На кои сериозни коли?! В кой век живееш?!И Фолксваген, и Тойота, и Опел, и Хонда, и Форд правят чудесни двигатели!От 2014 година карам VW Golf 7 1.2 TSIБензинов мотор, който ми дава разход 4,8 извънградско и 6 градско.85 коня, данъка ми е 45 лева.Малък, но изключително пъргав турбомотор, и аз бях скептичен, преди да го купя, но съм изключително доволен - минимални разходи за гориво и изключителна надеждост, вече 97 хиляди километра!Чакам да излезе Golf 8 и ще взема него!
На практика има само 1 двигател - 1,2. На сериозните коли това е двигателя за чистачките, какви са тия работни обеми, какво е това чудо...
Линията на покрива е намалена с 48 мм, без това да се отразява неблагоприятно на комфорта - да бе повярвах! 5 см по ниско са 5 см изгубено вътрешно пространство
"всичко ново е добре забравено старо"Но иначе в момента тенденцията е всичко да е "еко", не ми харесва това, но това е.
Е кой да вярва че тва е истински опел, като опел ги купи ПСА - пежо ситроен и са на техни платформи вече опелите! То па голямата кола беше астра ф и вектра а с анемичния 1,6 /75 коня мотор! Немски москвич! Дървета! ХЕ-то беше много добър мотор! ЕКОСПЕК-а обаче наистина им такова майката!
Опел-мопел, Воксол, Шевролет, всичкото е ала-бала - един двигател при всичките автомобили, едно шаси, една и съща каруца с различни емблеми. Същата работа и при фолксваген - шкода, сеат.
Най добре технически издържани, бяха Астра Ф и Вектра А, 1,6л двигател. После разни еко, меко им сринаха съвсем имиджа на безпроблемнното обслужване. Сега стана още по-лошо. Никой не вярва, че това е истински Опел!
До ЩирлицЩеше да е хубаво да е само ОПЕЛ,но за хубаво или лошо,този е пътя,който са поели повечето производители!Което означава,че харесва ли или не,след около десетилетие и ние в,България,ще поемем по този път!
Малко ми е странно-ЛАДА или МОСКВИЧ Алеко от края на 80-те,са с 5-степенна кутия,а съвременни автомобили,като този,също!Все пак са 30 години разлика!
Opel обяви двигателите на новата Corsa