А Китай , Индия, Русия ............ ще си намалят ли вредните газове? Ограниченията трябва да важат за всички .
Екоглупостите са просто машина за пари за рекетьорските зелени НПО-та. Зелените живеят комфортно от насаждането на масова психоза за една митична заплаха. Земята е на 4,5 милиарда години, а видът "Homo" - на два милиона, и отлично са се справяли при всякъкъв климат. Периодично хората изпадат в състояние на ирационален страх, около хилядната година са чакали края на света, сега темата е климата, а от това се възползват само зелените бандити.
Само преди 20 000 години глетчерите са покривали Европа. Това затопляне кой го е предизвикал. Светът отдаване е отрекъл устойчивото развитие, където всяка раса си знае ареала, за който е най-пригодна и всяко семейство своя дом, без да им е необходим технологичен напредък и борба за повече консумация. Няма как да се върне всичко обратно. Просто винаги има някой мързелив и алчен за чуждото. Дали се казва Чингиз или Доналд е все едно.
Стига с тези глупости за климата, затоплянето, охлаждането, озона .... Автомобилите с перки ли ще ги правите или със соларки? А файтоните на дядовците си няма ли да изкарате?Що за малоумие - унищожаваме нещо работещо, за да пуснем неще не работещо на 4на цена! Защо не кажете как и колко екологично се утилизират акомълаторите на "електро"автомобилите? Да посочите метод за литиевойонните батерии, например?На всичко отгоре трябва да плащаме и акциз на горива и ток! Бе алтернатива!
Не се притеснявайте.Имате си НОВИ инженери и автомобилостроители,вносЖелая творчески успехи,подпомогнати от гостите,дето и каруца не са виждали.Вие ги поканихте на гости,нека Ви се радват
Просто населението на Земята трябва да падне под 4млрд..Азия и Африка трябва да спрат да бълват некачествени хора.Ако не искат да вземат мерки,трябва да бъдат принудени,а не Европа да се пълни с ******!Естествено и развитите държави трябва да дадат своя принос-най-вече като намалят потреблението.Толкова много излишни неща има по света!
При евроатлантизма и демкрацията България е първа по смърност в света, бедна като африканска страна от Третия свят и населението и намаля с 4 милиона.
Веднага да бъде забранено и изригването на вулканите. Вчера пак един, май на Бали, покри всичко със хиляди тонове сажди и пушек.
Автомобилите са относително малък замърсител и малко допринасят за глобалното затопляне, особено дизеловите, при които три дизелови автомобила допринасят колкото два бензинови автомобила от същия клас.
Знае се, че дизеловите са по чисти от бензиновите автомобили по отношение на въглеродния двуокис, който води до глобалното затопляне и затова е странно последното изречение в новината. Не случайно доскоро в Германия се насърчаваше покупката на дизелови коли, а не на бензинови, но .... по-голямото замърсяване с азотните оксиди при дизеловите доведе до истерията в последно време.
На смешното от цялата работа е че разни политици и шефове на НПО-та кроят планове какво щели да направят до 2050г.Тия хора не се ли замислят че до 2050 повечето от тях няма да са живи, ще дойдат съвсем други поколения, ще има фантастични технологии които ние изобщо не можем да си ги представим какви ще са. А също има и вариант до тогава да се случат някакви глобални промени или войни след които изобщо няма да има останала цивилизация. Ще има малки групи оцелели и те ще живеят като индианци.
След ВСВ в Германия се изливат милиарди за възстановяване и развитие на индустрията . На Германия е забранено да има армия - нула разходи за армия. В това време САЩ планират ядрени удари срещу Русия, единсвеното ги спира, че нямат достатъчно атомни бомби да унищожат изцяло Русия която може да реагира. Опустошената от войната Русия хвърля отчаяно средства в разработка на атомба бомба, вместо да реорганизира военните заводи в гражданска продукция, принудена е да ги разширява за нови оръжия.
Много неграмотно написана статия, както винаги копи пейст, за вас редактори няма ли? Или според вас е нормално да има запетая след всяка вотра-трета дума, абсолютни безсмислици. Тия припинателни знаци за нищо ги нямате.
Автомобилостроенето е върха на пирамидата на други индустрии - химическа, металургия. В тях са заети милиони в ЕС и най-вече в Германия.Електрификацията на колите е страшен удар. Германците няма как да вземат завоя защото са много след САЩ/Китай/Ю Корея и Япония във високите технологии.Няма немски смартфон/телевизор/даже климатик. Индустрията напуска Европа - тук ще идват на екскурзии да разглеждат катедрали.
"Според ARD, 84% от хората са "за действия относно вредните емисии, но само 34% подкрепят въвеждането на въглеродна такса."Значи въвеждането на такса,т.е. "купуването" на вредни емисии ще реши проблема? Браво!
Стига с това СО2 бе, аман не се научихте че водните пари са тези които имат затоплиски ефект, един написал една глупост и целия свят по нея. Отдавна науката доказа, че няма връзка СО2 - температура, ама цялата *** си трае и доят народа на воля!!
Чета,и си спомням Анекдота за тримата студенти в САЩ които с гаражно оборудване "установиха"20 пъти по високи емисии на азотен окис.
Ще има глобално измръзване в електрическите коли. По една нафтова печка да оставят като екстра в електричките.
Любовта на германците към колите – изправена пред изпитание