49

Спиридон

преди 4 години

Направете глобата 500 и събираемостта - висока и ето ви резултати! :) Ще трябва да си спират от движение катафалките, за да си платят глобите.Крайно време е, стига се мотаха от КАТ!

48

ха

преди 4 години

ами карайте и по тролейбусните и по трамвайните линии важното да ви е удобно.А на градския транспорт според вас майната му.Да ама и с него пътуват хора,и те бързат за работа .

47

нъл тъй

преди 4 години

ама не тъй

46

нъл тъй

преди 4 години

Съгласен съм да ме глобят за шофиране в БУС лентата, но да ми покажат снимка на която автобуса е зад мен и му ПРЕЧА.

45

Анонимен

преди 4 години

Организацията на движението се прави така именно за да се наложи определен вид транспорт. ако наземния и подземния транспорт са удобни за ползване и бързи, а автобусите и трамваите - относително чисти и удобни по-малко хора ще ползват личен автомобил из града. Целта на синя, зелена зона и бус лентите е не да плащате, че си ползвате автомобилите, а да не ги ползвате!

44

sofeto

преди 4 години

Ефект ще има само ако държавните структори започнат да събират глобите на 100%. Ще ми се да повярвам но немога!

43

Анонимен

преди 4 години

Идеята на бус лентите и велоалеите в София е да се присвоят едни допълнителни средства от мафията, като се имитира загриженост за обществения транспорт и велосипедистите.

42

Анонимен

преди 4 години

Организацията на движението трябва да го улеснява, а не да го затруднява, както прави Фандъкова в София от много години. Транспортът е такъв, какъвто е и насилствено да налагаш привилегии за някакъв вид транспорт, няма как да доведе до нещо по-добро, а в София винаги води до много по-лошо. Защо се издига на пиедестал негово величество велосипеда? За да карат най-нагло по тротоарите ли и навсякъде другаде, където им е забранено, вместо да използват разрешените за това места като улици и велоалеи.

41

Боян

преди 4 години

Идеята на лентите за автобуси и велоалеите е да се стимулира алтернативния транспорт, а не да се улеснява движението на негово величество автомобил.

40

Анонимен

преди 4 години

Имах предвид десен завой, не ляв

39

Анонимен

преди 4 години

Бус-лентите са сложни изключително грешно, което е и една от причините масово да не се спазват. Един пример за това е по Евлоги Георгиев (Канала) в посока НДК - Орлов Мост.Не може да имаш ляв завой а бус лентата да пресича даденото място. Още повече, че самите автобуси там не карат в бус лентие, тъй като после много трудно се престрояват. Направете бус-лентите смислени и тогава изисквайте да бъдат спазвани ограниченията.

38

Анонимен

преди 4 години

Бус лентите в София са анахронизъм и трябва да се премахнат. Очевидно е, че автомобилите ще се увеличават, защото доста изоставаме от средните нива в ЕС. Проблемът за задръстванията в София е изключително лошата организация на движението и паркирането, особено в последните 13 години, която продължава да се влошава. В подобните на София градове в ЕС, при по-голяма плътност на населението и значително по-голямо използване на автомобилите, няма такива задръстванията като в София.

37

ЛЛ

преди 4 години

Искаме още БУС ЛЕНТИ! Вдигнете и глобата от 50 на 100 лв. Нека има РЕСПЕКТ от шофьорите!

36

Малко изчисления

преди 4 години

На Цариградско шосе на естакадата на 4-и километър в София, в пиквоите моменти сутрин и вечер преминава по едно превозно средство на градския транспорт на около 2 минути, а на обяд на около 3 минути. По една от двете ленти за автомобили за същото време (2 и 3 минути) преминават между 120 и 180 автомобила. Ако не беше бус лента, по нея щяха да преминат още 120-180 автомобила, което означава забавяне за около 180-270 човека за да мине един автобус с 10-50 човека.

35

Анонимен

преди 4 години

Малко е глобата

34

Анонимен

преди 4 години

Няма идея в това шофьорите с автомобили да са прецакани с бус лентите, освен ако не се търси по-голямо замърсяване на въздуха и/или използването на повече гориво, за да печели Лукойл.

33

Анонимен

преди 4 години

От 30 години тенденцията в София е автомобилите да се увеличават, а превозните средства на градския транспорт да намаляват, а Фандъкова очертава нови и нови бус ленти на възможно най-неподходящите места.

32

Анонимен

преди 4 години

От бус ленти има смисъл само там, където пътя е достатъчно широк. Да се сложи бус лента на 2-3 лентов път си е направо престъпление, особено при този силно разреден градски транспорт в София.

31

Хъммм

преди 4 години

Абе ***, бус ленти има по цял свят и идеята е автомобилите да са прецакани и по този начин хората да намалят употребата им.

30

Вапцал в жълто

преди 4 години

БУС лентата не може да е само жълта боя, помислете(ако имате с какво) господа специалисти.