18

До Анонимен 18

преди 5 години

Нашите магистрали са клас "козя пътека" осъвременен вариант !

17

Анонимен

преди 5 години

ама нашата магистрала какъв клас се води? питам за табелата с ограничение 60 на места....

16

Анонимен

преди 5 години

Задължителни са алтернативни пътища в добро състояние. Може да не искам да ползвам тол системата! Таправих опит да отида до Панагюрище не по магистралата. Паднаха ми пломбите и колата ми се изпотроши от дупки.

15

Анонимен

преди 5 години

Винетка, годишен данък, тол такса ... пък жената ме пита защо колата друса така. Айде и да ви се не види ....

14

Бааа го

преди 5 години

Десет хиляди километра пътища?! Може и да имаме ако смятаме и Македонските, Албанските и Косовските.

13

Средни Векове

преди 5 години

Добре дошли във Среднвековито!Сега магистралите, утре и второкласните, а в други днен Всичкото Път с бариери и ТОЛ такси!А и да не забравя - в средните векове крепостните селяни нямат право да гласуват!Що не вземем да отменим също така и изборите, че и там много пари се харчат?

12

хуху

преди 5 години

алчност, само това ми изниква в главата с тази тол система. А това, че карам кола на 5 години и че втора поред и сменям носачи, май до края на тази и амортисьори пак и това при 30 000 км средно на година. Няма проблем искайте пари, но да карам по качествени пътища.

11

Анонимен

преди 5 години

Е винетките ще компенсират , то стана куче влачи дира няма, гербава работа

10

Анонимен

преди 5 години

Абсолютни глупости са това. В нормалните държави, тол-таксите се дължат само по ЧАСТНИТЕ магистрали. А не по държавни магистрали построени с НАШИ пари или по първокласни пътища, които пък никъде не се таксуват. Защото също са построени с НАШИ пари. България се изражда зловещо, някой ако може да ми даде акъл как да накарам половинката да се евакуираме. Нямам намерение да бъда крепостен селянин на ББ и ГрОБ и да захранвам всички свързани олигарси с моите пари.

9

Анонимен

преди 5 години

Ала-Бала прав си,пътувам по третокласен път правен преди повече от 40г.До преди 10г. пътя беше добре,след като тръгваха камионите с дървата и стана гробище.Никой обаче не взема мерки.

8

Ала-Бала

преди 5 години

Като изключат второстепените пътища от плащането. там ще се намърдат големите камиони и замо за година ще ги съсипят и ще се увеличат катастрофите. Трябва строга забрана те да не могат да се движат по тях

7

Кармен Младенова

преди 5 години

А няма ли да ми поставите тол-система в апартамента,за бирниците и обирниците които ми се влачат?

6

ИСТИНАТА

преди 5 години

Тези се осъзнаха - няма как да заградят с мрежа и бариери всички Пътища , и Частна Фирма да събира пари . Щяхме да изберем алтернативни пътища заобикалящи Барикадите на Разбойниците - така е било по Турското Робство - Башибозука е заграждал основния път , а Българи Юнаци са минавали по тайни пътеки с Магарета и Коне .

5

Коце кмета

преди 5 години

Да живее Цар Тиква Еднокнижник! Да живеят асфалтпашите Му!

4

Анонимен

преди 5 години

Значи печелят поръчка за поставяне на камери върху 15000 км пътища, а изведнъж ги смъкват на 10000. Разликата сигурно от спестените строителни дейности и поддръжка ще ги делнат шефчетата

3

са

преди 5 години

Да махнат винетките,да направят ТОЛ по магистралите и по останалите пътища да се кара без пари!Знам,че мислят да го направят след 5-6 години,но това е правилният път!

2

Анонимен

преди 5 години

Колко станаха данъците и таксите на един основен път в България?

1

Анонимен

преди 5 години

Цар Тиква мисли за вас - нЕма да се пУашите.Така както овчарят мисли за оФцете си.