немците пак ще се оттърват от старите си ***, вместо да ги бракуват ги "продават" на закъсали еврочленки, че после ще дерат кожи и за поддръжка, хитряги са дойчовете. Няма ли някакви технически норми, ако една техника излезе от употреба в една европейска държава, да не се пробутва ,моля, на друг член на ЕС да се мъчи с нея. Ама пуста швабска лакомия.
Е,преди около 30 години ни обещаваха,че на другия ден ще заживеем свободни и богати,преди около 20 пък един ни заяви, че това ще стане когато му дойде времето, а преди 10 Баце рече,че всички обещания са вятър работа и Работа му е майката..
В ЕС е прието железниците да са в частни фирми. В България е правилно да се пусне две три маршрута със сто % частен капитал за проба. Вярно е че билета ще е троен но и комфорта ще е висок.
хахахаха След 15 години нови влакове на по 50 години закупени втора ръка от Индия..... Света върви напред ние бягаме назад.....
Тази новина звучи като футуристична шега. 2030 година в западния свят ще има различни видове транспорт от сега познатите, а ние след 10-15 години ще достигаме скоростите познати по железните пътища от преди около 25-30 години. Осреднено сме около 40 години зад. Дори не разбирам защо изобщо ги правите тия конференции да се излагате? Честно, мен ще ме е срам да се появя в медиите с подобни идейни проекти.
До 7Подкрепям! А като допълнение няколко оздравителни пролетни чистки във всички министерства и ведомства!
Мисля, че масови разстрели в БДЖ и Министерството на транспорта биха подобрили значително работата в тия ведомства....
"В краткосрочен план не се изключва и варианта с наем на локомотиви и мотриси при възникнали проблеми в хода на изпълнение на ремонтната програма;"Локомотиви под наем? АХАХХАХахХАХхахХААХх
вместо да се субсидират партиите тези пари може да се налеят в социално значими обекти -влакове държавни пощи болници по малките места вместо да се закриват да участва държавата там
Мда за къде да се бърза те тея даже не ми е удобно да ги нарека влакове, а по скоро кочини движещи се едва, едва по релси могат да изтраят 20-30 години спокойно. И без това сме се орезилили пред Европа и Света за куп други неща, че едно полу-умряло БДЖ ще ни събори ли? Пък и да се вземат нови машини сигурно за 5-6 години ще ги направят на нищо понеже сме просто общество с крайно ниска култура и дето се вика бърже, бърже ще се намери кой да се изцвъка на новото.
БДЖ обещава нови влакове в следващите... 15 години!