19

Анонимен

преди 4 години

Жалко за загубата на човешки живот, но най-вероятно плиотът е от категорията на "повярвалите си" - бизнесменчета, IT-та и други подобни, дето си мислят, че са хванали господ за шлифера и не знаят къде да си дянат парите. Купуваш "на оферта", нямаш опита и знанията да управляваш нормално летателния апарат, нито да прецениш дали е технически изправен - какво може да се очаква освен трагедия? Относно пределно неадекватния факт, че делтапланерист коментира самолети, даже няма да коментирам.

18

Бен Гън

преди 4 години

Причината е една единствена и пределно ясна. Не са отишли да гласуват. Ако бяха отишли да гласуват, сега щяха да са живи. Затова човек не трябва да е егоист и да отделя по половин час на две години за да извършва задълженията си като гражданин на България.

17

Анонимен

преди 4 години

Винаги намират някой специалист да се искаже.Какво общо има делтаплан с улра-лек самолет? Все едно колоездач да оценява управлението на спортен автомобил.А за маневра, от която двигател да се запалва не съм чувал, при все че съм минал начален курс за аеробатика. Двутактов Ротакс, може да прегрее и да счупи бутало при овер-спийдинг, но да се запали само от пилотска грешка е невъзможно.

16

Генчо

преди 4 години

До До KromПътничката нямаше бривет. Но за другото си прав. както и това, че беше много близа на другите двама пилоти загинали преди месец :(

15

Генчо

преди 4 години

Най-вероятната причина за катастрофата е съчетание от рискова маневра с техническа неизправност на самолета.При едно кацане на летище Белозем въпросния самолет, управляван иначе от опитния пилот Иван Костадинов, загуби мощност на двигателя, при което се наложи да кацне спешно с приоритет.Ако същото се е случило, когато е тръгнал да завива на ниска височина (не както бабата обяснява на голяма височина), нормално да се срине и да се случи най-лошото!

14

Дядо Ванго

преди 4 години

А баба Ванга беше ли казала нещо по този въпрос?

13

Кармен Младенова

преди 4 години

.Технически проблем и неизправност....Лош контрол на самолетчето преди излитане,който се прави задължително на определени агрегати на машината!...

12

До Krom

преди 4 години

Трудно е да се каже толкова рано каква е причината. Този самолет е изключително надежден, НО както се казва в авиации все бывает. Тя добре познаваше стила на летене на този ПИЛОТ- летец е нещо малко по-друго, така че този избор си е бил неин. Такъв тип самолети могат да излитат и кацат практически почти навсякъде. Обаче съм съгласен, че контрол реално няма!

11

Krom

преди 4 години

До До Krom - добре, звучиш като запознат - каква е причината тогава? Любимата на разследващите пилотска грешка или повреда в машината? Ако е бил рисков този летец, то защо е била с него? И не си ли съгласен с мен, че някак е странно дори и свръх леки самолети да излитат от картофени ниви?

10

До Krom

преди 4 години

Пътничката както я наричаш, също беше лицензиран пилот за този клас самолети, техник бе на вертолет в Крумово, и не е летяла за първи път с този пилот!

9

Анонимен

преди 4 години

р4азликата между летящ рисково самолет и пришпорен голф на магистралата е че самолета свършва на нивата а пришпореният голф обикновенно свършва в някое крайпътно дърво .

8

Krom

преди 4 години

Някак се създава впечатление, че пак селската хитрост и спестовност са в основата. Не схваща, защо ако ще се отдадеш на толкова скъпо хоби, ще излиташ от тези шумкарски площадки, ще се подържа машината от неизвестно какъв механик, и въобще - безхаберие, надценяване или тотално неглижиране? Особено тъжно е за пътничката - доверяваш се някому и нелепо.

7

Krom

преди 4 години

Светла им памет! Контрола върху тези въздухоплавателни средства просто липсва. Не ми е ясно нещо - това е скъпо и прескъпо занимание. Обаче, бревет след 25 часа? Това не е като да пришпориш Голфа по магистралата? Тук грешките са смъртоносни. А като гледам "летищата" - разорани картофени ниви? Въобще, създава се впечатление, че едни хора с неясни пари чешат егото си, без въобще някой да разбира какво се случва. Мисля, че трябва по строг контрол - и над машините и над пилотите и над летищата.

6

Свиня

преди 4 години

нещо Чане да не е замесен...гледам не пише да са го хванали....то май и вече никой не го търси....

5

Анонимен

преди 4 години

Някой да е виждал турчин в учебен самолет?

4

Анонимен

преди 4 години

Същата история и с Шофьоррсите курсове малко часове и накрая неподготвени и некометентни на пътя , ГЕРБ и фирма Партиот да бяха се заели отдавна с теа неща вместо да се Самирекламират по Медиите

3

матура

преди 4 години

"...леталната машина...""Летателната машина...""...стана...излетял...достигнала...изпаднала...загинаха...""Линията е между ултра лайт и нормалните хвърчащи""Неписаните правила са, че производителят съобщава предварително и дори го пише на всяко летателно средство..."

2

Анонимен

преди 4 години

Фърчилките падат, защото летят. Ако не фъчаха, немаше да падат, а щеха да се чошкат, както таралясниците. Не съм видел статия "Защо се тресна таралясника". А по същество си е същото.

1

Анонимен

преди 4 години

След някоя друга година, като полети и на герб електората, ще сме като в междузвездни войни.