. Не и правете тази услуга. Спрете да издевателствате над народа.

5

Анонимен

преди 4 години

Крайно време е Центърът да се забрани за автомобили.Както е във всички бели държави.

4

Док

преди 4 години

Докога ще плащаме билет по 1,60 незаконно, въпреки решението на съда, Ако управниците не спазват съдебните решения, какво се очаква?

3

shadywalk

преди 4 години

Да се прЕдвижва? Като сте решили да списвате новини или да ги копирате от другаде, поне се уверете, че е грамотно написано! Жалка гледка е навсякъде в интернет пространството!

2

Кръстьо

преди 4 години

Вие да не мечтаете за София по време на комунизма ?Само служебни коли (на който трябва), пролетарията - пеша ...

1

Фандъкова

преди 4 години

Ще има и фандъкова зона