41

Факти

преди 5 години

Това за известните до момента факти. Официалното разседване ще определи има ли виновни и кои са те. Ще даде яснота на някои спорни моменти може би. Но от всичко, което към момента изглежда безспорно и очевидно изводите относно ролята на пилотите в този инцидент мисля, че се налагат от самосебе си.

40

Факти

преди 5 години

5. Продължава кацането с ПЪЛЕН с гориво самолет. Избира да не изпълнява hold pattern за изразходване на част от горивото. 6. При кацането самолета не е в необходимите параметри (скорост, положение спрямо глисадата). Командирът решава да не изпълнява GO-Around, a да продължи кацането. 7. След първото съприкосновение с пистата самолета отскача. Вместо да даде тяга за Gо-Around, командира решава да закове самолета в пистата и го прави. 8. В следствие от удара самолета се възпламенява, умират 41.

39

Факти

преди 5 години

Колко много приказви, а фактите са красноречиви: 1. Самолетът излита нормално. 2. По сведения на пилота е ударен от светкавица. Повреждат се радиото и електрониката за автоматично управление; 3. Командирът на полета взема решение за кацане, като управлява самолета ръчно (за това в кокпита има ПИЛОТИ, нали); 4. Сигнализиара наземните служби с Pan-Pan (не с Mayday), което значи че има технически проблем изискващ кацане, НО НЕ ОТ ЖИВОТОЗАСТРАШАВАЩО естество.

38

Гoшу

преди 5 години

До 45Знаех си аз, че както винаги лошият Запад и гнилият империализъм са виновни. Може даже лично Сopoc да е участвал в свалянето на самолета като е повредил 70% от компонентите. Сега братугите обаче ще установят това и ще започнат сами да си произвеждат тези 70% от компонентите и самолетът ще стане 100% колхознически и няма да има вече нито една катастрофа. Ще стане най-сигурния самальот в света, като всичко измислено в страната на препаратите за вана де :)))

37

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 36Прочети нещо по въпроса. Има случаи, но по-важното е, че много силен разряд може да повреди електрониката, даже когато са взети специални мерки за защитата й.Сега да не кажеш, че не е вярно, че транзисторен приемник свири във Фарадеев кафез,заземен по всички правила (50 кг морска сол, дървени въглища, медна плоча 1х2 м).Да бяхте почакали констатацията от разследването. Може да се окаже пилотска грешка. Тогава воят ще бъде като йерихонска тръба!

36

До Лай НАТО

преди 5 години

Чухме, че когато се спомене Путин, автоматично се отчита и Гонорарът е по-висок. Вярно ли е, Гонорарополучателю?

35

Анонимен

преди 5 години

До Реалната ПричинаРеалната причина е, че самолетът е замислен като широка кооперация на "Сухой" със западни доставчици. Около 70% от компонентите са ВНОС, т.е. направени от прогресивни високотехнологични демократични капиталистически фирми. Някои от доставките на запасни части се забавят много. Нарочно? Това е, тыпчо!Друг един тыпчо трябва да знае, че руснаците летят главно с Боинги и Еърбаси. Суперджет е самолет за къси дистанции - 3000 - 4600 км. Скоро ще пуснат в серия новия МС-21.

34

Изгърбич Задвратян

преди 5 години

грешката е че не затвориха сухой а яковлев, понеже наще си вземат дотациите по втория начин.

33

Я па я..!

преди 5 години

*** те и бомбите им са такива.

32

Анонимен

преди 5 години

Крайно време е руснаците да започнат да си купуват истински самолети..Боинг или Еарбус.

31

Анонимен

преди 5 години

Слушах мнението на руски пилоти по руските тв.Първо- самолета е неудаченВторо- слаба подготовка на съвремените пилоти и ниско заплащане в РФ, а истинските професионалисти работят в чужбина - най-вече в Китай.Трето- ниско квалифициран технически съставЧетвърто- неумело ръчно управление, но за съжаление това вече е тенденция при почти всички световни авиокомпании

30

Анонимен

преди 5 години

Сега всичко е възможно,да се стопят хората и колите в Гърция без причина,да пламне пожар на много места едновременно в Калифорния,Индонезия да се дави редовно във вода,да стават изкуствени земетресения,да изчезват самолети,да падат кулите-близнаци без причина и да се стопи метала на колите по улиците около кулите,да се запали самолет,който току-що е излетял,като в Русия и тем подобни изненади

29

Анонимен

преди 5 години

Ей, лешояди, стига грачили грозно и злонамерено!

28

Анонимен

преди 5 години

цитат от авио комисия за разследване на авиокатастрофи....При най-лошите сценарии, заради високата температура, удар от мълния може да причини стопяване на метална част по корпуса на машината.Затова подобни инциденти се докладват, а самолетите се инспектират за евентуални поражения.стига философсвайте----А ти не се опитвай да правиш на *** хората и да лъжеш,самолетът не може да се запали от мълния,не може,самолетите са обезопасени,тази лъжа с мълнията може да я пробутваш на някой ***

27

резил

преди 5 години

Тази марка самолет вече втори път прави авария и катастрофа и руснаците смятат, че няма основание за премахването му от авиолиниите им. Такава зрелищна катастрофа да стане не къде да е, а на Шереметиево! Това е визитката на Москва. И там самолет гори като факла. Все едно някой да подпали гащите на Путин в Кремъл. Има ли чужденци между пострадалите?

26

Анонимен

преди 5 години

Основната човешка грешка в Русия си има име В.В.Путин

25

хм

преди 5 години

По думите на човек от персонала на самолета, жертвите са така много и по друга причина - като разбрали какво става, пасажерите хукнали да си търсят багажа. Вместо да си спасяват задниците.

24

Анонимен

преди 5 години

До До *** номер 10Когато руските щайги превозят толкова пътници колкото Боинг и Еърбъс тогава ела да преброим кой колко пътници е унищожил и колко самолета е загубил.

23

забелязвам

преди 5 години

Забелязвам, че от време на време в Русия става по някое мазало със самолети, и все така, че руснаците няма как да обвинят врагове, конспирации и заговори против Русия. Срава все на руска земя и под руски контрол. По същия начин събираха парче по парче друг един самолет с артисти, паднал тъкмо когато е започнал полета си за чужбина, без да се отделя от руските води. И все нещата започват от Москва. Както и сега.

22

Анонимен

преди 5 години

До Анонименсамо няколко цифри ще ти дам, сравнение между най-използвания руски самолет ту 155 и боинг 737.произведени ТУ-154 - 1026. загубени в произшествия 172, жертви 3078 човекапроизведени Боинг-737 - 10 510, загубени в произшествия 211, жертви 5386Та накратко, при десетократно повече самолети на Боинг загубите произшествия са с едва 30-40% повече, мисля е излишно повече да се коментира