100

Анонимен

преди 4 години

До аХайде дай линк към ценова листа на марка, която в Германия продава двойно по-евтино отколкото у нас.

99

Анонимен

преди 4 години

Ако трябва да се произведе електричество за да се захранят 1 милион ел. коли сметнете колко въглища трябва да се изгорят. Това как точно подобрява еко баланса ?

98

Анонимен

преди 4 години

До аЩото в БГ е на двойна цена, затова в последните години 20% от купените в БГ коли се реекспортират обратно.

97

Мда

преди 4 години

Проблемът е с просто решение - ограничения чрез данък и екотакси. Знае се но не се прави.

96

Optimist

преди 4 години

ВносЪТ - подлог. Още със заглавието ме загубихте!

95

а

преди 4 години

Автомобилът има цена. И тя е много относителна - например, аз лично съм ставал свидетел - за немец може да му излезе безплатно нова кола, от завода. За "бедния изток", и БГ, е горе-долу на двойна цена. Така че има два варианта - безкрайно стари "щайги" на 20 години или чисто нови на двойна цена (или крадени, но това е друга тема). Според мен е въпрос на манталитет, за съжаление. Ако бяхме единни, българите, щеше да бъде различно.

94

Анонимен

преди 4 години

И да попитам знаете ли как се прави електричеството? Мислите, че електромобилите са по-щадящи природата, но се лъжете. След 10 години ще отчетат жестоката грешка електромобили в западните страни.

93

Dr. Watson

преди 4 години

Пък и идва ерата на ел. автомобилите, мотеите, колелетата, скутерите. Вчера гледах една реклама на БМВ(не по-българска телевизия), вече пуска масово колелета, коли, мотори - всичко ел. Мже би бързат да изпреварят конкуренцията. След 3 години картинката ще бъде много различна по европейските пътища.

92

Dr. Watson

преди 4 години

Сори за грешките, много бързах

91

Dr. Watson

преди 4 години

Абе как никой нищо не спеменава за калпавият и нареден дизел и бензин, който се продава по ВСИЧКИ български бензинистанции. Проблемите със замърсяването почват оттам.

90

Iordan Ivanov geolog

преди 4 години

НА фона на отличнат алечебан природа край София безумци принудиха милион водачи ДЕНЕМ и нощем да режат въздушния охранителен слой с включени фарове вкл против МЪГЛА .УЖАС.От Витоша снимахме деструкция на въздушната биосферна охрана до 400 метра над асфалта.Биосферата над София се грижи за чист въздух.Увредения обем от камери и включени фарове и холограми се пълни с отровни токсични газовеПодадох доклад до Министерски съвет преди години НИЩО>>

89

JJIvanov GEOLOG

преди 4 години

ИМА Действаща ПЪЛНА ЗАБРАНА ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА НОВИ АВТОМОБИЛИ.ЗАРАДИ ИСКЛЮЧИТЕЛНО ЖЕСТОКО ВРЕДНИ СКЕНРИ Инсталирани вместо доказано БЕЗВРЕДНИ ФАРОВЕ>Само един нов автомобил за 24 часа нанася по големи вреди на околната среда отколкото всичките БЕЛАЗИ работили на АЕЦ БЕЛЕНЕ За целия период от експлоатация.Уврежданият аот скенерите са видими и лесни з адоказване от САТЕЛИТИ>Буквално режат въздушния слой охраняващ Земята ни.

88

тоти

преди 4 години

Пуши защото ни е най калпава нафтата ,но кой ще им чисти буклуците на Европа ако не ние???,,,,нали и досега никой не казва че дизела е причина за голямата смъртност по пътищата,а калпавите пътища и безумните водачи ,които сде мислят за безнаказани.

87

Анонимен

преди 4 години

Спор няма че, дизелът замърсява, но също така е вярно че в бг масово се внасят по на 350-500хил. км и последният им собственик е спестявал в поддръжката, новият бг-собственик - масово употребявани части. И за това пушат като дърт "Икарус" по баир.

86

Коли

преди 4 години

Правилно колите трябва да се отсяват на техническия преглед и аз карам дизел на 17г.ама не пуши отзад щото си го поддържам и каквото се развали се отремонтира масло и филтри редовно вчера един тип с едно wv пред мене ме удуши то пуши яко мъгла еми да ходи и да отремонтира двигател или гумички на клапани или турбина или гарнитура на глава и готово иначе не минава прегледа колата на трупчета докато не я оправи ама не само карат и не подържат и после пуши е ще пуши които пуши не минава прегледа док

85

Анонимен

преди 4 години

Колкото и да пушат някои коли, като цяло замърсяването от автомобилите в България е доста малко в сравнение с други държави, вкл. и София. В момента индекса на чистотата на въздуха в София е 2, а в Шутгард е 4. Скалата е от 1 до 5, като 1 означава най-чист въздух, а 5 е най-мръсен въздух. На практика индекс 1 няма в големите градове на Европа. Малкото замърсяване от колите в България е лесно обяснимо - доста по-малко са в сравнение с богатите държави от ЕС и се движат в пъти по-малко.

84

Анонимен

преди 4 години

Евробандитите как стигнаха до извода, че дизела замърсява повече? Статистики и технически характеристики - бол, човек само да се разтърси за 10 мин и ги намира. Мафията има нещо против дизелите, и то е основано само и единствено на ТЪРСЕНАТА ПЕЧАЛБА, няма нищо общо със замърсяване. ***, изедници!!!

83

Анонимен

преди 4 години

Как да са по- строги прегледите, като половината от тях са собственост на бивши милиционери? Проверяващите пунктовете са също бивши милиционери.

82

rm

преди 4 години

ГТП трябва да са по-строги и контрол също.Всеки ден виждам по 2-3 коли които пушат зверски, а половината им светлини не работят или са като цветомузика.Как такава кола е минала гтп, защото очевидно е в такова състояние не от последните 10-12 месеца?

81

asdf

преди 4 години

И как кола (моята), която харчи 7,5 /100 в задръстване и климатик на макс, ще замърсява повече от друга, която харчи 15/100 (по-мощен бензин). Моля обяснете ми го... Явно законите на физиката нещо са се променили...