Поредната катастрофа и всички казват ама той пилотът бил много добър пък що така стана ами от ефелък това да управляваш дори и малък самолет явно не е просто лесно а и отговорно за живота в тези в самолета и останалите на земята ,защото е явно че не знаят точно къде ще се разбие и не е толкова просто като да караш колело на село .Обаче нашенецът разбира от всичко и от това да кара самолет щот има пари е това е у нас -като имам пари мога всичко -ДА АМА НЕ
Прав е колегата за свредела, той най-вече е феномен на управление, в случая май не е стигнала височина, иначе по-опитни пилоти успяват да излизат, да не говорим за преднамерено влизане и излизане като елемент на въздушна акробатика. Някъде се чу, че самолетът бил експериментален, но дали е така . Бог да прости!
През далечната есен на 1968 загива космонавта Гагарин.Заедно с него е полковник инструктор от ввс с който управляват МИГ 15.По неизвестни причини самолета изпада в...свредел.Правят всичко възможно да го изведат от него,но височината е малка,недостига за маньовъра и самолета се забива в гориста местност.А са опитни летци,професионалисти.
Нещо много самолечета се навъдиха в последно време и всеки реши че може да ги кара. То каквито са на пътя такива и във въздуха. Лека им пръст на хорицата.
Кой ще заплати масрафа за тези "експертизи", значи да плащам на кефа на некъв аграр феодал местния олигарх на селото, че е повозил любовницата си из небето? Продажници *** само, ако някога ми паднете..
Не се попада на 'свредел' сякаш това някакъв атмосферен феномен, ами се получава такъв, когато пилота загуби управление.Все едно някой да умре от 'опасно' дърво покрай пътя.. Да почиват в мир хората!
Трагедията край Ихтиман: Самолетът излетял нормално, но попаднал в свредел