18

ih

преди 4 години

немците пак ще се оттърват от старите си ***, вместо да ги бракуват ги "продават" на закъсали еврочленки, че после ще дерат кожи и за поддръжка, хитряги са дойчовете. Няма ли някакви технически норми, ако една техника излезе от употреба в една европейска държава, да не се пробутва ,моля, на друг член на ЕС да се мъчи с нея. Ама пуста швабска лакомия.

17

Хахаха

преди 4 години

А в следващите 30-релси.

16

Анонимен

преди 4 години

Е,преди около 30 години ни обещаваха,че на другия ден ще заживеем свободни и богати,преди около 20 пък един ни заяви, че това ще стане когато му дойде времето, а преди 10 Баце рече,че всички обещания са вятър работа и Работа му е майката..

15

Ние сме

преди 4 години

Африка

14

Анонимен

преди 4 години

В ЕС е прието железниците да са в частни фирми. В България е правилно да се пусне две три маршрута със сто % частен капитал за проба. Вярно е че билета ще е троен но и комфорта ще е висок.

13

Dedo

преди 4 години

хахахаха След 15 години нови влакове на по 50 години закупени втора ръка от Индия..... Света върви напред ние бягаме назад.....

12

Анонимен

преди 4 години

Все едно слушам как онзи *** Мъск ще ходи 2030 с циркаджио Тръмп на Марс...

11

Анонимен

преди 4 години

Влаковете са пълни не знам о все викат че са във фалит явно щото началниците обират парите

10

Mopcku_

преди 4 години

Тази новина звучи като футуристична шега. 2030 година в западния свят ще има различни видове транспорт от сега познатите, а ние след 10-15 години ще достигаме скоростите познати по железните пътища от преди около 25-30 години. Осреднено сме около 40 години зад. Дори не разбирам защо изобщо ги правите тия конференции да се излагате? Честно, мен ще ме е срам да се появя в медиите с подобни идейни проекти.

9

i'm

преди 4 години

И така от 30 години на сам.... обещания

8

Ужкжкб

преди 4 години

До 7Подкрепям! А като допълнение няколко оздравителни пролетни чистки във всички министерства и ведомства!

7

Анонимен

преди 4 години

Мисля, че масови разстрели в БДЖ и Министерството на транспорта биха подобрили значително работата в тия ведомства....

6

Анонимен

преди 4 години

"В краткосрочен план не се изключва и варианта с наем на локомотиви и мотриси при възникнали проблеми в хода на изпълнение на ремонтната програма;"Локомотиви под наем? АХАХХАХахХАХхахХААХх

5

Анонимен

преди 4 години

вместо да се субсидират партиите тези пари може да се налеят в социално значими обекти -влакове държавни пощи болници по малките места вместо да се закриват да участва държавата там

4

Само питам

преди 4 години

Тоалетните на новите влакове ще бъдат ли мръ-сни като на старите?

3

Първи Коловоз

преди 4 години

Мда за къде да се бърза те тея даже не ми е удобно да ги нарека влакове, а по скоро кочини движещи се едва, едва по релси могат да изтраят 20-30 години спокойно. И без това сме се орезилили пред Европа и Света за куп други неща, че едно полу-умряло БДЖ ще ни събори ли? Пък и да се вземат нови машини сигурно за 5-6 години ще ги направят на нищо понеже сме просто общество с крайно ниска култура и дето се вика бърже, бърже ще се намери кой да се изцвъка на новото.

2

Анонимен

преди 4 години

Каква ще е новата велика сделка- 5 парни локомотива от САЩ за 20 милиона?

1

Анонимен

преди 4 години

Татко ще ми купи колело, ама друг път.