Айде сега Бойнг-гейт!Да изплатят 10кратно на близките на жертвите, колкото сащ поискаха на VW за дизелгейт!!!
Тази статия е пълна боза, както и познанията на автора в областта. Първо, не става въпрос за допълнителен сензор, а за допълнително известяване при различни показания на двата сензора за ъгъл на атака. То е опционално, защото при несъответствие на показанията излизат един куп други грешки, от които несъответствието става очевидно и без изрично показване на екрана. И второ - проблемът е изцяло софтуерен, а именно, че изобщо се допуска задействане на анти-стал системата при АОА несъответствие
Колко ефимистично. Не било кой знае какъв проблем. Няколко стотин загинали. Но виж да е руски самолета, тогава е виновна цялата държава барбар с Путин.
Можете ли да си представите след това признание колко обезщетения ще трябва да плащат... Вероятно ще фалират...
Не ги оптимизират инженерите а така наречените ефективни мениджъри които ги слагат вече навсякъде и които си мислят че всичко знаят , тея ш.и.бани дефективни мениджъри вече са закопали много фирми заради некомпетентност, страдат цели отрасли заради тази криворазбрана управленска пирамида , най често мениджъра не върши никаква работа освен да прави така че да си запазва местенцето и заплатката и прави всичко за да се харесва на шефа ,оптимизира, намалява разходи които са необходими и т.н.
Айде сега 100 милиарда глоба, заради тая *** къде я сковаха. Няма само краварите да глобяват.
Тия па бaлъци всичко признават. Я кажете, че ги е ударил гръм или е било пилотска грешка. Учете се от държавата на джуджето как се прави разследване и какви трябва да са отговорите!
Не са признали истинската причина , че на МАХ е изместен центъра на тежеста чрез преместване на двигателите, което кара в естествена ситуация носа да има тенденция да се вдига нагоре. Тези сензори го наведат надолу за заеме нормална позиция. Не е нормално да се разчита само на сензори при грешен баланс на самолета.
Няма обяснение защо досега са налетени стотици хиляди часове без проблеми. Ако това беше ужасният проблем, въпрос на няколко хиляди долара на машина е да се сложи такъв датчик или да се пренабие софтуера - досега да са го направили и да са литнали.
Някой, който търси слаби места, е намерил и измислил как да направи беля. Може би самият дклад, че системата има слабо място, е попаднал у когото не трябва и веднага о организиран саботаж.
Проблемът НЕ Е в самолета. Подбрани са и са повредени два точно такива самолета, които нямат датчик за сравнение. Самолетите могат да си летят и без такъв компаратор, докато някой не счупи основните датчици на системата.
ВСИЧКИ ТУК КОИТО НАЙ-НАГЛО ОБЯСНЯВАХА КАК ПРОБЛЕМА НЕ Е В САМОЛЕТА СЕГА ДА СИ ПУСНАТ ПО ЕДИН КУРШУМ В ГЛАВАТА!!!ОСОБЕНО ТИЯ ДЕТО ОБЯСНЯВАХА КАК ЛАБОРАТОРИЯТА ВЪВ ФРАНЦИЯ КОЯТО ОНЕВИНИ БОЙНГ НЕ БИЛИ ПРЕСТЪПНИЦИ И ИЗМАМНИЦИ!!!!
До пецата 4пецата, по-точно и ясно не може да се каже, браво! В нашата майковина е същото.....
Не ги оптимизират инженерите а така наречените ефективни мениджъри които ги слагат вече навсякъде и които си мислят че всичко знаят , тея ш.и.бани дефективни мениджъри вече са закопали много фирми заради некомпетентност, страдат цели отрасли заради тази криворазбрана управленска пирамида , най често мениджъра не върши никаква работа освен да прави така че да си запазва местенцето и заплатката и прави всичко за да се харесва на шефа ,оптимизира, намалява разходи които са необходими и т.н.
И руснаците и американците са знаели за проблемите и не са ги отстранили. Не може самолет който вози толкова много хора да има толкова чупливи колела ;) Ако колесника беше с 5 килограма по тежък щеше да харчи с 10 лв повече на полет ,но нямаше да има толкова проблеми ;) Като почнат да оптимизират нещата ,,инженерите,, винаги се стига до тъжен край .И това засяга не само самолетите ,ами и колите и всичко друго .
Издръжливостта на една система се определя от нейното най-слабо звено .... Закон на дизайна - неспазен - жертви ...
Boeing признаха: Знаехме за проблема в самолетите