18

Българин

преди 4 години

Айде сега Бойнг-гейт!Да изплатят 10кратно на близките на жертвите, колкото сащ поискаха на VW за дизелгейт!!!

17

Иво

преди 4 години

Подозирам, че пак Путин е виновен. ;)

16

Деян

преди 4 години

Тази статия е пълна боза, както и познанията на автора в областта. Първо, не става въпрос за допълнителен сензор, а за допълнително известяване при различни показания на двата сензора за ъгъл на атака. То е опционално, защото при несъответствие на показанията излизат един куп други грешки, от които несъответствието става очевидно и без изрично показване на екрана. И второ - проблемът е изцяло софтуерен, а именно, че изобщо се допуска задействане на анти-стал системата при АОА несъответствие

15

Анонимен

преди 4 години

Колко ефимистично. Не било кой знае какъв проблем. Няколко стотин загинали. Но виж да е руски самолета, тогава е виновна цялата държава барбар с Путин.

14

Анонимен

преди 4 години

Можете ли да си представите след това признание колко обезщетения ще трябва да плащат... Вероятно ще фалират...

13

Анонимен

преди 4 години

Не ги оптимизират инженерите а така наречените ефективни мениджъри които ги слагат вече навсякъде и които си мислят че всичко знаят , тея ш.и.бани дефективни мениджъри вече са закопали много фирми заради некомпетентност, страдат цели отрасли заради тази криворазбрана управленска пирамида , най често мениджъра не върши никаква работа освен да прави така че да си запазва местенцето и заплатката и прави всичко за да се харесва на шефа ,оптимизира, намалява разходи които са необходими и т.н.

12

До Гошу

преди 4 години

Айде сега 100 милиарда глоба, заради тая *** къде я сковаха. Няма само краварите да глобяват.

11

Гoшу

преди 4 години

Тия па бaлъци всичко признават. Я кажете, че ги е ударил гръм или е било пилотска грешка. Учете се от държавата на джуджето как се прави разследване и какви трябва да са отговорите!

10

Анонимен

преди 4 години

Не са признали истинската причина , че на МАХ е изместен центъра на тежеста чрез преместване на двигателите, което кара в естествена ситуация носа да има тенденция да се вдига нагоре. Тези сензори го наведат надолу за заеме нормална позиция. Не е нормално да се разчита само на сензори при грешен баланс на самолета.

9

Марин

преди 4 години

щом сте американци ви прощаваме. все пак сте велики енженери, оти сте знаели за проблема

8

Анонимен

преди 4 години

Няма обяснение защо досега са налетени стотици хиляди часове без проблеми. Ако това беше ужасният проблем, въпрос на няколко хиляди долара на машина е да се сложи такъв датчик или да се пренабие софтуера - досега да са го направили и да са литнали.

7

Сата НАТО

преди 4 години

Някой, който търси слаби места, е намерил и измислил как да направи беля. Може би самият дклад, че системата има слабо място, е попаднал у когото не трябва и веднага о организиран саботаж.

6

Сата НАТО

преди 4 години

Проблемът НЕ Е в самолета. Подбрани са и са повредени два точно такива самолета, които нямат датчик за сравнение. Самолетите могат да си летят и без такъв компаратор, докато някой не счупи основните датчици на системата.

5

АнонимеН

преди 4 години

ВСИЧКИ ТУК КОИТО НАЙ-НАГЛО ОБЯСНЯВАХА КАК ПРОБЛЕМА НЕ Е В САМОЛЕТА СЕГА ДА СИ ПУСНАТ ПО ЕДИН КУРШУМ В ГЛАВАТА!!!ОСОБЕНО ТИЯ ДЕТО ОБЯСНЯВАХА КАК ЛАБОРАТОРИЯТА ВЪВ ФРАНЦИЯ КОЯТО ОНЕВИНИ БОЙНГ НЕ БИЛИ ПРЕСТЪПНИЦИ И ИЗМАМНИЦИ!!!!

4

Читател

преди 4 години

До пецата 4пецата, по-точно и ясно не може да се каже, браво! В нашата майковина е същото.....

3

пецата

преди 4 години

Не ги оптимизират инженерите а така наречените ефективни мениджъри които ги слагат вече навсякъде и които си мислят че всичко знаят , тея ш.и.бани дефективни мениджъри вече са закопали много фирми заради некомпетентност, страдат цели отрасли заради тази криворазбрана управленска пирамида , най често мениджъра не върши никаква работа освен да прави така че да си запазва местенцето и заплатката и прави всичко за да се харесва на шефа ,оптимизира, намалява разходи които са необходими и т.н.

2

V

преди 4 години

И руснаците и американците са знаели за проблемите и не са ги отстранили. Не може самолет който вози толкова много хора да има толкова чупливи колела ;) Ако колесника беше с 5 килограма по тежък щеше да харчи с 10 лв повече на полет ,но нямаше да има толкова проблеми ;) Като почнат да оптимизират нещата ,,инженерите,, винаги се стига до тъжен край .И това засяга не само самолетите ,ами и колите и всичко друго .

1

Еми ...

преди 4 години

Издръжливостта на една система се определя от нейното най-слабо звено .... Закон на дизайна - неспазен - жертви ...