29

Анонимен

преди 4 години

На повечето места в София, където има бус ленти, за интервала от време, през който преминават автобусите и/или тролеите, преминават примерно 100-500 автомобила. Автобуса преминава полупразен с 10-20 пътника в него, хайде 50 да са, а в същото време 150-800 човека висят в задръстването заради тази бус лента. Градският транспорт в Сифия става все по-зле, особено в последните 10 години, освен метрото и май политиката на ГЕРБ е да изчезне надземният градски транспорт в София. Поне така действат

28

+++

преди 4 години

За бус лентитеОставили една лента за излизане от 100-120 хиляден ж.к. в София, а другата лента я направили на бус лента, по която минава автобус на 10-15 минути и пак огромни задръствания и ... глоби... Сбъркана работа. Даже по Цариградско шосе с многото автобуси и тролеи вече няма нужда от бус лента, толкова нарядко минават. По-рано имаше смисъл, но сега няма.

27

+++

преди 4 години

Цялата идея на бус лентите и велоалеите в София е сбъркана из основи на принципа "Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак". Копирането на част от чужд опит, на практика винаги води до по-лоши резултати. Правят велоалея в София, по която през зимата минава един велосипедист на ден, а през лятото минават да кажем 100, а в същото време хиляди автомобили са принудени заради тази велоалея да висят в още по-голямо задръстване. Същото е с бус лентите - оставили една лента за 120 хиляден

26

j

преди 4 години

Рано или късно контрола ще стане като в бяла държава, спор няма. Само инфраструктурата ни ще си остане на ниво преди 50 год.

25

Кривондел

преди 4 години

До ШопВ 60 автомобила се возят около 70 човека.В един автобус се возят 80.Задръстването го правят първите. Ако искате да стигате бързо - вземете рейс.Ако искате да стигате комфортно - то платете си. С време и пари. Шофьор съм, ако се чудите. Просто виждам по-далече от носа си.

24

Анонимен

преди 4 години

''При БСП и *** такова нещо не може да се случи ''Бойко е виновен ...

23

Кривондел

преди 4 години

Напълно подкрепям подобни мерки. Единственият шанс за нормално движение в София е добре развит и редовен градски транспорт. Основната част от рейсовете вече са нови и модерни, няма проблем да бъдат използвани.Единствената ми забележка е да има някакъв отчет къде и за какво отиват тези пари. Да не стане като със синята зона.

22

Анонимен

преди 4 години

До Ставри: Голям "разбирач" го играеш...целта на бус лентата е да улесни градския транспорт и да е бърз, за да може хората да го ползват и съответно да зарежат колите,но докато бай *** иска да ползва кола трудно ще се промени манталитета. Aко понапрявят някой и друг подземен паркинг също няма да е лошо и ще се намали паркирането по улици и булеварди....а като цяло трябва да се забрани достъпа с кола до центъра ако не си живущ...има метро, тролеи, трамваи....

21

Ставри

преди 4 години

До 9 "Ай Сиктир"Твоето наименование трябва да бъде отправено към Г-жа Кмета и към последните 4-5 кметове на София, нали те регулират движението ....Каква е тая свинщина от кметовето централни булеварди в София да се превърнат в паркинги - Патриарха, Ботев, Дондуков и др. И след това трафикът ще върви едвом-едвам. Като му сложат и бус-ленти съвсем ще я оправим.Прости управници, слаба държава

20

Статистик

преди 4 години

До Анонимен Не си прав за регулировчиците - доказано е точно обратното - при регулировчик задръстването е по-голямо.

19

Анонимен

преди 4 години

Проблемът със задръстванията се решава с регулировчик, това е доказано от практиката. Задръстванията стават, когато хората се бутат в кръстовището на жълто.

18

Гледна точка

преди 4 години

ГЕРБ въвеждат ред, БСП анархия!

17

Анонимен

преди 4 години

Селяните все питат и не са разбрали нещо. Довлекли се в София с по една таратайка за скрап и се врат навсякъде. Никой не е длъжен да ви търпи селениите...

16

Анонимен

преди 4 години

в почти всички градове НЯМА денонощни автобуси, не знам как е у нас, но в англия след 22.00 спокойно може да се шофира в т.нар. бус лента. ако в българия не е така, какъв е смисълът на тази лента нощем?

15

Анонимен

преди 4 години

В автобусите се визят хора, които не бързат за никъде - седят си на климатик, мажат по телефоните... Какъв им е проблема да чакат в задръстване като всички останали, които са си купили коли, за да вършат повече работа за по-малко време?

14

Шоп

преди 4 години

за мен карането в бус лента и в аварийна лента е признак на тъпоумие и комплексарщинаОбясни ми защо 1-3 от пътя стои неизползвана, докато 200 коли се бутат в останалата част и всички бързат да вършат работа? Или ти си от тия, дето мислят, че хората с частните коли просто са теъгнали на разходка и се возят за удоволствие?

13

Шоп

преди 4 години

Бус лентите и велоалеите са идио тизъм на самоковската ***.Бус лентата през по-голямата част от времето стои празна, а хората се тъпчат като при задръстване и колите бълват отровни газове. Популизмът и сиромахомилството не са решение, другари. И защо хората в автобусите трябва да са с предимство пред хората с коли, някой има ли логичен отговор? За времето, през което един автобус със 100 човека се влачи по бус лентата, могат да минат 100 коли и да се спести от задръстване и изгорело

12

Анонимен

преди 4 години

София се напълни със селяни.

11

Анонимен

преди 4 години

50 лева е малко!

10

Край

преди 4 години

Камерите се изплащат за 1 ден.Градския транспорт превозва стотици хора в един автобус/трамвай/тролей. Хората висят и чакат по спирки зиме и лете. Навсякъде трябва да са с предимство пред личните коли.Личните коли не са бъдещето на градската мобилност в София.