Физическото възпитание , рисуването , музиката и трудовото обучение трябва да са освободени от всякакви тестове и оценки . В тези предмети децата трябва да изявят себе си - кой, колкото може .
Тези глупости ги въвеждайте, когато сам министърът на образованието и колективът му покрият исканите нормативи към децата!!! Всяка година блесвате с поредния тъпизъм, който искате да налагате! Отчайващо образовани сте!
Отвращение. Това, за съжаление създава в подрастващите системата. Отвращение към четенето и любознателността. Сега и към физическата активност. Помня всички мои учители - добри, но страшно тесногръди в схващанията си хора. В университета установих, че тяхната система - на зубренето, на спортуването като самоцел, е вече втъкано у мнозина.
Да се развие физическа активност и положително отношение към нея е едно.Да се покриват безсмислени нормативи - съвсем друго.Хората са го измислили по белия свят - часове по спорт, баскет, волейбол, гребане, гимнастика и т. н. - нещо по-смислено и интересно, което и развива физическата култура. Но това иска инвестиции и професионалисти, а не прос.ти физкултурници с хронометър и метър в джоба и ръце на г..за.
Някога часовете по физическо никак не ми допадаха,особено тези с нормативите.Едва години по-късно осъзнах колко важни са били.Няма нищо по-важно от здравето,а движението и умерения спорт са една от предпоставките за здраве.Особено днес,когато повече от половината ученици са вперили поглед към телефоните и мониторите,не могат да изкачат 3 етажа без да се задъхат,още в първи клас са с наднормено тегло и се хранят с пълени боkлуци.
Поредните глупости. Физическото следва да е спорт по избор или танци, да има по час физическа активност всеки ден, а не да е противна скука, от която учениците се стараят да избягат всячески.
""бягане на 30 метра"",а защо не на 10 метра.Коремни преси- задължителни ,лицеви опори,кофички на успоредка,възлизане на успоредка и премятане на успоредка,"коремно" на лост,тласкане на гюле,хвърляне на граната от 20 м в цел,висок скок и т.н.За момичетата игра на греда и смесена успоредка.Това трябва да се прави,а не да са торби.
В цял свят децата спортуват в училищата и никой не вижда нищо лошо в това.Само тук впиянчени чалгари се притесняват малките им чалгарчета затъпели от бургери и взиране в телефоните да не си размърдат малко задниците. Ама да не вземе да се изпотят,да не настинат че няма им остане време да посещават уроци по поне пет тъпотии след училище.
Преди много години бях на бригада.Вечерно време на купоните забелязах едно момиче, някак си по-мълчаливо,облечено с повече вкус от останалите.Оказа се дъщеря на някакъв зам.министър.Направиха ни забележка,че вдигаме много шум на двора на училището,в което бяхме настанени. С това момиче отидохме да разгледаме физкултурният салон дали става за купоните.Бях изненадан,когато момичето подскочи и се хвана за халките.Помислих,че само ще се залюлее,а то направи възлизане,мина през "кръст" и скочи леко
МОН чипи Тъпометъра отново! Те ще стават спортисти ли? Или с тия изпити и матура учени? Умишлено се натоварват децата за да затъпеят.... Тук бъдещето спря да съществува от 2014г.
И кво ще стане, ако някое дете не се справя добре по физическо? Ще го оставят на поправителен ли? Пфффф стига глупости.. училището е за учене.. спорта по принцип няма място там.
попиляха образованието от всички посоки а нашето беше едно от най-добрите в .ЕвропаНови тестове,нови програми,матури за деца в 4 клас-абе тез хора не гледат ли как е най-добрата система на образование във Финландия .Децата ни са претоварени а и стресирани от постоянно правените промени и експирименти '. Хранят ни с заразени храни и после ще го докарваме от тестове /////
Да има оценяване е добре, но да се мине рак на "Зачита се / Не се зачита". Има нещо уродливо в това да имаш 3 по музика, рисуване или физическо.
Ама ква е тая глупост пак, децата в 1 клас да покриват нормативи, да учат 5 чужди езика, да са нинджи програмисти.. тва е дете на 6-7г. едни се развиват по-бързо, други по-бавно и физически и интелектуално
Що бе, няма лошо - ако оценяват безпристрастно. Да си видят постиженията децата, да знаят къде са според средното ниво - слини ли са, слаби ли са. Пък после, ако не им харесва някой резултат може да решат да го подобрят. Това е идеята на оценяването - да дойде някой и да ти каже това, което правиш дали е добре или не е добре. Кой му е хрумнало че всички требе да са отличници по всичко? Един скача 3 метра от място, *** не може да сметне дроб. Друг пък скача един метър, ама решава интеграли на ум
Тези нормативи ги има от 1000 години.Днешните младежи няма как да ги издържат но учителите ще подправят данните.
От 1 клас до абитуриентите: На тест по физическо