48

Българина

преди 4 години

Няма такова нещо екология. Човека е на етап изконсумиране на всичко и няма връщане назад. Прогреса който е заложен в днк то, очевидно не от нас, след етап ***, и сега *** си е маймума, изисква ресурси. Няма прогрес без ресурси. Ресурсуте се свършват а харченето им променя средата. Екологията е само боя за прикритие да си мислим че има надежда, ръждата да не избие. Всички знаем че тя пак избива някой ден....

47

Анонимен

преди 4 години

Осло столицата, която обяви война на автомобилите---------Не коректна статийка!!!!!!Населението на Норвегия е малко, а държавата една от най-богатите, при това норвежците, достигнаха високия си жизнен стандарт на два отрасъла от икономиката си:- продажба на нефт и газ!?!?!?- на риболовНо основно икономиката на бедна и селска Норвегия скочи след края на ВСВойна с продажбата на нефт и газ в Европа!-))))

46

Анонимен

преди 4 години

"До 15-20 г. трошките ще ги забранят - т.е. всичко което се движи на бензин и дизел."Не слушай само политиците и проучи сам:1. Откъде ще идва електро-енергията? Ако от нефт и природен газ, двигателите с вътрешно горене са по-зелени от ел-централи+транспорт+стотици милиони литиеви батерии.2. "Зелените" източници колко трябва да станат, за да задовалят енергийните нужди? Клко милиона квадратни километра панели ще затъмнят земята и под тях мор?3. Колко ядрено гориво има?давай по-скептично

45

Анонимен

преди 4 години

Зелените ще са най-доволни всички хора да изчезнат от планетата и да си растът трънки и тревички.А Норвегия с *** идеология и изчезващо население отива към архивите на историята.

44

бай Тошо

преди 4 години

а също и забрана за хетеросексуални да посещават столицата :)

43

ne i ne

преди 4 години

До РеалистТова майтап ли е /нямало мръсен въздух в София и в БГ./До 15-20 г. трошките ще ги забранят - т.е. всичко което се движи на бензин и дизел.Вече е решено за ЕС, но в много страни вече е стартирала забраната.Голяма мъка за българската авто- мафия и всичките обслужващи я звена....

42

Анонимен

преди 4 години

Екоталибански простотии - един ден ще разберете, че е трябвало отрано да им счупим ръчичките на тези сектанти, но ще е късно тогава вече.

41

Анонимен

преди 4 години

Някои много искат да ни върнат във феодализма или робовладелското общество и да нямаме свободата да се придвижваме свободно, каквато свобода дава автомобила.

40

Елена Ефремова

преди 4 години

Кристиан Лубутен - баща на Даниел Давидофффф

39

Обективен

преди 4 години

Тук един все дращи за паркиране по градинки и тротоари.Ами да вземе да отиде по белия свят и да види как там са направили на паркоместа същите тези градинки и тротоари, на които в България се паркира и затова там не го правят, а в България ни принуждават да нарушаваме правилата, че даже и без да ги нарушаваме ни карат да катерим бордюри, за да паркираме - има очертани от общината паркоместа, наполовина или изцяло на тротоарите. Тротоар от две плочки, за да се паркира до него, а не върху него -

38

Елена Ефремова

преди 4 години

Писна ми Костадин транжорникът да си го слага на Даниел Давидоффф, за да може последното малоумно недоразумение да спи с която касиерка му падне, но пак да не му ....щото няма какво

37

Елена Ефремова

преди 4 години

Защо на някои мъже им растат женски ***, а моят е в застой. Стига сте се оправдавали с климата

36

Елена Ефремова

преди 4 години

Боже, защо ме срещаш с травестити , високи колкото баба ми Маруша - 1.5, между другото Даниел Давидоф Калеята е точно нейно копие

35

пешо ходев

преди 4 години

Къде пие в неделя ***? Под колата. С работните дрехи - в колата, *** бърза след 5 за софрата. Спи *** в колата когато не си е измил краката.

34

Анонимен

преди 4 години

Аз живея в чужбина в подобен град - където се стремят да ограничават автомобилите в центъра. С градския транспорт е прекалено скъпо 3ма човека да отидат и се върнат. Сега си давам сметка, че за последната година съм слязал има-няма 3-4 пъти до града. Добре че мога да пазарувам в ибей и големите вериги, които имат паркоместа.А в малко магазинче не съм стъпвал с месци. Прекалено неудобно е да се добирам до тях. Тааа зелените да му мислят дали ще оставят накрая погребална агенция да ги обслужи

33

Анонимен

преди 4 години

Стана традиция в България разните политици, журналисти и други подобни да ни казват какво да правим под предлога че така било в Америка, Франция, Германия и т.н. И ни се сервират някакви небивалици, които ако човек не е бил там и не знае как точно стоят нещата, ще им повярва, без да подозира че това е поредната лъжа, която служи на някой интерес в България.

32

Край

преди 4 години

Спокойно бе тук можете да паркирате по тротоари, градинки, площадки. Тук най-хубавите ни площади са паркинги. Първичното диво българо-ромче иска да кара. Не ще да се вози. Карането му създава илюзия че нещо управлява и понеже само автомобила му се отдава. Простото диво човече го превръща във фетиш. Автомобила е най-скъпото му и е готово да налети на бой за него.Това е отминал етап на развитие за много народи.

31

Реалист

преди 4 години

В България броя на колите на човек от населението е по-нисък от средния брой за ЕС. В България автомобилите се използват доста рядко и на доста по-къси разстояния в сравнение със средното ниво в ЕС. Затова в България, вкл. и в София няма тези проблеми за чистотата на въздуха, които ги има в по-големите градове в ЕС. Може би след 40-50 години и ние ще стигнем до някакво по-голямо замърсяване от автомобилите, но се съмнявам, че ще стане - автомобилите стават все по-малко замърсяващи.

30

Факт

преди 4 години

Тази новина е в стил "видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак".В България, вкл. и в София има още много години докато стигнем до необходимостта от налагането на забрани за автомобилите. Това, което бръщолеви Фандъкова е заради некадърността й да се справи с организацията на движението и паркирането в София. Тя и бандата й в общината знаят само за забрани и скубане на пари от нас.

29

Наблюдател

преди 4 години

Ей, затова не живея в Осло.