Ударила го е мълния и паднал, голяма работа. То верно, че руснаците не се славят с модерни технологии, ама пък в САЩ падна един от ято гълъби. Не се поддавайте да спекулирате и да ви манипулират. Стават инциденти. Гледната точка и тезите в статиите ви мият очите. Вярвате на някакъв *** дето пише статии по задание. Аз лично не мога още да го хвана про-руска или про-американска медия е тоя сайт. Може и да е про-турска... кой знае
Ако наистина една гръмотевица изважда от строя подобен самолет, то това значи че той изобщо няма работа повече в небето. А явно и екипажа, диспечерите също не са били кой знае колко компетентни. Трагедия. Веднага си спомням за Сочи, самолета който катастрофира с Хора на Армията. И за този с руските туристи в Египет. Нещо много станаха. Явно наистина има доста проблеми, и то кардинални
До v да колесника трябва да e здрав и надежден но и в някой ситуаций трябва и да се чупи за безопасност Специализирана материя е ( сам виж че не ми се пишат 100+ поста за обеснения )Не като тая щайга на Сухой де ( дето е збъркана още на ниво проект)
До VКолесника си има граница на натоварването. Когато тя е премината, нищо не може да го спаси.
Направи ми впечатление, че Сухой 100 няма аварийни изходи на крилата както по-вечето самолети на които съм летял. Явно не са задължителни но в случая можеше по дясното крило да се спасят още няколко човека.
До V импорто заменяем е ... Орязаха и Окраха каквото могат Самолета е руски до последния болт за съжаление
При аварийно кацане на самолет не са достатъчни обикновени противопожарни автомобили! Трябват аеродромни такива, които са с възможност да направят пенна възглавница на пистата, особено когато самолета е с пълни резервоари!Та руснаците , или нямат такива/в което се съмнявам/, или е нямало комуникация между пилотите и РВД за естеството на аварията и от там не са уведомени адекватно спасителните служби.
Това което се виждаше на любителското видео е , че нито има пожарни нито аварийни екипи, а това е недопустимо. Чу се че колесниците не са били отворени, ако е така, защо на пистата няма пяна и защо изобщо е кацнал с пълни резервоари, а не е изхвърлил горивото във въздуха. Нещо на мърлящина отиват нещата, а уж държавата била силна, не либерална като в Европа е къде е кконтрола.
Има още два еднакви инцидента с този самолет. На 10 октомври 2018 в Русия и през 2013 в Исландия в рамките на изпитателен полет .И двата случая не е бил пълен с гориво ,а при изпитателния полет е имало само 5 човека .И в двата случая се чупят задните колесници а предния е здрав. При теста пише че е бил без колесници ,ама на снимката се вижда как е нагазил в полето а предния колесник е спуснат точно като при този инцидент.Нещо *** съмнява .Крият нещо руснаците. С тез оптимизации да харчи по малкоо
Путин нареди внимателно да се разследват обстоятелствата около трагедията.Правилно.Кай казва че не се вземат мерки ?
До Vколесникът трябва да издържи на кинетичната енергия от джаскането в пистата. А кинетичната енергия е теглото по скоростта на квадрат.теглото е било голямо и скоростта е била голяма.Вътре уредите са били повредени от мълнията, а пилотите са били достатъчно неумели да преценят скоростта без уреди. Недостатъчно тренировки без техника.
До 83 Не вярвам да има такива изисквания .Тъкмо обратното колесника трябва да е здрав и надежден ,а не да се чупи.Освен това колесника е на американската фирма Goodrich.Ел системата също е американска .Двигателите са френско руска разработка .Няма в света самолет дето да се произвежда в една държава с изключение на бойните .Много от частите и фюзелажите на еарбъс и боинг се правят в Русия .Има нещо проблем със сметките и натоварването на колесника
Философията на потреблението движи света но и ще го погуби чернобил е нищо в сравнение с островите от пластмаса и мъртвите райони в океана причинени от затоплянето . Елниньо значи младенец !
8888,Най-голямата екокатастрофа в света, причинена от алчност, е Чернобил. Цинизмът в случая се допълва и от факта, че се прави всичко възможно за нея дори да не се разбере.
По стара руска традиция руските пилоти удрят по 200 грама водка преди полет за кураж и 300 грама по време на полета, за да поддържат курса.
Най-голяма екологична катастрофа в света причинена от човешката алчност - нефтеният разлив в Мексиканския залив от 2010 . Около 780млн!!! литра петрол изтичат в океана . Това е според Бритиш Петролиум. Цинизмът в случая се допълва и от факта ,ч е БП не допускат независими учени да направят оценка на щетите . Тоест може и да са стотици пъти по-големи
Катастрофата на SSJ100 и системните проблеми на авиацията в Русия