14

Анонимен

преди 4 години

И на Гешов е същото - народа слиза от трамвая и няма къде да иде - направо на платното Всичко е пълна пародия

13

Анонимен

преди 4 години

И по-надолу на бул Цар Борис светофара е ужасен 5 сек зелено , а народа се струпва на 2кв разбити бетони ,от 15 г никой нищо не прави !кръстовището кв Лагера

12

Анонимен

преди 4 години

Да поставят повдигнати пътеки на целия булевард - ок, одобрявам.Но да вземат да го асфалтират вече, десните ленти, че и левите са смърт за всяка кола и автобус. Да не говорим колко шум и прахоляк се вдига от тия павета. Живущите в района това не им ли пречи ?

11

Анонимен

преди 4 години

Тийнейджър който тича колкото може бързо за да хване автобуса - това е най-опасното явление в София! Поне 3 пъти ми се е случвало да спра в последния момент на такъв.

10

Щирлиц

преди 4 години

И надлез да построят,или пък подлез-все тая.Алт.авите ще пресичат където им е най-удобно.Справка метростанция Хан Кубрат.Който не вярва,да застане на тротоара и да се ...учи.

9

i'm

преди 4 години

А кога ще направим подписка за СПЕШНО ограмотяване на овчата маса, която ходи по улиците?

8

Анонимен

преди 4 години

Пресичането на червено си е наш патент.Като излезеш утре ще видиш поне 10 души да минават на червено. Някой притичват и изникват изведнъж зад втория успореден ред коли и риска е огромен,както е станало с горкото момче ,пред погледа на баща му.

7

Анонимен

преди 4 години

Носят се слухове че шофьора е от Герб или БСП, нещо такова но все пак е само слух. Ако някой знае нека напише нещо!

6

Анонимен

преди 4 години

А за убиеца защо не се пише нищо? Много бързо медиите потулиха случая ми се струва. Съмнително.

5

Анонимен

преди 4 години

Само яките и тежки присъди ще оправят тази ганьовска "държава". Трябва да има минимум 2 години затвор за безрасъдно шофиране както е във всички западно-европейски държави. А за смърт на пешеходна пътека - 10 години минимум зад решетките!

4

Анонимен

преди 4 години

Радари през 50 метра и 30 км в час и глоби до дупка. Затвор за престъпника.

3

ikar

преди 4 години

До t2Вървя сравнително бързо, но никога не ми стига времето, за да пресека само на зелено, примерно бул. Христо Ботев. А какво остава за бавноподвижните хора - възрастни или майки с деца? А що се отнася за вашата идея за режим на светофара, в България тя е неприложима. И сега има доста автомобили, които завиват пред пешеходците, когато светне зелено.

2

Анонимен

преди 4 години

Не е само до обезопасяването на пешеходните пътеки а и до много по-строги присъди за просташко каране. На запад за подобен случай шофьора би лежал минимум 10 години в дранголника!

1

t2

преди 4 години

И пак старата про стоти я , че зеленият сигнал е кратък. Не е вярно! В България зеленият сигнал е много дълъг и затова продължават да стават трагедии! В нормалните държави, където има мислещи хора с главите си, зеленият сигнал е под 10 секунди и ако има пешеходци навлизат да пресичат и след това свети червено за пешеходци и коли поне 20 секунди за да може да се изтеглят, а не да свети 30 секунди и 2 секунди след това да пусне колите!!! П р ос т народ знаеме си го нататък !