15

Анонимен

преди 4 години

Отново безсмислена статия. Биха не биха.... няма факти , статистика. Ако коланите бяха доказано полезни никой не би си правил труда да ги прави задължителни със закон. Хората сами щяха да ги искат. А ако някой не иска си е негова работа . Мислите че на някой му пука за живота на другите ? Само повод полицията да глобява и да пълни хазната.

14

Щирлиц

преди 4 години

Колко българи щяха да са живи,ако не бяха малоумно поставените знаци и табели?Всеки ги вижда ежедневно.

13

анонимен

преди 4 години

Катастрофирал съм челно. Отпред бяхме с колани, а пътникът отзад без. Ударът беше с 40км/ч, пиропатроните на коланите гръмнаха и на нас ни нямаше нищо. Спътникът отзад си разби главата в предната седалка и беше със счупен нос и травми на ръцете, защото се беше хванал за седалката преди удара.

12

Анонимен

преди 4 години

Коланите колкото са полезни два пъти са по вредни. Ако не бяха с колани тези дето изгоряха на магистралата щяха да са живи преди да се взриви колата. Тези които се удавиха в реките също щяха да са живи ако не бяха с колани. По интересното е Фаровете колко живота спасиха нещо не виждам стъкмистика. От фарове през деня няма полза при това силно слънце само фарове ни липсват. Но пък едни другарчта печелят дебели пачки от крушки алтернатори и акумулаторчета. А баламите плащат.

11

шафьор

преди 4 години

Като съм пиян трудно ми е да нацеля колана в дупката. Иначе кога съм трезвен го слагам, че това дето пиука ме дразни. Кат съм пил съм надул чалга и не го чувам.

10

Жамбазин

преди 4 години

да разбира се , също ако всички шофираме 3 до 5 годишни автомобили, щяха да се спасят още поне 100 живота и много повече нямаше да имат трайни или временни поражения , но както е казал народа , ако баба ми имаше дръжка- щеше да е мъжка.

9

Жо

преди 4 години

До Анонимен 8На изпита за шофьор с една ръка ли караше?

8

Анонимен

преди 4 години

100 живота за какъв период - година, две, десет? При какъв процент от ТПТП, причина за смърт е непоставянето на предпазен колан? В колко от случаите поставянето му щеше да спаси живот и в колко щеше да превърне жертвата в инвалид? Въпроси още бол, да, предпазния колан може да спаси, но правейки кампании е добре да се започне от най-масовия проблем, при нас - пешеходци и каране през нощта. Е, ако просто искате да "усвоите" едни средства е друга тема.

7

Анонимен

преди 4 години

А тази дето се утрепа в стълба с колан ли е била? Май не й е помогнал много освен да не изхвърчи като двигателя на 4 метра. Тогава на стресираните хора трябва отделни клинични пътеки да открият при психолози.

6

Анонимен

преди 4 години

Бай *** това не го интересува! Правилата са за балъците!

5

Жо

преди 4 години

НА СНИМКАТА е показана друга грешка, която води до фатални последици. Държане на волана с една ръка.Така, както е на снимката, мускулите на човешката ръка имат два пъти по-малки възможности да завият рязко волана надясно. При критична ситуация това може да се окаже фатално. Когато десети от секундата са решителни, дясната ръка може светкавично да дръпне волана надясно, а лявата - наляво.Другото се казва- "Лява ръка-десен джоб"- може, но по-добре е всяка ръка за своя джоб.

4

Анонимен

преди 4 години

Споко, и тези имитират работа.

3

привет от Германия

преди 4 години

И още хиляди животи могат да се спасят ако се шофира със съобразена скорост , трезви и не дрогирани !

2

Анонимен

преди 4 години

Тримата полицай от вчерашната катасрофа, с колани ли бяха?

1

Я па я..!

преди 4 години

А светещите фарове с колко намаляват катастрофите ?Дайте статистика.