19

Горан

преди 4 години

А, и самият Лауда казва: Хънт ми помогна да оживея! Ако не беше това съперничество, аз нямаше да остана жив! От болницата е следял как Хънт топи преднината му, натрупана отпреди катастрофата на Нюрбургринг, и това се оказва най-силният стимул в живота му!

18

Анонимен

преди 4 години

Точно така. Една точка е разликата. Хънт - четвърти, значи четвърта титла за Лауда, дори и в годината на катастрофата. А тези, които се присмиват на външния му вид са пълни, тотални, абсолютни ................. каквото се сетите.

17

Горан

преди 4 години

Също така, ако Хънт вместо 3-ти, беше завършил 4-ти - Лауда щеше да е шампион и 1976-та... Но това няма значение, Хънт без Лауда не е Хънт, и Лауда без Хънт, не е Лауда! Както Сена без ***, не би се издигнал до подобни висоти, във Формула 1 такива съперничества, са изключително важни! Без това, Формула 1 е просто керван, въртящ почетни обиколки по световните писти!

16

Анонимен

преди 4 години

А точните му думи са:"Приемам риска, че има 20% риск да загина, но нито 1 процент повече." Никой не може да повярва като го виждат да влиза в бокса без да има нужда, след като води обиколки преди края и става шампион. Мислят, че има проблем с колата нещо... После се хващат за главите всички.... Голям! Може би от подобен калибър са Сена, ***, Шумахер. Но като човек, джентълмен.... Лауда..... Той е ГОЛЕМИЯТ! Австрийската, немската школа!

15

Анонимен

преди 4 години

До 15: Точно така. Нещо такова. Реално, ако е бил завъртял тези 10-15 обиколки на Сузика е щял да бъде четирикратен шампион. А в онези години е имало средно 2 смъртни случая на година във Формулата и е била много опасен спорт. Те и колите са били мощни, нестабилни, неусъвършенствани както сега. Сегашните са спънати от изисквания и с 1000 системи. Онези са били 1500кубика, турбо,1500коня... Ужасия..... Много точен коментар. Благодаря ти за подробностите за Сузука.

14

Анонимен

преди 4 години

Гледайте филма Rush (С пълна газ). Ще добиете представа за духа на Формулата в 70-те години и целия живот на Лауда. Скромен, вглъбен в себе си човек. Богат наследник, отказал всичкото богатство и започнал от нищото със 30000 заем и една застраховка живот, ако се убие да му върнат заема. Доказал сам себе си и останал земен, въпреки ужаса от катастрофата и след това белези, болки и тн. Трикратен шампион. Двата пъти е след катастрофата.

13

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 13:Състезанието е последното за сезон 1976, на пистата Сузука... Атмосферните условия са изключително лоши, проливен дъжд, и почти нулева видимост. Затова Ники Лауда се отказва, с думите: Приемам риска, че има 20% риск да загина, в онези години не е било рядкост в състезание да загинат 1-2-*** пилоти, но при такива условия рискът е много голям, и аз при такива условия не се състезавам. Хънт завършва 3-ти, след невероятно тежко състезание и спукана гума. И с това печели с една точка

12

Анонимен

преди 4 години

Това, което е направил като възстановяване да се върне на пистата след 6 седмици и да се състезава за титлата и да води до последните обиколки на последното състезание е невероятен дух, НЕВЕРОЯТЕН! Били са адски болки.... Той почти не е бил човек. Развалина. Кошмарът от катастрофата... И кара..... Винаги след това е бил председател на комитета по сигурност на пилотите във Форумула 1. ГОЛЯМ! Да почива в мир! Дори и Хънт го уважава, въпреки разправиите и начина на живот на Хънт -жени, алкохол,лайф

11

Анонимен

преди 4 години

В крайна сметка, в този луд сезон, титлата е спечелена от Джеймс Хънт........ Същата година на катастрофата на Лауда, Хънт става шампион в последното състезание, в което Ники Лауда с класирането си до 1 момент е преди Хънт и бъдещ шампион, но обиколки преди края, в свиреп дъжд спира в бокса както води, предвид лошите атмосферни условия и прекалените рискове за всички. Той води и става шампион след няколко обиколки, но се отказва и спира в бокса. Не е страх, напротив.....

10

Krom

преди 4 години

До Анонимен 17 - жалко човешко същество си ти. Целия свят познава този човек. Питам се, колко дребна и жалка душичка трябва да си за да напишеш подобно нещо?! Отвращам се теб.

9

Krom

преди 4 години

Светла Му Памет! Отиде си един от Големите в този спорт. Нека почива в мир!

8

Анонимен

преди 4 години

И аз съм карал кола. Пък за лицето му, малко като на Боян Петров и на ония другия работата. Защо ни занимавате с тираджии така и не разбрах!?

7

до един от колегите

преди 4 години

Като чух че се е споминал и влязах в интернет да видя някоя подробност за живота му , и в началото си помислих същото , как на 70г , а има вид на 90-100, после стигнах до катастрофата и разбрах каква била работата.

6

saki

преди 4 години

Велики и легенди ,са колегите му които с риск за живота си ,са го извадили от горящата кола . Той просто е богаташ ,който е станал много добър в хобито си .

5

а

преди 4 години

ВЕЛИК!!!!!!

4

Анонимен

преди 4 години

Ники Лауда е ясен. Защо не пишете за Гришо?

3

tamada

преди 4 години

До АнонимеНТова изцеждане са белези от изгаряния по лицето бе, тъпан.

2

АнонимеН

преди 4 години

ТОЗИ ИЗГЛЕЖДА НА 90 ГОДИНИ И ТО ПРИ СНИМКИ ПРАВЕНИ КОГАТО Е БИЛ НА 60 ГОДИНИ КАТО ТЕЗИ ТУК!!!САМО ВИЖТЕ КАК ТЕ ИЗЦЕЖДА НАТОВАРВАНЕТО И НАПРЕЖЕНИЕТО!!

1

Анонимен

преди 4 години

Явно не е била за 10 лв, както в мутренска България днес.