Въдворете най-после дисциплина в училищата!Вместо да мъкнете измета насила в час, изключвайте го! Не парите да вървят подир бройката мизерници, а да вървят СЪС стипендиите за отличници!Премахнете най-после ДЕЛЕГИРАНИТЕ бюджети и напълно прогнилата система за неписане на отсъствия и завишаване на оценки!Дайте все пак някакви права на учителите освен "привилегията" да бъдат налагани от всяка римлянка!Не жалките заплати, а дисциплината ще повдигнат авторитета на институцията!
По селата образованието е трагично,както и учителите са трагични.Във Враца всякой завършва стига да си плаща семстрите и какви учители от там излизат ?!А добрия учител си е добър учител и при малка заплата,а даскал да си и 5000 лв да му дадът ,като си е лош даскал,тъй и ще си остане.
Коментира се Финландския модел в професионалното образование ,а не се знае ,че Финланския модел е добрия модел в България преди 20 години.Техникумихе и СПТУ това е модела.ЛИКВИДИРАХМЕ ги и ликвидирахме професионалното образование .Финландците взеха модела от България а сега ние трябва да си го връщаме!
Номер 22, учителка си, нали? И очакваш бизнеса да ти свърши работата, че и пари да ти даде. Като не могат да смятат елементарни задачи или имат само духовни бръмбари в главата и литературни анализи на какво искал да каже Вазов освен да копаят картофи за друго не стават. Е, да, ще търсим инвеститори в селското стопанство. Но там имаме много голяма конкуренция от държави като Турция примерно
До Как не се прави: 7Училището до 7. клас е общообразователно. На какво отгоре искате, завършилите 7. клас, да отговарят на изискванията на инвеститорите?!Обърнете се към професионалните гимназии и дуалните паралелки! Бизнесът да си развърже кесията и да стимулира учениците от средното образование да работят за него.
Реформа в образованието не се прави с Калинки и Гинки, партийно назначени. Всякакво говорене и увеличение на заплатите е безсмислено. Човешкият фактор е много зле.
"Постоянство" трябва да бъде новата мантра. Или "константност" - за чуждопоклонниците. Луд умора няма, само реформира.
Чуждицата "реформа" трябва да се замени с "преустройство". Постоянното преустройство пречи на всичко и всички. Политиците, медиите, фондациите от платени експертчици по всичко, страдат от хиперактивно разстройство. Необходими са лекарства на болните реформатори.
И кажете истината за увеличените учителски заплатиСпуснаха пари по училищата, които не стигат за обявените процентиПървият път 9% , сега от януари заплатите се изчислиха април дадоха около 15%. Обещани бяха 20%В рамките на мандата на ГЕРБ няма как.да изпълнят обещаното за двойни заплатиНяма база за добро обучение, програмите от времето на соцаИ споделям мнението, че трябва да мислим какви искат да са децата
Съседското момче срещу нас завърши висшето си образование и изучи два езика. Много умно, интелигентно и добро дете. След завършването се луташе близо три години и не можеше да си намери добра и подходяща работа за образованието си, защото майка му и баща му са обикновени хора без връзки. Един ден го видях на стълбището с куфарите да заминава за чужбина и повече не се върна.Проклета да е такава държава.
Няма как да има добро образование без единен критерии за всички учащи както са сертификатите на запад.Докато го има комунистическото еди кой си ми е симпатичен и ке го бутам него няма да стане а това тука на изток никога няма да се промени.
Вижте си заглавието : " Реформа в образованието не се прави сами с добра заплата " !Определено има нещо дето куца в образованието . .
- смесват се деца с умствена изостаналост с нормалните защото трябвало да се интегрират, все тая, че нормалните ще изперкват от това, важното са мамите на 'аутистчета" - държат се на работа учителки с видими психически заболявания, заради които откачат и децата- въвеждат се простотии като Демократично училище, Слънчева педагогика по Дънов, Валфдорска простотия и т. н.И после защо бягали инвеститорите от БГ. Като образователната система бълва некадърни и халтави какви инвестиции очаквате?
Реформа в образованието не се прави само с добра заплата