Щом не е руска кола, значи е експеримент за лабораторни мишки. От Запада на Европа имаше около дузина свестни модели преди 25-30г. и малко по-рано.
Хора моля четете си статиите преди публикуване бе, на всеки 2 изречения грешка. Някои изречения са директно копирани от преводача при втори дори се губи смисъла. Да не сте взели да наемате бежанци да ви пишат статиите от много солидарност. Пуснете им по някой курс по български поне, иначе утре полпвината ще е на арабски.
До#4: BMW, Mercedes и Audi са премиум топ автомобили. Когато доктор Порше е създал кола корейците и каруци не са имали а италианците подправли за пасти са правили. Б*клуци може да са всички останали *** за тия трите се изложи мощно.
До коментар 2То това е ясно от години.Спомни си Джон Атанасов.Ако си беше останал в България днес никой нямаше да знае за него, защото със сигурност нямаше да е създал първият компютър и не е само той.Колко музиканти, писатели, художници, актьори и т.н. са били пак така.
Така е, живеещ в Южна Корея и САЩ - създаваш автомобил - шедьовър. Живееш в Северна Корея - пасеш трева и през половината ден нямаш електричество.
Найс история по американски хепиенд. Но истината е една и тя не е американска или японска: Светата Троица е номер едно и никакви електрички, елкари, корейци или американци не могат да я бутнат - Бенц, БМВ и ОООО. Това са колите.
Джон Чун: Севернокореецът, който създаде Shelby Mustang GT500