Така сме се глобализирали, че вече и на Мерцедеси слагат двигатели Рено.Не че са лоши, ама някакси не е в полза на потребителя.
е то че от японското по здраво няма го знае цял святиначе хубавия ваген се казва шкода . поне евтина и най здрава от семейството. четирите кръга няма смисъл да ги говорим - лъскави шкоди на четворни цени за комплексариа по темата - фият с части рено или рено с чаркове фият си е едно и също - катастрофа челно в стената
До 1 Веднага ти казвам Крайслер Себринг 2.4, Крайслер Кросфайър и Додж Чалънджър. Имал съм и трите нови, и са отлични автомобили до 250 000 км. След това като всяка кола си имат проблемите. При Фиат - доста надеждни излязоха 500 и Стило. Така че не е толкова лошо. Прехвалените премиуми отдавна умряха. В момента съм с чисто нова корейска кола и мога да кажа, че бъдещето е на Изток при колите.
Имал съм Фолксваген и Фиат нови в последните години. Ами *** са. Да не говорим надолу разни Шевролети и т.н. Сега съм с една стара Тойота и хем нямам никакви проблеми, хем няма хлоп-троп. Да похваля и фирмените сервизи, които изпочупиха де що има пластмаса и отказаха да заменят щетите. При тях едно капаче под 50 лева няма. Всяка простотия бърка дълбоко в джоба. Не знам с какъв акъл българите се мятат масово на немските премиуми, където цените са неадекватни.
До Анонимен 10"Абе Жоре, мама, много си не достъчно умен"Ти си от тези, които си купуват 20-годишно БМВ за 5000 лв. със заем от банката, влагащи още 5000 лв. подарени от тате, за да потегли таралясника,които карат 2 дни в месеца-разбирай 2 дни след заплата и тръбят навсякъде, че това е най хубавата кола.
Кога не е Москвич 412 тревно-зелен, защо изобщо ги пишат тия статии за други модели коли не знам, умът ми не го побира...
Ти колко фиата ,рена и крайслери си купи нови ,кара ги достатъчно и вече пишеш от личен опит(със сигурност нито един или модел на бураго)или една жена каза.За толкова години никой от тях не фалира за разлика от немските кошници.Добре че е ФРГ зад VW иначе одавна да са в небитието
Както се казва "Краставите кучета се надушват..." Явно и при колите е така. Най скапаните марки подобно на уличните *** се обединяват за да родят още по скапани автомобили - 100% ***.
До Анонимен 8Ако решиш да си вземеш Типо, избери дизела. :) Бензина не е добра идея. Слабичък е. Дизела е много приличен като разход и пъргавина на мотора.
Фиат не са в цветущо здраве(подобно на всички европейски производители) , но последните години изкараха няколко добри модела от които са продали милиони - 500/ 500Х, малкия Jeep, а от "Рено " се опитват да лансират ел-автомобили Zoe, Leaf, така че има бъдеще в цялата работа.Малко ме е яд че преди 2 години не взех новото "Типо" с 5 врати, много практична и красива кола.
До Гостпри вносителите де,при вносителите ;)Нищо де купи си карай,пътувай дано не изгориш с пари.
До Анонимен 5За 508 ли говориш? Няма да споря, но попитай при вносителите на Пежо дали наистина е така. :) Може леееко да си се объркал с модела.
До Гост 4Имам да.Един приятел ги кара нови.Блокирали мотори,блокирали компютри,калпаво сглобени двигатели и скоростни кутии.Абе как да ти кажа...Страшни са ама аз ще си купя нещо друго.Някак си не ми се става брат и пръв приятел с автомонтьора.
До АнонименВеднага ти казвам - Фиат Пунто - 2011 г. , бензин, минал съм с него 145 000 км по родните пътища /прекрасни без дупки/ и съм сменил само едни накладки и обслужване масла и ремъци. От година и малко карам Фиат Типо /произведен 2018 г./ и нямам никакви забележки. Нещо против Пежо 508 имаш ли? Жо е мтого прав, зависи от конкретния модел, защото и БМВ и Мерцедес имат недоносчета.
До ЖоНавремето 604 е бил толкова пари колкото Ягуар ,Мерцедес,БМВ.Нали се сещаш колко хора биха отказали Ягуар или Мерцедес за да си купят седан от ниският среден клас.Не много по точно около 50 000 продажби.Но френските и италианските производители не се отказват да атакуват високият клас с недоразумения с разпадаща се пластмаса ,халтави седалки маломощни мотори и мигаща на почивки и според атмосферните условия електроника.Опитите не спират до началото на този век.Ама хайде да не съм хейтър.
АВТОМОБИЛНАТА индустрия отдавна е разпиляна в най-различни държави. Отделни части и важни възли на автомобилите се произвеждат къде ли не. Отделни модели на една и съща марка се правят в различни държави.Сполучлива не е марката, а на конкретен модел на тази марка.НАПРИМЕР- Преди повече от половин век се появи Пежо 404, от което още се срещат екземпляри в движение.След него същата фирма създаде Пежо 504, 604 и др., но те не излезнаха сполучливи като Пежо 404 .
Не искам да бъда лош пророк ама комбинацията от 3 боклучави марки (хайде кажете поне по 2 читави модела от фиат,рено и крайслер-няма нали?) едва ли ще доведе до нещо по различно.Нищо де единственото хубаво нещо е че като фалират ще фалират заедно и хората няма да се лъжат да им купуват таралясниците.
Fiat Chrysler и Renault - перфектната симбиоза?