Опазете учителите от малките чудовища и техните родители въоръжени с телефони, лаптопи и купища пари. Когато това стане ще имате и добри учители!
Основния проблем е демографския срив. Въведете мерки за насърчаване на раждаемостта, създайте условия децата ни да останат тук, а не да хукват по чужди държави, спрете помощите на тези, които дружно отглеждаме и нещата ще се оправят. В противен случай г-н Вълчев, не образованието, държавата ще затриете.
Че за какво са ви повече ученици, като не достигат учители, а след това не достигат и работни места в българската икономика?
До Мен 22Истинските ХОРА, които искам да учат детето ми, не се интересуват чак толкова от пари, колкото от това, на което ще научат детето ми. Това означава - върнете отдавна грозно погазения авторитет на учителя!Дисциплина, наказуемост, уважение като към ИНСТИТУЦИЯ; ако има учители-изключения - вън, разбира се, но обикновено причината си е в нас, родителите - не че някой е склонен да си признае това.
Върнете дисциплината и наказуемостта за наглите хулигни и деца на безогледни нахалници.Махнете делегираните бюджети и прикриването на отсъствия.Уплашихте се, че нямате кадри и пуснахте "университетски" програми от по три години за "учителчета", които за нищо не стават, само изблъскват кадърните, които нямат връзки с директорите-велможи, остават година-две най-много и напускат, ужасени от училищния кошмар.И по 2 000 лв. да "дадете" на учителите, читав човек няма да се върже.
С 1000-1500лв заплати добрите учители няма да ги намерите. Един тираджия или фaтмак взима повече. Ако искаме децата да се учат от най-добрите трябва учителските заплати да са съизмерими с най-високите на държавна работа. Освен това трябва да се привлекат и мотивирани хора, които да запалват желанието в децата да учат. В момента има няколко частни училища, които се справят добре. Държавните са пълен леш
Основният проблем са крадливите политици които прогонват младо и старо от България. Не намаляваме а изчезваме като нация благодарение на предателите слуги на чужди интереси политици.
Върнете дисциплината и наказуемостта за наглите хулигни и деца на безогледни нахалници.Махнете делегираните бюджети и прикриването на отсъствия.Уплашихте се, че нямате кадри и пуснахте "университетски" програми от по три години за "учителчета", които за нищо не стават, само изблъскват кадърните, които нямат връзки с директорите-велможи, остават година-две най-много и напускат, ужасени от училищния кошмар.И по 2 000 лв. да "дадете" на учителите, читав човек няма да се върже.
Има много други начини да социализирате ***.Цялата система на образованието е жертва на присъствието на нагли, шумни, "проактивни" неандерталци, които не само съсипват целия процес на обучение, но и на плахите наченки на възпитание; на всичко отгоре училището НЯМА никакви права, цялата вина за неинтегрируемия индийски етнос се прехвърля върху системата, шведите стават все по-агресивни и кой печели от това?Регистрираме физическо "присъствие"- отчитаме хиляди негативи за цели поколения.
Не може да е добър един учител, който е скован от планове, програмки, методики, разпределения, указания, правилници и кво ли не още, спуснати от министерство и инспекторати. Учителят няма право на друг подход, иновации и методики, извън нормативните.
Догодина детето ми трябва да тръгне на училище. Този сеяндур мсили ли че ще го запиша на мутрите в училищата да го учат как тайната полиция ще следи родителите. Мисли ли си че ще съм само аз който няма да запише да го учат на жедеризъм. Докато не върнете образованието от преди 30 години деца няма да има. Няма да дам детето си да го учите че не е имало турско робство а е било само турско присъствие. Че не е имало Баташко клане а само леко са им отстранили главичките на децата и майките.
Ужасът тепърва предстои. С така нареченото социализиране на ромите се вкарват в училище рецидивисти, лица без абсолютно никакъв морал, деца без знание какво е хигиена и т.н. и т.н. Тепърва ще има масови безредици и гражданско неподчинение заради ромските така наречени ученици. Влизат и не говорят ни дума български. Други деца им превеждат. Те стоят уж, а през цялото време се гаврят с дисциплината и останалите. Честито на м.а.ло.ум..ния министър ( без извинение ).
Г-н министър, ако искате положителни резултати , просто спрете лицемерието в училище , без "вечните" директори , ръководители да бъдат знаещите и можещи преподаватели ,за да има от кого реално да се учат младите , а не за пример да са им нагаждачите- не може директор ,който сега след примерно 10-15 г стаж да защити V клас ,да учи как се преподава учител с I или II клас ,щото сегашният е политическа кре..а..тура истинска дисциплина и отрязвайте тези , които ви съобщават само "добри" новини
ОЩЕ ЕДИН *** РАЗСИПВАШ ОБРАЗОВАНИЕТО.АЗ НИКОГА НЕ БИХ ДОПУСНАЛ ТАКЪВ ТИП ДА ПРЕ ОПРДЕЛЯ БЪДЕЩЕТО НА МОЕТО ДЕТЕ С ТЯХНАТА СИСТЕМА НА ПРОФЕСИОНАЛНИ УЧИЛИЩА ИЗВЕСТНА ПРИ СОЦИАЛИЗЪМА КАТО: "ФАБРИЧНО - ЗАВОДСКИ".ТОВА Е СИСТЕМА ЗА ИЗКУСТВЕНО Р АЗРУШАВАНЕ ИНТЕЛЕКТА И ИНТЕБЛЕГЕНТНСТА НА ДЕЦАТАТОЗИ ЧОВЕК Е ЗА ЗАТВОРААЗ ПРЕДИ ГОДИНИ ОТИДОХ УНИВЕРСИТЕТСКИ ПРЕПОДАВАТЕЛ В ЧУЖБИНА САМО ДЪЩЕРЯ МИ КОЯТО БЕШЕ ПЕТГОДИШНА ДА НАУЧИ В ЕСТЕСТВЕНА СРЕДА ЧУЖДИЯ ЕЗИКТОЗИ *** ЩЕ ОСАКАТИ ПОКОЛЕНИЯ ДЕЦА
Вълчев: Основен проблем е намаляващият брой ученици