На повечето места в София, където има бус ленти, за интервала от време, през който преминават автобусите и/или тролеите, преминават примерно 100-500 автомобила. Автобуса преминава полупразен с 10-20 пътника в него, хайде 50 да са, а в същото време 150-800 човека висят в задръстването заради тази бус лента. Градският транспорт в Сифия става все по-зле, особено в последните 10 години, освен метрото и май политиката на ГЕРБ е да изчезне надземният градски транспорт в София. Поне така действат
За бус лентитеОставили една лента за излизане от 100-120 хиляден ж.к. в София, а другата лента я направили на бус лента, по която минава автобус на 10-15 минути и пак огромни задръствания и ... глоби... Сбъркана работа. Даже по Цариградско шосе с многото автобуси и тролеи вече няма нужда от бус лента, толкова нарядко минават. По-рано имаше смисъл, но сега няма.
Цялата идея на бус лентите и велоалеите в София е сбъркана из основи на принципа "Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак". Копирането на част от чужд опит, на практика винаги води до по-лоши резултати. Правят велоалея в София, по която през зимата минава един велосипедист на ден, а през лятото минават да кажем 100, а в същото време хиляди автомобили са принудени заради тази велоалея да висят в още по-голямо задръстване. Същото е с бус лентите - оставили една лента за 120 хиляден
Рано или късно контрола ще стане като в бяла държава, спор няма. Само инфраструктурата ни ще си остане на ниво преди 50 год.
До ШопВ 60 автомобила се возят около 70 човека.В един автобус се возят 80.Задръстването го правят първите. Ако искате да стигате бързо - вземете рейс.Ако искате да стигате комфортно - то платете си. С време и пари. Шофьор съм, ако се чудите. Просто виждам по-далече от носа си.
Напълно подкрепям подобни мерки. Единственият шанс за нормално движение в София е добре развит и редовен градски транспорт. Основната част от рейсовете вече са нови и модерни, няма проблем да бъдат използвани.Единствената ми забележка е да има някакъв отчет къде и за какво отиват тези пари. Да не стане като със синята зона.
До Ставри: Голям "разбирач" го играеш...целта на бус лентата е да улесни градския транспорт и да е бърз, за да може хората да го ползват и съответно да зарежат колите,но докато бай *** иска да ползва кола трудно ще се промени манталитета. Aко понапрявят някой и друг подземен паркинг също няма да е лошо и ще се намали паркирането по улици и булеварди....а като цяло трябва да се забрани достъпа с кола до центъра ако не си живущ...има метро, тролеи, трамваи....
До 9 "Ай Сиктир"Твоето наименование трябва да бъде отправено към Г-жа Кмета и към последните 4-5 кметове на София, нали те регулират движението ....Каква е тая свинщина от кметовето централни булеварди в София да се превърнат в паркинги - Патриарха, Ботев, Дондуков и др. И след това трафикът ще върви едвом-едвам. Като му сложат и бус-ленти съвсем ще я оправим.Прости управници, слаба държава
До Анонимен Не си прав за регулировчиците - доказано е точно обратното - при регулировчик задръстването е по-голямо.
Проблемът със задръстванията се решава с регулировчик, това е доказано от практиката. Задръстванията стават, когато хората се бутат в кръстовището на жълто.
Селяните все питат и не са разбрали нещо. Довлекли се в София с по една таратайка за скрап и се врат навсякъде. Никой не е длъжен да ви търпи селениите...
в почти всички градове НЯМА денонощни автобуси, не знам как е у нас, но в англия след 22.00 спокойно може да се шофира в т.нар. бус лента. ако в българия не е така, какъв е смисълът на тази лента нощем?
В автобусите се визят хора, които не бързат за никъде - седят си на климатик, мажат по телефоните... Какъв им е проблема да чакат в задръстване като всички останали, които са си купили коли, за да вършат повече работа за по-малко време?
за мен карането в бус лента и в аварийна лента е признак на тъпоумие и комплексарщинаОбясни ми защо 1-3 от пътя стои неизползвана, докато 200 коли се бутат в останалата част и всички бързат да вършат работа? Или ти си от тия, дето мислят, че хората с частните коли просто са теъгнали на разходка и се возят за удоволствие?
Бус лентите и велоалеите са идио тизъм на самоковската ***.Бус лентата през по-голямата част от времето стои празна, а хората се тъпчат като при задръстване и колите бълват отровни газове. Популизмът и сиромахомилството не са решение, другари. И защо хората в автобусите трябва да са с предимство пред хората с коли, някой има ли логичен отговор? За времето, през което един автобус със 100 човека се влачи по бус лентата, могат да минат 100 коли и да се спести от задръстване и изгорело
Камерите се изплащат за 1 ден.Градския транспорт превозва стотици хора в един автобус/трамвай/тролей. Хората висят и чакат по спирки зиме и лете. Навсякъде трябва да са с предимство пред личните коли.Личните коли не са бъдещето на градската мобилност в София.
Над 1 000 шофьори спипани да карат в бус лентите в София